środa, 27 czerwca 2012

WIECZOREM


Dziś już środa! Ale ten czas leci,czyż nie??
Dopiero był weekend a już za chwilkę następny :)
***
Dziś bardzo krótko,bez zbędnego ględzenia i marudzenia...
Powiem Wam tylko jedno. MAM DZIŚ SŁOŃCE!! HELLO MAM JE!!!! ale się cieszę!!

Dziś kilka znanych Wam fotek wieczorową porą...w blasku świec...








Na poniższym foto kącik,który chyba w takiej wersji zostanie...no może poza ramką,którą czeka malowanie i podniesienie ciut wyżej...czekam na przypływ natchnienia i weny twórczej ;P




Bawcie się dobrze,cokolwiek dziś robicie :))
Całuski





7 komentarzy:

  1. Piekna latarenka,och i te cudne świeczniki;)))
    ja nie wiem czemu ale nie lubię zdjęć swojego mieszkania wieczorem, u kogoś wydają mi się fajnie wyglądające a u siebie jakoś tak nijak...No!
    tak ta rama z baterflajem;) lepiej będzie w bieli wyglądać;)))
    Tez mam dziś słonko, ahahahaha...
    Cudownego dnia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam!Duże znaczenie ma jakość zdjęć i na pewno aparat.Mój jest stary i ledwo zipie więc nawet w dzień szału nie ma...

      Usuń
  2. u mnie tez slonko:)
    tylko nie wiem gdzie ten upal,moj maz sie upiera ze ma byc upal i chce jutro wieczorem isc poplywac nad jazierom hmmmmmmmmm,ja siedze w swetrze nie czuje upalu..........................
    fajne migawki z domku i te swieczniki Toje -cudo:),ja was dziewczyny podziawiam za ten zapal do malowania wszystkiego,hiii ja namawiam meza do wszystkich przemalowan on lubi to robic heeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapowiadają "niby" falę upałów na weekend i po ale pożyjemy zobaczymy :)
      Z tym zapałem to różnie bywa,bo nie zawsze mi się chce ale jak już mi się zechce to maluję hurtowo hehe :))))

      Usuń
  3. Hallo haaaaalo Kochana!! :) Powiedz mi, co to się dzieje,l że mi blogger nie pokazywał twoich nowych wpisów? Coś mu się zblokowało, albo obserwuję zbyt dużo blogów.. Już tak kiedyś miałam z ALL YOU NEED IS WHITE i do tej pory mi nie pokazuje tego bloga, a autorka pisze prawie codziennie... :( Ehhh muszę mieć to na uwadze i wchodzić pomimo tego, że nic się nie wyświetla! Bardzo podoba mi się pięknie udekorowane OKNO - marzenie :))) Wszystko cudnie dobrałaś, a te porcelanowe świeczniki uwielbiam po prostu - chętnie bym Ci je ukradła hihihihi ;)) A wiesz co jest kropką nad I? Te śliczne białe kwiatuszki w białym wazoniku! Tak prosto, a tak cudnie :) Bardzo bardzo mi się podoba :) Buziaczki i wybacz niedyspozycję mojego bloggera! :* Całuski i pięknego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te białe dodatki rewelacyjnie się komponują:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.Biel ogólnie jest magiczna :)

      Usuń