środa, 4 lipca 2012

Korzystam :)


Hej,hej gwiazdeczki!!!!

Wczoraj padłam jak kawka,chyba poranny stres zrobił swoje. Dziś natomiast jestem bardzo  wypoczęta,wyspana i w dobrym humorze.

Dziewczynki moje kochane bardzo ale to bardzo chcę Wam podziękować...za to,że byłyście ze mną,że podnosiłyście mnie na duchu,że wierzyłyście,że będzie dobrze.
JESTEŚCIE CUDOWNE!!!!
I nigdy nie myślcie,że jest inaczej :)))
 i znowu beczę,tak ostatnio mam hihi


Właśnie zabieram się za robienie kawki,by stanąć stabilnie na girkach :))
Kto chce??

Wczoraj by trochę rozładować moje radosne ADHD poleciałam po truskawki,które niestety zaczynają się kończyć i arbuzka,którego uwielbia moja córcia :)

Zrobiłam galaretkę z czarnej porzeczki z truskawkami...
 dodałam trochę bitej śmietany i polałam sosem "adwokat"
mmmm ale to było pyszne!! było,było,bo zjadłam dwa pucharki na raz hehe

w ostatniej chwili przypomniało mi się,że mam zrobić fotkę hehe a już  pakowałam pierwszą łyżeczką do buzi ;P






Znalazłam też chustę z gwiazdkami...trudno taką zdobyć
Ale wreszcie mam :)
w tej chwili i tak jej nie założę,bo w ten upał to raczej nie bardzo

Kupiłam jeszcze coś ale to innym razem





Miłego wspaniałego dnia!!
Cmok cmok





12 komentarzy:

  1. właśnie myję okna i chętnie zrobiłabym sobie przerwę na arbuza, a deser z kawusią to chętnie po :)))) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ładnie!!Właśnie mi przypomniałaś,że moje też czekają na mycie.U Ciebie też się tak szybko brudzą,bo moje po miesiącu wyglądają fatalnie :(
      Wpadaj kochana na kawkę,arbuza i małe niewinne ploteczki :)))
      Zapraszam!!

      Usuń
    2. brudzą?! po każdym deszczu jest ziemia na oknach, ufff, góra już umyta, został tylko dół i wieszanie firanek- czego nie lubię bardzo. wpadłabym, wpadła mroź arbuza :)))))

      Usuń
    3. Zmrożę nie tylko arbuza ale i jeszcze coś dobrego :))tak na dobry humor,na schłodzenie i rozluźnienie hihi

      O kurde góra i dół,to współczuję,ja mam tylko dwa okna i myję w bólach ;P

      Usuń
  2. Mmmmmmmmm!!!! Ten deser byłby idealny na dziś!!! Zakochałam się w Twojej chustce!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż za kochliwa istotka z Ciebie hihi
      Malinko dlaczego mi to zrobiłaś i usunęłaś bloga,gdzie mam teraz oglądać te niesamowite oczy Twojego pieszczocha i podziwiać tę wspaniałą latarenkę??
      Stało się coś??

      Usuń
  3. alez dobry deser,nie zjadaj wszystkiego zostaw tez cos dla mnie:)
    ...........sliczna chusta,taka zwiewna ja zaczynam miec bzika na ich punkcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko spóźniłaś się,bo wczoraj wszystko znikło :) U mnie jeszcze nie zdążą się pojawić dobrze a już ich nie ma hihi
      No właśnie mnie chyba ten bzik też dopadł bo namiętnie kupuję chusty :)

      Usuń
    2. haaa ja tez cala szuflade mam wypchana a najlepsze ze zadna do niczego mi nie pasuje hiiii...................a co do deserku szkoda buuuuuuuuuuu:)

      Usuń
    3. e tam,musi coś pasować,nie ma takiej możliwości :))

      Usuń
  4. Cześć :)
    tylko chwilkę mnie u Ciebie nie było - a tu proszę - ile postów :) siedzę i czytam :) A co to za stres? Galaretki - mniam mniam :)
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przypałętało się jakieś cholerstwo i trzeba było usuwać, potem wysyłali do badań czy rakowe ale na szczęście znów mi się udało,bo to już drugi raz taka historia...mam nadzieję,że ostatnia :)

      Usuń