poniedziałek, 17 września 2012

Czy jest na sali złota rączka??





WITAJCIE W NOWYM TYGODNIU!!

Dziś od 6.00 rano jestem na nogach i od rana w samochodzie.
Muzyczka sobie gra,ja podśpiewuję i cieszę jak głupi do sera a to wszystko za sprawą słońca,które świeci jak szalone :))
Lato nie odchodź,proszę!!!

Mając chwilkę wolnego czasu postanowiłam do Was napisać,bo potrzebuję Waszej rady.
Ostatnio Alicja pytała o podłogi,czy malować na biało czy nie.Dziś ja chciałabym się Was zapytać czy któraś z Was malowała może przezroczyste wnęki w komodzie Aneboda z Ikea??
Bardzo mnie denerwuje ta przezroczystość i chciałabym coś z tym zrobić.
Wyklejanie odpada,bo moja cierpliwość może tego nie wytrzymać a to może się źle skończyć dla tej komody ;P
Może macie jakieś inne pomysły,chętnie poczytam!


By trochę zneutralizować tą sterylną biel dodałam troszkę turkusu,który wcześniej gościł na tarasie.
Niestety pogoda ostatnio bardziej jesienna niż letnia więc musiałam uprzątnąć co nieco.





Liczę na Waszą pomoc :D


Po woli uciekam do swoich zajęć,bo czas dziś na wagę złota ale będę zaglądać co u Was :)

Miłego dzionka moje słonka!!




8 komentarzy:

  1. witaj. hmmm... nigdy czegoś takiego nie malowałam niestety i ciężko wymyślić coś innego niż ich wyklejenie...
    ewentualnie mogłabyś je przyozdobić jakąś tkaniną, ale to też klejenie...
    trzymaj się ciepło:)
    i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. tutrkus ladnie ozdobil bale szafki,o malowaniu nie wiem nic,jeszcze nie malowalam mebli......buziaki kochana:****

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm...te okienka to jest plasik, jesli dobrze kojarze ;))) Nigdy tego nie robilam, ale ja zastanowilabym sie nad jakims spray-em.Problem tylko w tym,jaki bedzie tego efekt.
    Buzka :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Maluj.... czymkolwiek ale maluj...:))

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj ja je mam od wewnętrznej strony zaklejone zwykłym białym papierem a to klejenie nie ejst zbyt uciążliwe, efekt w srodku taki sobie ale na zewnatrz wygląda to fajnie i aż tyle wysiłku nie potrzeba, wolałam zakleić niż jak miała mi bielizna prześwitywać ;) papier od wewnątrz przyklejony zwykłą taśmą ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze możesz wyjąć szybkę i wstawić coś z wikliny albo cóś innego :) toż Ci pomogłam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niestety nie pomogę bo nie mam pojęcia ;) ale za to pozachwycam się lustrem jest piękne ;) mulego dzionka życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz co - spróbuj sprayem! ja tak malowałam przeszklone wnęki w szafce. Na biało malowała i powiem Ci wyszło super. Także polecam!

    Pozdrawiam!
    złota rączka Wrocław

    OdpowiedzUsuń