poniedziałek, 11 czerwca 2012

Wena

internet
                                  Dzień  dobry w nowym tygodniu!!

 Jak minął Wam weekend?? Mój bardzo leniwie i wiecie co? Dobrze się z tym czuję hihi :)))

                     Dziś mamy poniedziałek i nowy tydzień a ponoć jaki poniedziałek,taka reszta tygodnia. Postanowiłam więc nie kontynuować weekendowego lenistwa,tylko zabrać się do roboty.
Już za chwilkę,za chwileczkę...zaczynam myć okna,bo są jakieś takie brudne po miesiącu,że patrzeć na nie nie mogę.Później sprzątanko,zakupy a na 18.00 pędzę na zebranie rodziców(nie znoszę tych zebrań!)
                              W między czasie zrobię pranie...jak pracować to na maksa ;P
A tak w ogóle to dziękuję temu,kto wymyślił pralkę automatyczną...najwspanialszy wynalazek cywilizacji :))

Dobrze,dziewczynki moje kochane uciekam myć,tylko muszę jeszcze poszukać gumowych rękawiczek,bo wczoraj testowałam nowy miętowy lakier i trochę mi go szkoda.Zresztą nie chciałabym na zebraniu wystąpić w odpryśniętych pazurkach,wstyd by był :/

                                       No to trzymajcie się skarbeczki i miłego dnia!!!!




8 komentarzy:

  1. No maja droga, pracowita pszczółka dziś z Ciebie;))
    Ja weny nie mam na nic...a taaakie były plany!!
    Miłego dnia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno takiej weny na porządki nie miałam,wysprzątałam wszystko jakby za chwilę święta miały być hihi

      Usuń
  2. wow jak patrze na ten obrazek,to jakbym siebie dzisiaj widziala haa,tez latam ze szmata,ale z jakims marnym skutkiem,strasznie wolno mi wszystko dzisiaj idzie:)
    milego dnia pa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak urodzilam blizniaczki moje Madzie i Anie to powiedzialam wtedy ze ten kto wymyslil pralke automatyczna to powinien dostac Nobla....nadal jestem tego samego zdania co wtedy :)))))Milych porzadkow kochanie....ja jestem na finiszuuuuu:))))


    ps...czy mozesz usunac ta identyfikacje obrazkowa Betiiii?? litosci hahahhaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja pralka dziś na pełnych obrotach,podobnie jak ja. Jestem strasznie zmęczona ale szczęśliwa bo uwielbiam ten stan...sta totalnego błyszczenia się wszystkiego :))

      Usuń
  4. Idz w oartych niech widzą jak pracujesz cięzko:):) Ja mam dobrą metode, jak wiem że nie jestem za bardzo wyjściowa a ide do ludzi ( szybkie zakupy czy coś) To ide dumna jak paw i głowe zadzieram wysoko jak nigdy:) hehehe. Pamiętaj bądz dumna nawet w dresach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu ja jak nie jestem doprowadzona do stanu "używalności publicznej" to zakładam czapeczkę z daszkiem by jak najmniej rzucać się w oczy.Zresztą ja ogólnie skromna dziewczyna jestem hehe :P

      Usuń