niedziela, 17 czerwca 2012

Polska rzeczywistość

Foto: Internet


To co się wczoraj stało przerosło nawet mnie!!
 Nie jestem fanką piłki,nie oglądam namiętnie meczy ale uczucie jakie mnie ogarnęło nie było miłe.
Już dawno,dawno nie przeżyłam takich emocji i takiego rozczarowania.

Od wczorajszego rana nastawiałam się psychicznie,by rozczarowanie było mniejsze.Niestety nie pomogło!
Chciałabym powiedzieć: POLACY NIC SIĘ NIE STAŁO ale jak się nie stało?? No kurde stało się!!

Euro 2012 skończyło się dla naszej drużyny i to koniec naszej polskiej wspaniałej przygody...








5 komentarzy:

  1. hejka:)
    no taka rzeczywistosc,ale to tylko sport a swiat sie kreci dalej,chlopaki maja pecha,ale chyba juz sie przyzwyczaili do porazek:)
    buziaczki zostawiam:****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę,że to nie pech lecz słabe przygotowanie i wola walki.
      Zbyt szybko się poddajemy!!

      Usuń
  2. Eeeeee tam... stało się, nie stało... Nie ukrywajmy, po wczorajszym meczu nie należy nam się wyjście z grupy. Mecz z Rosją rozbudził nasze marzenia, ale jeden mecz nie wystarczy... Jest mi przykro, ale cóż zrobić.. ja już w 2 połowie zaczęłam godzić się z porażka w momencie kiedy przestaliśmy grać, a zaczęliśmy faulować.... To było przykre, ale prawdziwe... Mimo wszystlko miłej niedzieli beti! :) Buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie,po meczu z Rosją miałam nadzieję...Nieee,byłam prawie że pewne,że wygramy.No cóż wyszło inaczej ale na kartach historii zostanie ślad :))

      Usuń
  3. Co się stało to sie nie odstanie;( łezka się w oku kręci, choć nie przepadam za piłka nozną, wczorajszy mecz obejrzałam w całości...wyłam wiząc umęczenie, rozczarowanie, żal...polskich piłkarzy i kibiców jednoczesnie;(
    nie ukrywajac, że to pierwsza sytuacja w historii gdzi gospodarze nie wyszli z grupy!! Przykre bardzo...ale grali na tyle by byc z nich dumnym!!!
    Miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń