piątek, 10 sierpnia 2012

Jaki piątek taki świątek!



HALLO WSPANIAŁY WEEKENDZIE!!

No i mamy piątek.Czas leci jak szalony,dopiero był początek tygodnia a tu już weekend :)

Mam nadzieję,że cały weekend będzie dla mnie taki jak do tej pory piątek.
Z samego rana byłam z Summerem na zdjęciu opatrunku.Przemiły pan doktor stwierdził,że goi się dobrze ale trzeba jeszcze przez trzy dni podawać antybiotyk.
Ok,damy radę!! Najgorsze mamy za sobą :)

Po śniadanku mała wycieczka do  centrum Poznania ale nie w celu zwiedzania,choć nie ukrywam,że wciąż się coś zmienia. Byliśmy odebrać paszport.
Moja córcia krótko skomentowała... ale strasznie wyszłam na tym zdjęciu...hehe ma to po mnie :))
Ja wiecznie niezadowolona z siebie na fotkach,dlatego zwykle pcham się by je robić.

Wielka niespodzianka spotkała mnie tutaj. Moja radość ogromna,bo pierwszy raz w życiu udało mi się coś wygrać i to jeszcze takie cudo.
Kochana bardzo bardzo dziękuję!!!

To nie koniec,chwalę się dalej ;P

Dostałam kolejne wyróżnienie od kolejnej wspaniałej dziewczyny.Od kogo?? A od Ani z gadki szmatki
Jestem niesamowicie zdziwiona,bo nie wiem czym sobie na to zasłużyłam.
W każdym razie to wyróżnienie i poprzednie daje mi siłę by pisać dalej,że moje "wywody" chce się komuś czytać.

DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM I KAŻDEJ Z WAS Z OSOBNA,ŻE DO MNIE PRZYCHODZICIE I ZOSTAWIACIE TYLE CIEPŁYCH SŁÓW.
JESTEŚCIE WSPANIAŁE!!!




W związku z wyróżnieniem muszę napisać 7 prawd o sobie,co łatwe nie jest,bo kto by się chciał chwalić swoimi wadami :)
Nie będę taka i napiszę jakie to ziółko ze mnie...no więc tak:

1. Jestem mega nerwusem ;P
2. Jestem okropną beksą,do tego stopnia,że wzruszają mnie nawet niektóre reklamy hihi
ale najbardziej ryczę jak widzę krzywdę zwierząt
3. Jestem w gorącej wodzie kąpana i źle znoszę fakt,że nie mogę mieć czegoś "teraz"
4. Wkurzają mnie niedzielni kierowcy na drodze,do tego stopnia,że potrafię strąbić i wyzwać ;P
5. Uwielbiam szybką jazdę autem...mandaty już mniej :)
6. Lubię ciszę ale i spontaniczne wariactwo.
7. W nadmiarze kupuję durnostojki,które po czasie upycham do szafy.

Poszłam jak burza aż się zdziwiłam,że już koniec hihi

Teraz część druga.
Muszę wyróżnić 10 blogów ale to nie łatwe jak jest tyle wspaniałych dziewczyn i każda z Was jest niesamowicie uzdolniona.
(czy nie zauważyłyście,że w nadmiarze używam słowa "niesamowicie"? A może mi się tylko zdaje,hmm...)
Kolejność jest przypadkowa więc nie sugerujcie się proszę.


1.http://trzepot-motylich-skrzydel.blogspot.com/
2.http://aleja57blog.blogspot.com/
3.http://nicniewiem-bea.blogspot.com/
10. http://fusionhouse.blogspot.com/

Uff,udało się :) 
Wszystkim gratuluję,bo tworzycie wspaniałe blogi. Nigdy o tym nie zapominajcie!




Pięknego i radosnego piątku dziewczynki kochane!!
Kiss kiss


16 komentarzy:

  1. hej kochana:) dziękuję bardzo za wyróżnienie i Tobie również gratuluję z całego serca:))) piękne zdjęcia, miło było poczytać o Tobie:) widzę, że mamy sporo wspólnego:)
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo,cała przyjemność po mojej stronie :)
      Sporo wspólnego? To teraz czekam na Twoje 7 prawd :D
      Buziol

      Usuń
    2. moje 7 prawd już się pojawiło u mnie dziś rano:)
      pierwszy i drugi punkt się zgadza idealnie:)

      Usuń
    3. Wiem,wiem!!Taka zakręcona jestem,że szok.Czytałam rano przecież i nawet komentowałam.Oj starość nie radość,skleroza mega zaawansowana :)))

      Usuń
  2. Dzięki wielkie Beti za wyróżnienie :-) To już kolejne do kompletu :-)
    Z punktami 2, 3 i 7 mogę się w pełni utożsamić :-)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę :))Skoro kolejne,to znaczy,że w pełni zasłużone :)
      Te punkty to chyba takie typowo "babskie" więc większość z nas się do nich przyznaje ;P

      Usuń
  3. Niesamowite to juz drugie wyroznienie dzisiaj dostalam ???
    DZIEKUJE !!! Postaram sie pozniej napisac cos o sobie, musze sie przyznac, ze moje prawdy moga byc podobne do Twoich ;)))
    Tylko jesli chodzi o jazde samochodem widze roznice, staramy sie jedzic ostroznie.Jest to spowodowane tym, ze z mezem pokonujemy tysiace kilometrow i niestety wypadki ktore widzialam daly mi wiele do myslenia...no ale "niedzielnymi kierowacami" nie jestesmy ;)))
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo,fajnie że i ja mogę sprawić komuś takim wyróżnieniem radość :)
      Madziu najważniejsze,że do niedzielnych pierdół nie należycie,bo tego bym nie zniosła hihi :))))

      Usuń
    2. No co ty przy naszych wojazach po swiecie, musimy jezdzic bardzo sprawnie.Nasza wyprawa po Wloszech to ok.4 tysiace przebytych kilometrow;))) wiec doswiadczenia za kierownica nam nie brakuje ;)))

      Usuń
    3. Wow ale super,że tak sobie zwiedzacie :)Zazdroszczę :)))

      Usuń
  4. Gratuluje wyroznien i slonecznego weekendu zycze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję,że i siebie zauważyłaś w wyróżnionych :)

      Usuń
  5. Gratulacje,udanego wypoczynku.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję, że się spodoba, dziękuję za wyróżnienie i udanego wypoczynku życzę cmoki:****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beciu ja już jestem zachwycona a co dopiero jak zobaczę :)))))
      To ja Tobie dziękuję kochana!!

      Usuń