czwartek, 26 kwietnia 2012

PROJEKT


Cześć dziewczyny!
W ostatnich dniach pracowałam nad pewnym projektem...tajnym projektem :)
Dlaczego tajny? Bo nikomu nie powiedziałam w domku o moich zamiarach.
Córka dowiedziała się w dzień wykonania planu a M. jak wpadł w czasie pracy na wcześniejszy obiadek.
Upssss!!!

Długo zwlekałam z tym malowaniem...tak,tak z malowaniem!!
Pokój mojej córki był fioletowy,niestety z czasem zaczął być męczący i ciemny.
Postanowiłam przemalować go na biało.
Wiele jeszcze brakuje,zwłaszcza dodatków ale pokażę wam kilka migawek :)

lampion zrobiony ze słoika hihi




Resztę pokażę wam innym razem,jak dokupię to i owo :)
Trzymajcie się!! Paaaaaa
Beti


1 komentarz:

  1. To już teraz wiemy, gdzie się podziewałaś!!! ;))) Uwielbiam biel, a lampion ze słoika jest bardzo trendy! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń