poniedziałek, 4 czerwca 2012

Gdzie ona jest?



Witajcie w nowym tygodniu!!
Jak minął weekend? Mój z dziwnym samopoczuciem i leniwie.
***
Dziś trochę o pogodzie będzie,bo to co widzę za oknem nie daje mi spokoju.
Zdaję sobie sprawę,że jest wiosna,że wszystko może się zdarzyć ale to co widzę napawa mnie depresyjnie.
Od kilku dni zimno jak jesienią,bo 10 stopni w dzień to skandal!!
Pada deszcz,wieje i to tak,że mało głowy nie urwie.
Pytam się więc "Gdzie jest prawdziwa wiosna,gdzie ciepełko,słoneczko??"
Wiosna się na nas wypięła i pokazuje swój okropny charakter.
Tylko czy wiosna ma świadomość,że mi się każdego dnia jak wstaję i widzę takie byle co za oknem,płakać chce??
Że mam depresję,różne dziwne myśli i ból głowy od skaczącego ciśnienia??
Pewnie nie,bo co to wiosnę obchodzi!!
A powinno!!

Niech wiosna uważnie posłucha co ludzie mówią,czego chcą,bo jak się ludzie na wiosnę wypną to się wiosna bardzo zdziwi ;P
I wcale już tak kolorowo nie będzie!! Ja to wiośnie obiecuję!!



Noooo,od razu mi ulżyło :)))
I jutro widzę od rana piękne słońce...żeby nie było...
***
Mam nadzieję,że udało mi się Wam choć troszkę poprawić humor,bo z kim dziś nie rozmawiam to ma dość wisielczy :(
Kochani kiedyś musi pogoda się poprawić,zresztą wkrótce lato :)))
***
Korzystając z okazji chciałabym złożyć najserdeczniejsze życzenia mojej kochanej siostrze i szwagrowi z okazji
I ROCZNICY ŚLUBU...
kochajcie się zawsze tak,jak wtedy gdy składaliście przysięgę 

a Wam dziewczęta życzę pogody ducha,słoneczka i samych radości w nadchodzącym tygodniu

Buzi,buzi!!



1 komentarz:

  1. HAAApieknie napisalas:)
    duzo slonka z calego secrca Ci zycze:))))nawet od dzis juz od teraz po co czekac na jutro:))))
    zaswici zobaczysz ,ze zaswieci:)

    OdpowiedzUsuń