poniedziałek, 18 czerwca 2012

Pachnący groszek


Dzień dobry dziewczynki kochane!!

Jak tam,wszystko ok? Wyspane,w dobrym humorze?
Ja słabo spałam ale humorek dobry :))


Dziś postanowiłam śniadanie zjeść na tarasie,bo jest tak cudownie ciepło i to słońce,które zagląda w każdą wolną szparkę,by się do mnie uśmiechnąć.
Uwielbiam ten stan!! Słońce daje mi siłę,pogodę ducha i niesamowitą radość.

KOCHAM SŁOŃCE!!!!
Dziś kilka fotek z tarasu,który wciąż się rozwija...rośliny szaleją i bujnie rosną ale są i takie co mają focha i przestały kwitnąć.

Z wczorajszego spacerku przytargałam dziki pachnący groszek. Jest śliczny i w różu,więc idealnie się wkomponował  w turkusowy dzbanek :))


Wielką niespodzianką okazała się koszykowa pelargonia!
Wszystkie zakupiłam różowe,jedne miały już kwiaty a inne nie i jakież było moje zaskoczenie,kiedy z pączków,które były różowe rozwinęła się jedna czerwona,przepiękna pelasia.
Nie pasuje mi kolorystycznie ni w ząb ale jest tak wielka i okazała,że pozwoliłam jej zostać ;P



Nowy nabytek...winobluszcz.Z tego co wiem,jesienią jest czerwony!! Super!Poczekamy,zobaczymy :)
Jak na razie czeka na swoją doniczkę.



I to tyle nowości z mojego kawałka "ogrodu"

Miłego dnia!!!

I do środy,bo jutro idę pod nóż,więc chyba nie dam rady naskrobać.
Mam nadzieję,że się obudzę po narkozie i tu wrócę...umieram ze strachu!! HELP ME!








10 komentarzy:

  1. O ! Jakie ladne fotki u Betisi :)))i jakos duze ? hahaha...slicznie...:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alunia Ty się nie nabijaj proszę.Ja z tych,co wiecznie się uczą :)))z różnym skutkiem hihi

      Usuń
    2. Betii skarbie...jak bym smmiala...ja tez sie ucze...non stop..ale fotki dalas znacznie wieksze i jestem z Ciebie dumna:)))slicznie !

      Usuń
  2. Witaj...
    Piekny taras...fantastyczne miejsce!!kwiaty, stolik,miejsce na odpoczynek, wszystko jak najbardziej świetnie;)
    też uwielbiam słońce!!! kocham wręcz...tyle, że aby móc go kąpać się w jego promieniach muszę wyjść na porządny spacer, nie mam podwórka, balkonu a o tarasie mogę pomarzyć;))
    zatem udanego słonecznego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko bardzo Ci dziękuję,ja mam bzika na jego punkcie hihi

      Brak balkonu jest okropny.Sama kiedyś miałam mieszkanie bez balkonu i powiedziałam,że nigdy więcej.Najgorzej jak nie ma gdzie prania wywiesić a w domu nie ma tego zapachu wiaterku i słońca.

      Usuń
  3. A ja pierwszy raz zrobiłam to samo ze słonecznikami :) i rosną pięknie i będą słonecznie świecić :) z groszkiem też spróbuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie słoneczników w okolicy brak a szkoda,bo lubię ich wesołe "mordeczki",za to groszku ile dusza zapragnie :))

      Usuń
  4. sliczny taras:)prawdziwy wypas i hustawka cudo
    mnie sie marzy taki koszyk podwieszany na moim balkoniki ale to tylko marzenia ,......poleniuchowac na takim tarasie

    trzymam za Ciebie kciuki bardzo mocno i zycze duzo zdrowia i sily:****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! Kiedy się tu wprowadziliśmy nie było tu nic,trzy lata zajęło mi doprowadzenie go do takiego stanu.Wiele jeszcze mam planów ale nie wszystko od razu,zresztą mój M. jak tylko wspominam,że trzeba coś kupić dostaje szału :)) Ale jak przychodzą znajomi to do chwalenia się jest pierwszy i te teksty...ZROBIŁEM,KUPIŁEM...taaaa i krew mnie zalewa,bo ja jak mróweczka robię a on oklaski zbiera.Typowe dla tego gatunku hahaa

      Usuń
    2. haaa moj tez sie boi jak cos chce do domu albo jak w sklepie cos oglam ale lubi byc chwalony,jak ktos przyjdzie to chodzi jak paw
      ale jest uczciwy i zawsze mowi ze to ja chcialam

      jakbys widziala jego mine kazdorazowo jak wchodze do sklepu i chce kupic chociazby glupie klapki bo moje sie rozlatuja haaaa jest bezcenna:*

      Usuń