środa, 25 kwietnia 2012

MOJE SPA

Witajcie wszyscy!!

Wiem,długo się nie pokazywałam,nie pisałam i nie zaglądałam do was ale...
No właśnie...W ostatnim czasie pracowałam nad pewnym projektem...
Długo się do tego zbierałam,bo takie prace odwleka się hihi...
co to było i jak się prezentuje pokażę wam później :)

Dziś chcę wam pokazać kawałek mojego domowego SPA...To tu zaczynam dzień codziennie rano i to tu kończę mój dzień. To właśnie tu,przez ostatnie dni odpoczywałam po ciężkiej pracy...
Kiedyś jej nie lubiłam,bo nie jest moim ideałem :( Ktoś,kto ją projektował ustawiając wc na środku łazienki,powinien wrócić do szkoły. Bo nawet ja,laik,wiem,że ustawienie to wygląda po pierwsze idiotycznie a po drugie jest niepraktyczne...
A może poprzedni właściciele wkurzyli pana od remontów i zrobił to złośliwie??
W każdym razie jest jak jest,to każdy widzi...a co najgorsze musi w najbliższym czasie tak zostać :(




Wciąż szukam odpowiedniego koloru dodatków.Był brąz,pomarańcz,potem zieleń i fiolet...Jednak wciąż jest coś nie tak! Zastanawiam się nad czernią ale sama nie wiem...
Jedno jest pewne...mój M. długo tego nie wytrzyma...
Po ostatnim tygodniu i po tym co się działo w mieszkaniu,chyba muszę lekko odpuścić...ale tylko lekko hihi :))

Pozdrawiam i do później!!
Beti


1 komentarz:

  1. Ja bym postawiła na białe i brązowe dodatki, jak te koszyczki, świetnie się komponują! Mój P. też ma już dość moich ciągłych zmian w domu, a jak wczoraj przytargałam do domu stoliczek i chcialam ustawic go kolo okna, to mi powiedzial, że mam nie robić z domu skansenu!!! :P Faceci się nie znają! ;) Piękna ta Twoja łazienka.. ja nam moją muszę jeszcze trochę popracować..

    OdpowiedzUsuń