poniedziałek, 2 lipca 2012

Bathroom



Dzień dobry wakacje!!!

Jak się macie? Ja ok,choć ostatnio targały mną różne,dziwne myśli.
Musiałam odpocząć,zresetować się i nastroić optymistycznie.
Cały weekend mieliśmy gości więc rozmowom i zabawom nie było końca aż do dziś :)
Chyba tego było mi trzeba.Dziś czuję,że mogę wszystko,że dam radę...
***

Mamy lipiec,wreszcie zrobiło się ciepło...powiem więcej...zrobiło się mega upalnie!!
Nocami najczęściej przychodzą burze a w dzień...jedyne 36 stopni w cieniu ;P

Nie wiem jak Wy ale ja wolę ten upał od zimowych mrozów i jesiennego deszczu.
Chwilo trwaj!!! :)))

***
Dziś kilka pstryków łazienkowych,bo wciąż coś przestawiam,przynoszę,wynoszę...
i wciąż jestem niezdecydowana...
Jaki kolor dodać do tego brązu i beżu,by nie było tak smutno...
Jakoś jak do tej pory najbardziej podoba mi się zieleń...chyba...







Życzę Wam miłego poniedziałku!

Ja biorę moje truskawki,kawkę i świeże gazetki i idę cieszyć się piękną...wspaniałą pogodą.

POZDRAWIAM


12 komentarzy:

  1. a moj balkon caly zalany deszczem buuuuuu,fajne zielone dodatki w lazience,blekity tez ladnie by wygladaly,wydaje mi sie ze wlasnie te dwa kolory sa najlepsze:P
    wracaj afrykanski upale do mnie,ja tez wole upaly od mrozow brrrrrrrrrrrr
    buziczki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pływał wczoraj rano po wielkiej ulewie,dzisiejszej nocy delikatnie sobie padało :)I jak po każdym ostatnio deszczu i chwili wytchnienia od upału znów przychodzi słoneczko z mega ciepłem.Ale takie powinno być lato!

      Z błękitem jeszcze nie próbowałam,hmmm...
      Życzę Ci kochana tego upału z całego serca,bo ja też zimna nie lubię

      Usuń
    2. u nas tak upalnie bylo w sobote to sie cieszylam:)teraz troche pogoda kaprysi a niech sobie pokaprysi byle mi moj upal odda hiiii
      buziaki zostawiam i lece prasowac po juz nie mam gdzie tego upychac wiec nie ma co udawac ze sie nie widzi tylko trzeba sie zabrac do roboty:)

      Usuń
  2. Wcale nie jet smutno, raczej elegancko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaką masz elegancką łazienkę...moja to szkoda gadać;-( pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie byłam ze swojej zadowolona ze względu na umiejscowienie wc,które znajduje się na samym środku ściany i gdybym tylko mogła zrobiłabym wszystko od podstaw.Niestety jest to niemożliwe ze względu na koszty remontu ale może kiedyś...Na razie próbuję nadrobić dodatkami :)

      Usuń
  4. :) ładnie tutaj masz, a fotki z łazienki świetne. podoba mi się ta ocynkowana doniczka/wanienka czy jak to nazwać:)))
    ja też jestem za latem w tej postaci. zdecydowanie bardziej wolę to niż zimę:) a u mnie recepta na upalne dni:) zapraszam
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ocynkowaną doniczkę bardzo lubię,bo każdy kwiat fajnie w niej wygląda :)Zaraz lecę do Ciebie na zwiad hihi :))

      Usuń
  5. beże, turkusy, brązy i zieleń- mniam, mniam, a na tak pięknym tarasie siedziałabym cały czas, pozdrowionka :))))
    ta weryfikacja przeszkadza pisać komentarze, nie zawsze jest widoczny obrazek :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem skąd ta weryfikacja się wzięła ale już ją zlikwidowałam :)
    Mam nadzieję,że będzie lepiej.

    Taras mój bardzo lubię ale czasem trudno tam wytrzymać zwłaszcza jak słońce od 14 w natarciu.Przydałby się jakiś "Pan machający" wielkim liściem by trochę ulżyć w upale :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne płytki, dobry wybór:) p.s. kącik ogrodowy przyjemny, zdaje się ze mamy te same "szwedzkie" meble

    OdpowiedzUsuń