piątek, 8 czerwca 2012

Fabryka marzeń



Wczoraj korzystając z ładnej pogody wybrałam się z Summer'kiem na spacer po okolicy.
Wiedziałam gdzie chcę iść,bo zawsze kiedy tędy przejeżdżam,mój wzrok nie może się od tego obiektu oderwać.
Stara fabryka...
jej kształt,budowa,te okna,fasady...
Czy nie są piękne??
Wiem,jestem dziwna i może nie wszystkie widzicie to,co ja widzę ale wyobraźcie sobie na jednym z tych pięter Wasze mieszkanie...loft...
Przestrzeń,ściany z cegły i zaokrąglone okna wpuszczające rano promienie słońca i w całym mieszkaniu biel z dodatkiem czerni...
Ile ja bym dała by móc tu zamieszkać i każdego dnia rozkoszować się tym wspaniałym widokiem.

Żal mi patrzeć jak popada w ruinę i pewnie któregoś dnia zupełnie się rozsypie.
Żałuję,że nie mogę tego zmienić...bardzo...


Następnym razem podejdę bliżej,by uchwycić jej piękno



Wokół fabryki niesamowite tereny,mnóstwo zieleni,ptactwa i innych żyjątek.
Tyle ciekawych zakątków,wciąż przeze mnie nie odkrytych



Cała łąka chabrów,wspaniały widok :)
Niestety mój aparat nie oddał tego nawet w połowie 




I to tyle z fabryki marzeń...
moich marzeń!


5 komentarzy:

  1. swietne klimaty,a mieszkanie w takim miejscu to moje marzenie,nawet widze jak jest urzadzone ,...
    a ta prestrzen :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapomnialam dodac ze mambzika na punkcie mostow:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne miejsce...
    W moim mieście jest też podobna fabryka, nigdyś włókiennictwa...znalazł się inwestor i robią tam centrum handlowe...

    OdpowiedzUsuń
  4. Beti, a gdzie to jest ?? super fotki !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to w Luboniu pod Poznaniem stare zakłady chemiczne z 1914 roku

      Usuń