środa, 18 lipca 2012

Detale



DZIEŃ DOBRY WSZYSTKIM!!

Co słychać,wszystko ok? Wczorajszy dzień był tak beznadziejny pod względem pogody,że mój organizm odmówił współpracy. Byłam śpiąca i zmęczona i wszystko było na "nie"
Cały dzień przeleżałam na kanapie,wywalona jak foka z tonami czasopism i kawą.
Od czasu do czasu robiłam tylko przerwę by poczytać Wasze nowe posty.
Wieczorem postanowiłam przerwać to totalne lenistwo i wybrałam się z córką i psem na spacer.
Było zimno,pochmurno ale bardzo fajnie :)

Dziś pogoda bardzo podobna...jednak nie pada i słoneczko próbuje się przebić przez grubą warstwę chmur.
LATO MAMY BEZNADZIEJNE  i to tyle w tym temacie

Mam w domku kule...szkoda,że nie czarodziejskie,bo bardzo by się przydały :))))







Ostatnio wykombinowałam sobie ramkę w ramce



Niestety teraz już znikam,muszę pędzić do fotografa by zrobił Pauli zdjęcia do paszportu.
A jutro od rana koszmar kolejkowy...biuro paszportowe czeka!
Mam tylko nadzieję,że nie spędzę tam całego dnia i uda się wszystko załatwić,bo po 15 sierpnia lecimy na dwa tygodnie do Chorwacji :)


POZDRAWIAM WAS CIEPŁO I DUŻO SŁONKA KOCHANI









11 komentarzy:

  1. Niby lato i człowiek powinien mieć dużo pozytywnej energii, a tu dupa, leń, leń i jeszcze senność:)
    Ptaszki świetne, bardzo mi się podobają, pozdrawiam i dużo siły życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak,sił będzie trzeba,zwłaszcza do stania w urzędzie.Dziś nic nie załatwiłam bo się numerki skończyły.Nasza polska rzeczywistość!

      Usuń
  2. Betii...lec i zalatwiaj wszytsko...niech ta Chowacja zrekompensuje Ci bark lata :))))cmok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alunia jak znam życie to jak tylko wyjadę zrobi się w Polsce upał jakich mało a jak wrócę znów będzie zimno i deszczowo :)

      Usuń
  3. helo:))))
    my dzisiaj tez latanie i badania jastem zmeczona,wczoraj zimno bylo i deszczowo ,dzisiaj upal niesamowity sie zrobil,duszno ,parno i pochmurno ,..................zalatwiaj kochana paszporty i frun do chorwacji,zlap troche lata i wypocznij sobie:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nadal niestety zimno i właśnie przechodzi ...burza :/
      A co Ty za badania robisz,coś się stało?? Mam nadzieję,że wszystko jest ok i to tylko rutynowa kontrola :)

      Usuń
    2. witaj kochana,ja jestem zdrowa ,staruszek sie psuje...............niby groznie niby nie oni sami nie wiedza,ja juz zmeczona wszystko przeciagaja,wysylaja tam i siam ,ja na punkcie szpitali mam fobie ,dzisiaj znowu mamy termin w szpitalu,mam nadzieje ze juz ostani:)na to wyglada:)))lece i dziekuje za troske:*

      ps,zycze szybkiego zalatwienia sprawy w biurze paszportowym:*

      Usuń
    3. O kurde jak mężulek nawala to niedobrze. Faceci mają to do siebie,że nawet jak dopada ich przeziębienie to już umierają hihi :)) Mam nadzieję,że lekarze wreszcie dojdą co mu jest i okaże się,że to błahostka.
      Paszport mam na 15 sierpnia do odbioru.:)

      Usuń
    4. juz po wszystkim stary mial zabieg i odpoczywa w domu:P(kamyki usuniete:)..............jupi zalatwilas dzisiaj wszystko,super:*

      Usuń
    5. ale to prawda ,on nawet jak ma angangine,to cyrk jest niesamowity:)))

      Usuń
    6. Najważniejsze,że wszystko się dobrze skończyło i mężuś wraca do zdrowia :)Miałam ze dwa razy anginę i powiem Ci,że to cholerstwo strasznie boli a mój próg bólu jest bardzo wysoki.
      Ja dzisiaj na kontrolę lecę do gina :/Buziole Ewelka

      Usuń