środa, 6 czerwca 2012

Biała farba ważna rzecz



Hello ludziska!!
Jak mija Wam środa? Moja dość sympatycznie a to za sprawą słońca,które raczyło wyjrzeć zza chmur :)
Wczoraj padało z małymi przerwami...było okropnie brzydko i na dodatek zimno,bo ledwo 8 stopni!!
8 stopni w czerwcu?? Żenada!
***
Strasznie się wczoraj nudziłam więc w ramach tych nudów delikatnie pobieliłam moją latarenkę,która była w kolorze wyblakłego brązu :)
Wersja po malowaniu podoba mnie się bardziej ale to kwestia gustu.



I?? Może być?
Pomalowałam jeszcze kilka ratanowych osłonek na doniczki,ramę od obrazu ale to innym razem.
Muszę zrobić im sesję hehe
***
Bluszczyk też zmienił swój image,trochę się chłopak zakręcił i zmienił miejsce
Zastanawiam się czy nie przemalować tej ramki z motylem na biało...hmmm?



Miłego wieczoru,ja idę zrobić sobie lody z bitą śmietaną.
A co!! Nie będę sobie żałować ;P



8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że Ci się podoba.Takie słowa sprawiają,że człowiek ma ochotę dalej coś zmieniać :)

      Usuń
  2. Witaj...zobaczyłąm tytuł posta imusiałm zajrzeć...jestem uzależniona od białej farby, najchętniej wymalowałabym wszystko!!! jestem za pobieleniem rameczki;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swego czasu też wszystko co mi wpadło w ręce bieliłam,teraz mi trochę przeszło...a może po prostu nie mam już co pobielać hihi :)

      Usuń
  3. ja również bym pobieliła.pięknie u Ciebie
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No skoro tak mówicie to pobielę :)Dziękuję,że wpadłaś

      Usuń
  4. Betii ja tu ledwo zywa ide do Ciebie w odwiedziny...czytam czytam a ty na dole trach i o lodach piszesz???a mialo byc tak pieknie....bez slodkosci...Betii Ty mialas byc moja podpora????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala wszystkiego mogę sobie odmówić ale słodkości jakoś nie bardzo,a lody??Uwielbiam je i nic na to nie poradzę :(
      Kurcze nie piję,nie palę i jeszcze słodkiego nie?? No jakieś przyjemności trzeba mieć :)))

      Usuń