wtorek, 3 lipca 2012

ŻYCIE


                                   Dziewczyny kochane jestem dziś taka szczęśliwa!! 
Właśnie odebrałam moje wyniki histopatologiczne i będę żyła :))) Wykluczono raka.
                  Dziękuję Bogu,że skończyło się tylko na strachu i pełnych galotach hihi
Czuję się jakby mi cały świat padł do stóp...jestem taka lekka...szkoda tylko,że nie przekłada się to   na moją wagę ;P
                            Jestem dziś tak pobudzona,że mogłabym góry przenosić!!
                                                       Czyż życie nie jest wspaniałe??


Babeczki dziś krótko,bo nie jestem w stanie usiedzieć na dupeczce więc pokazuję Wam tylko to,co kupiłam w zeszłym tygodniu.
Sukieneczka w stylu marynistycznym,idealna na lato...z bawełenki...
Mój M. mówi,że wygląda jak fartuch...niech sobie gada!
Mnie się kolor jego nowego samochodu też nie podoba ;P


                                              Lecę...jeszcze nie wiem gdzie...

                                                    KOCHAM CIĘ ŻYCIE!!!!






11 komentarzy:

  1. Yeeeeeeah!!! Dziś wypiję za Ciebie szampana!!! :) Tak się cieszę!!!!!!! :* Buziaczki!!! Świętuj dziś, nie siedź w domu! Taką wiadomość koniecznie trzeba uczcić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hurrrrraaaaa! jest co celebrować!!!! a sukienka jest mniam, też taką chcę! i nie wygląda na fartuch zupełnie nie! faceci się nie znają, spódnica czy sukienka dla nich to to samo! pozdrowionka:))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. To barzdo dobra wiadomość!!! jest co świętować...!!! nie mogło przecież być inaczej;))
    Sukienka bardzo fajna, tak jak piszesz idealna na lato;)) i styl i kolor;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo bardzo dobra wiadomość !!!! Wskakuj w sukienkę i świętuj!! Czymkolwiek tylko z lodem bo upał na maksa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale wiadomosc:P:****
    sukieneczka swietna na lato i w super stylu.........hej hej ale masz dzisiaj udany dzien,,,,,,,,,,,,,,,,milego swietowania:***obojetnie jak byle tak jak lubisz:****

    OdpowiedzUsuń
  6. No i tak maiło być! Cieszę się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny kochane bardzo Wam dziękuję za optymistyczne słowa otuchy ale najbardziej za to,że jesteście!!!
    Ponoć jestem w czepku urodzona...chyba coś w tym jest :))

    OdpowiedzUsuń
  8. To wspaniała wiadomość,życzę zdrówka i szczęścia!
    A przy okazji dzięki serdeczne za odwiedziny :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwojko zapraszam częściej w moje skromne progi :)

      Usuń
  9. Betuniu moja ...super wiadomosc:))) a sukienka ?klasyka i bardzo modna...do tego fajne kolory...a granat odmladza....to sobie na zawsze zapamietac tża !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbiję sobie to bardzo mocno do główki i nie pozwolę uciec mej pamięci hihi

      Usuń