niedziela, 8 lipca 2012

Drapieżnie

Hallo niedzielo!!

 Wyspani,zrelaksowani?
Ja dziś dość wcześnie wstałam ale to pewnie dlatego,że wczoraj padłam nawet nie wiem kiedy.


Dziś wybieramy się do rodzinki na garden party.Mam nadzieję,że będzie świetna zabawa i żadna burza nie zepsuje nam tego dnia.

Postanowiłam,że postawie dziś na luz i wygodę ale nie chcę żeby było nudno.
Obowiązkowo okulary,które dostałam w zeszłym roku od M.


Przemierzając ulicami miasta,zauważyłam ją!
Kupiłam,bo mnie kusiła...jakoś te wzory mnie przyciągają...
dziś będzie mój debiut w tym :))
Zastanawiam się nad butami...
chyba włożę koturny,by nie ugrzęznąć w trawie ;P





Odwiedziłam też moją ulubioną kwiaciarnię. Dziewczyny mogłabym tam zamieszkać!! 
Uwielbiam ten zapach,te kolory,różnorodność...
Nie mogłam się zdecydować...oj bardzo długo nie mogłam...
I w ostateczności padło na nie.Czyż nie są piękne???




Odpoczywajcie,cieszcie się słońcem i bliskimi.

MIŁEJ NIEDZIELI BABECZKI!!




5 komentarzy:

  1. hej laseczka:*
    kwiaty az zapachnialy u mne:)
    uwielbiam takie zwiewne bluzeczki sa booooooooooskie a na punkcie okularow mam fiksum dyrdum lubie ogromniaste:P,kurcze marza mi sandalki na koturnie
    milej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I się wydało!!! To już drugi bzik,bo pierwszy to chusty i apaszki hihi ;P
      Marzą? To trzeba iść do sklepu i kupić :)Zaczęły się już przeceny letnich rzeczy :D

      Usuń
  2. Cudowny post! Piekna zwiewna bluzeczka i te okularki! WoW!
    Wybralas przepiekne kwiaty, w ogole tryskasz dobra energia! Bardzo sie ucieszylam jak przeczytalam, ze wszystko jest ok u Ciebie! Najlepsza nowina na blogach! :*

    Pozdrawiam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dagi :))Ja zawsze jestem zdania,że jak zdrowie jest to i wszystko inne idzie zdobyć :)Jest piękne,wspaniałe lato,zdrowie czyż wypada marudzić?? Oj nieeeee!!

      Usuń
  3. baw się dobrze:)))
    wyglądać będziesz fantastycznie!:)
    a kwiaty muszą mieć wspaniały zapach:)
    papa

    OdpowiedzUsuń