czwartek, 2 sierpnia 2012

Turkusowy sen

Źródło: Internet


WITAJCIE WIECZOROWĄ PORĄ!!

Przeglądając mój folder z inspiracjami natchnęłam się na sypialnię...
nie wiem jak Wam ale mnie się bardzo podoba.
Jest jasno a turkus to taka wisienka na torcie.

Wspaniałe łóżko,największe wrażenie robi pikowany zagłówek i przecudnej urody narzuta...
do tego detale,które tworzą niepowtarzalny klimat.
W takiej sypialni ma się zapewne tylko kolorowe sny.


Właśnie popijam winko...pyszne...i tak się jakoś rozmarzyłam...
i sobie myślę,że fajnie by było obudzić się jutro w takim łóżku, z ukochanym mężczyzną u boku...
i jeszcze jakby ktoś śniadanie do niego podał...do łóżka oczywiście...

Noooo....to marzenia marzeniami a życie życiem
Znikam spać,bo z ranka pobudka

Śpijcie dobrze, do jutra :)



6 komentarzy:

  1. sniadanie podane do lozka i to w takiej sypialni zjadlababym ze smakiem,a pozniej zatopila w tej poscieli jeszcze na chwile:***
    Dzien dobra kochana:****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam wybredna nie jestem i za jakąkolwiek sypialnię wiele bym oddała :)))ale ta podoba mi się wyjątkowo :)

      Usuń
  2. coś mi się wydaje, że od wschodu jest okno, więc pobudka o 5 murowana :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasłoniłabym rolety i żadne słońce mnie nie obudzi ;P

      Usuń
  3. Piekny intensywny kolor, lozko wyglada bardzo wygodnie i ten telefon...bardzo podobaja mi sie takie telefony;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się podoba tu wszystko,bez wyjątku

      Usuń