wtorek, 31 lipca 2012

Wyróżnienie



Hallo,hallo!!

Jak się macie,humorki dopisują??
Od rana jestem zestresowana...mam na 11.00 wizytę u stomatologa.
Niby nic wielkiego,bo mam niewielki ubytek ale takie wizyty napawają mnie strachem.
No ale do rzeczy,bo dziś nie o tym...
wczoraj Bea z bloga nic nie wiem przyznała mi wyróżnienie za co bardzo,bardzo dziękuję!!

Dziś i ja chciałabym przyznać takie innym. 
Będzie to 5 osób,których blogi bardzo lubię i chętnie czytam i oglądam.
Niestety nie mogę przyznać wyróżnienia wszystkim,bardzo żałuję!


1. Misia z misiaa photography
2. Żółwinka z babskie trajkotanie
3.Lilla z kokon lilli
4.Dita z my home my love
5. Dagi z house of ideas

Mam nadzieję,że i osoby wyróżnione wytypują na swoich blogach swoich ulubionych

Bea jeszcze raz bardzo dziękuję cmok

Teraz znikam do "szczękologa",mam nadzieję,że wytrwam :)))


MIŁEGO WTORKU KOCHANI!!!

8 komentarzy:

  1. jak będziesz grzeczna to pan(i) doktor da Ci nagrodę:))) całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaa,karnecik na następną wizytę ;P

      Usuń
  2. haaa gratulacje,a wizyty u zebologa nie zazdraszczam:P
    .........a ja tez dzisiaj bede sie chwalic,wieczorkiem:))):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci,że przy borowaniu miałam wrażenie,że mi za chwilkę głowa eksploduje.Dobrze,że już po wszystkim,teraz tylko modlić się by nie zaczął boleć :/
      Chwal się,chwal...ja też Ci gratuluję :))

      Usuń
  3. A ja już moje wizyty stomatologiczne mam za sobą :-) W dwie wizyty trzy ząbki zostały zaplombowane. Zawsze proszę o znieczulenie. Do jednego miałam nawet potrójne. Wczoraj byłam ostatni raz na usuwaniu kamienia, tego zabiegu nie znoszę. Wolę borowanie. I teraz spokój na jakiś czas :-) Ale zrealizowałam postanowienie noworoczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście wolę bez znieczulenia,bo wtedy wiem czy boli po zrobieniu czy nie.Chyba nie ma gorszego bólu niż ból zęba... więc lepiej leczyć jak mała dziurka niż wielkie dziurzysko.
      Postanowienie noworoczne?? U mnie zwykle guzik z tego jest więc nie postanawiam hihi :))

      Usuń
    2. U mnie z jedną dziurą było naprawdę nieciekawie, bo plomba wypadła i się dodatkowo ząb obkruszył i go niewiele zostało, ale mój dentysta cuda potrafi zdziałać.
      Bez znieczulenia - tej opcji nie wybieram nigdy ;-)
      A postanowień noworocznych nigdy nie czynię, to był jedyny wyjątek, bo dwa lata się do dentysty szykowałam, a jakoś zawsze mi nie po drodze było :P

      Usuń
  4. Dzień dobry kochana..
    A wiesz ze ja przed chwilą wróciłam od dentysty... wymęczył mnie okrutnie...jeszcze mi 3 ząbki zostały...i to do leczenia kanałowego...masakra mówię Ci. dosłownie nie mam na nic ochoty ....tak mnie to stresuje...Wspieram cię więc - mocno - bo doskonale rozumiem :)
    całuję - Ania

    OdpowiedzUsuń