wtorek, 10 kwietnia 2012

ŚWIĘTA,ŚWIĘTA...I CAŁE SZCZĘŚCIE,ŻE PO ŚWIĘTACH

                         Witajcie poświątecznie.

Nawet nie wiecie,jak ja się cieszę,że już po świętach. To były najdłuższe dwa dni od bardzo dawna...byłam jakaś zestresowana,nastawiona negatywnie na wszystko,mało tego...bardzo wybuchowa :(

Krótko mówiąc,moi bliscy lekko nie mieli,oj nieeee...Nawet pies bał się wchodzić mi w drogę...
Całe szczęście dziś jest wtorek,zwykły wtorek,nie muszę już pochłaniać tony jedzenia i na siłę siedzieć przy stole!!Juuuuuupi!!!!! :)))) A jak tam Wasze święta,mam nadzieję,że dużo lepsze niż moje :)
Postanowiłam nadrobić stracony czas i wziąć się za robotę,za cokolwiek,by tylko zabić NUDĘ :)))

W każdym razie nic nie poprawia nam,kobietom tak humoru i samopoczucia jak kupienie sobie czegoś fajnego :) Zakup był przypadkowy,po prostu zobaczyłam tą apaszkę i musiałam mieć.Te kolory pasują idealnie do wiosennej pory,czyż nie?







Kolory są bardziej intensywne,niestety mój staruszek aparat nie daje rady :(

Szukałam też etui do telefonu,bo wiecznie gdzieś go porysuję i znalazłam takie,które idealnie mi pasuje...czarne ale nie zupełnie nudne.



Przeżyjcie ten dzień jak chcecie,oby tylko bezstresowo i co najważniejsze przyjemnie.Tego właśnie Wam życzę z całego serca :))
W takim razie MIŁEGO DNIA!!
Beti

4 komentarze:

  1. Beti dziekuje za odwiedziny:)a z dietka mozemy sobie poradzic jakos wspolnymi silamy ...wsparciem haha:))Szaliczek ma sliczne kolory....:)ja nalogowo kupuje....nawet wiem jak to sie fachowo nazywa to moje kupowanie...ale glosno nie wymawiam tego slowa zeby za bardzo nie uswiadomic samej sobie kim jestem:)Pozdrawiam cieplo :)Dodalam Twoj blog do swojej listy i zapraszam do siebie...bedzie mi bardzo milo:)))Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsza dieta i zawsze działająca to MŻ (czyt.mniej żreć):)
      Ja na szczęście nie mam problemu z kupowaniem szmatek,bo jakoś taki zakup mało mnie cieszy,jednak nic mi tak nie poprawia humoru,jak zakup jakiejś pierdoły małej lub dużej do domu.To jest TO!! :))Buziaki

      Usuń
  2. Ale masz super fotel!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Oleńko...mnie się też podoba ;P

    OdpowiedzUsuń