poniedziałek, 28 maja 2012

Jest taki dzień...czas?

Witam straaaaasznie leniwieeeee (ziewa)

Dopadł mnie kryzys i to nie finansowy,o którym cały świat mówi...
JA PO PROSTU MAM LEEEENIAAAA!!!!|
NIC MI SIĘ NIE "KCE"
Jestem śpiąca...


nawet bardzo...

ale znalazłam rozwiązanie,bo nic tak nie pobudza jak kawa...


                                                                 Buziole dla wszystkich



Wlecę później,bo mam super przepis na szarlotkę z pianką...po prostu pychotka :)))
Do później!!!

7 komentarzy:

  1. Skoro masz ochotę zrobić szarlotkę, to znaczy, że lenistwo jeszcze tak całkowicie Tobą nie zawładnęło :)) Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinko szarlotkę robiłam wczoraj ;))

      Usuń
  2. ale fajny post, mega pozytywny ... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że Ci się u mnie spodobało.W takim razie zapraszam częściej :)))

      Usuń
  3. Trafiłaś w mój czuły punkt! Ja kocham koty, uwielbiam a te są boskie...Twoje????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie moje ale może kiedyś sprezentuję sobie takiego słodziaka :)

      Usuń
  4. ale trafilam:)))pozytywnie zakrecone fotki:))))

    OdpowiedzUsuń