czwartek, 31 maja 2012

Na pocieszenie


Dzień dobry bardzo!!!

Wczorajszy dzień był dla mnie bardzo ciężki...wręcz koszmarny!!
Im bardziej nakręcałam się,że nie jem słodyczy tym bardziej mi się ich chciało.
Do tego stopnia,że widziałam je wszędzie...(zwariowałam!!)

Niestety mam słabą wolę i bez wtopy się nie obyło :(
ZJADŁAM CAŁY PUCHAREK LODÓW :(
ale ponoć lody nie tuczą hihi ;P

Wymyślałam różne zajęcia,nawet te których nie znoszę ale i one na krótko pomagały...
Jedno jest pewne: JESTEM UZALEŻNIONA!!

Mam nadzieję,że z każdym dniem będzie lepiej...musi,bo inaczej przykuję się do kaloryfera,by tymi swoimi łapkami nie sięgnąć "magicznej" szafeczki.

Dziś wstałam wyspana,zadowolona i w dobrym humorze :)))
Wybrałam się na małe zakupy i w ramach pocieszenia i pobudzenia się do dalszej walki z "narzędziem szatana" jak to Alicja mówi hihi kupiłam sobie:



Chlebaczek biały,bo "zawsze chciałam mieć takie coś" :))) lalalala
i nie ja jedna,bo pewna kobieta chciała mi go z łapek wyrwać,jak zobaczyła,że mam ostatnią białą sztukę
i łaziła za mną i chodziła i przy kasie mówi do mnie tak:
"a nie chce się Pani zamienić na czarny?"
no kurde blade!! jak bym chciała czarny to bym sobie wzięła z półki czarny!!
uśmiechnęłam się i zadowolona wyszłam ze sklepu :)))


I słoiczek dość duży 3L ale nie,nieeee,nie na ciasteczka ;P
bo ciasteczkom mówię STOP

I teraz wcinam sobie bezstresowo śniadanko,popijam herbatkę z cytrynką i myślę jak spędzić ten śliczny słoneczny dzień.
A Wy kochane,jakie macie plany na dziś??

Ściskam Was mocno a w szczególności Alę,z którą łączę się w bólu odchudzania :)))

NIECH MOC SILNEJ WOLI BĘDZIE Z NAMI ALUŚ!!!

2 komentarze:

  1. Jaki piękny chlebaczek!!! Bardzo dobrze, że go nie oddałaś!!! Pani pewnie spać przez niego dziś nie mogła hahahahahha Słoiczki też super! Wiem, co możesz zrobić ze słodyczami, by Cię nie kusiły... Podać Ci mój adres? ;) hihihihihhi Wspieram Was Kochane moje w diecie, jeśli faktycznie tak bardzo się w to wkręciłyście. Będę wspierać, już nie będę kusić shake'ami ;) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinko u mnie w domku są takie dwa słodziaki,które zajadają się słodyczami więc się nie zmarnuje :)Dziękuję za wsparcie,przyda się :)

      Usuń