wtorek, 12 czerwca 2012

Dumna mama :)



Witajcie!!

Wczoraj był zwariowany dzień,wszystko działo się jakoś tak szybko,w biegu i równie szybko się skończyło.
Jak wiecie miałam wczoraj wywiadówkę u córki.Nie miałam na nią strasznie ochoty,bo byłam padnięta ale warto było się tam pokazać :)

Wychowawczyni w pierwszej kolejności pochwaliła dzieci,że robią duże postępy ale w szczególności chciała pogratulować rodzicom,których dzieci będą miały świadectwo z czerwonym paskiem...i nie chodzi o  ten na tyłku hihi
Moja córka takowe będzie miała...świadectwo z czerwonym paskiem!!
Jestem z niej bardzo dumna ale nieskromnie powiem,że spodziewałam się tego,bo to bardzo zdolna dziewczynka :))
Nie,nie jest kujonem,jeśli o to pytacie!
W zasadzie całymi dniami siedzi na podwórku z dziećmi,lekcje robi na ostatnią chwilę ale jakoś nauka z łatwością jej przychodzi.Mam tylko nadzieję,że ten stan będzie trwał nadal i wraz z upływem lat się nie zmieni.Tego jej i sobie bardzo życzę :)

Kochana córeczko,wiem,że to przeczytasz...
JESTEM Z CIEBIE BARDZO DUMNA I PAMIĘTAJ,ŻE BARDZO CIĘ SKARBIE KOCHAM!! ale to wiesz :))

Jeśli Was zanudziłam to przepraszam,ale chyba wszystkie mamy wiedzą co czuję :)

Dobrego,słonecznego dnia i samych radości,tych małych i tych dużych!!

Buziole małpole hihi :P



6 komentarzy:

  1. coreczka sliczna i madra
    az milo sie czyta dobre wiesci,gratuluje Tobie takiej coreczki a coreczce swidectwa:*tak trzymac!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję...
    Od maleńkiego nas rodziców rozpiera duma za każdy sukces naszych dzieci!!!
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tak zdolnej Córeczki :) Nie musi być wcale kujonem, by mieć świadectwo z czerwonym paskiem :) Ja też (nie chwaląc się) mam takie na moim koncie i wiem jak cieszyło to moją rodzinkę :) Po prostu jest bardzo zdolna :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykle miałam tylko ślad po pasku hihi :)))

      Usuń
  4. Fajnie! Mozesz byc dumna z corci, oby tak dalej! Musisz to wspierac. :)

    Pozdrawiam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń