sobota, 7 lipca 2012

Upalna sobota



Witajcie ludziska!!

Jak się macie,upał doskwiera??
U mnie jak w Afryce.Gorąco i nie ma czym oddychać.
W nocy przeszła burza i szalał wiatr...
teraz po woli znów zaczyna się chmurzyć...
czyżby powtórka??

Ostatnio pogoda doprowadza mnie do nerwicy.(poważnie!)
Kocham lato ale te burze??
Summer strasznie się ich boi,więc jego strach przenosi się i na mnie a ja...?
Ja modlę się by nie przyszedł huraganowy wiatr,który porwie mój tarasowy namiot...
Od dziecka panicznie boję się wiatru...

Taką mam dziś temperaturę w cieniu...a to dopiero 13.00 aż strach pomyśleć co będzie dalej



Wprowadziły się do nas nowe motyle...





Miłego dnia dziewczęta,do jutra!!

Ja śmigam gotować kapuśniak,który zażyczyła sobie moja córcia...
 a później czekają na mnie ogórki,które muszę zaprawić w słoiki.
Oj,a miałam leżeć i czytać gazetki.

 No cóż,samo się nie zrobi :)






6 komentarzy:

  1. No i co tam burze w porównaniu z gotowaniem zupy i zaprawianiem ogórasów w taki upał. To dopiero jest wyzwanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zakończyłam robienie ogórków,jeszcze tylko zaleję. Zupka też gotowa...to teraz trzeba posprzątać ten bałagan w kuchni i trochę resztę mieszkanka :)

      Usuń
  2. witaj:*
    u nas dzisiaj wzglednie 25stopni ale cos sie chmurzy.........fajne motale:)))buziaki kochana:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się chmurzyło i przestało.Teraz znów słońce daje popalić...uf,wysiedzieć się w chacie nie da a na dworze to już całkiem.

      Usuń
  3. Ale ci zazdroszcze tego upału!! U nas wczoraj tylko deszcz deszcz i deszcz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś wreszcie chwila wytchnienia. Jest zdecydowanie chłodniej niż wczoraj po nocnych opadach deszczu.Jest czym oddychać! :)
      Widziałam wczoraj w tv,że nad morzem lipa ale mimo wszystko i tak Wam zazdroszczę tej bliskości plaży,wody i tych skrzeczących mew :)

      Usuń