sobota, 7 kwietnia 2012

ŚWIĘTOWAĆ CZAS ZACZĄĆ

                                                                         Witajcie.



Wpadam na chwilkę,by złożyć Wam życzenia. Wreszcie zakończyłam sprzątanie i gotowanie,wszystko dopięte na ostatni guzik.Zapach ciasta unosi się w całym domu :)) Uwielbiam go...Teraz tylko usiąść,wyciszyć się po wszelkich nerwach (a było ich co nie miara)i świętować. A jak u Was? Odpoczywacie już i cieszycie świętami :)))),czy jeszcze krzątacie się w kuchni?




Życzę Wam zdrowych,wesołych,spokojnych Świąt spędzonych w gronie przyjaciół i rodziny.Mokrego dyngusa ale bez przesady i nie z nieba.

Do niedługo!! I nie przejedzcie się za bardzo :))
Beti

1 komentarz:

  1. Witaj moje Słoneczko :))
    Odpisałam Ci wprawdzie u mnie pod komentarzem, ale i tu napiszę. Niepotrzebnie się obie stresujemy, powiem Ci. Ja odpuściłam odrobinę i myślę, że zarówno mnie, jak i mojemu P, a nawet Futrzakowi wyszło to na dobre. Po co te kłótnie, po co napięta atmosfera w Święta. Lepiej wspominać cudne Święta z jednym ciastem mniej, ale radosne, niż takie, kiedy wszyscy są pogniewani i nikomu nawet nie chce się próbować przygotowywanych w pocie czoła potraw ;)

    Mam nadzieję, że będziemy miały obie piękne, spokojne i pełne miłych chwil Święta :))
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń