niedziela, 16 września 2012

Moja niedziela czyli kocyk i herbatka




DZIEŃ DOBRY JESIENNA NIEDZIELO!!

Tak,tak jesienna,bo dziś niebo przykryte całkowicie chmurami i raczej nie zanosi się na to,by słoneczko miało uśmiechnąć się do nas.

Jak Wasze nastroje? Mój kiepski,jakaś nostalgia i płaczliwość mnie dopadły ale nie,nie,nie...nie poddam im się :))
Byliśmy z Summerem dziś rano na długim spacerze,prawie godzinkę...było cudownie!!
On biegał jak szalony a ja podglądałam jesień w ogrodach u ludzi.
Mimo braku słońca jest bardzo kolorowo,magicznie...

W moim małym mieszkanku też już widać,że jesień za rogiem...
już cudowne,kochane słoneczko nie pojawia się na moim balkonie i ten stan potrwa aż do wiosny,ech!
Bardzo mi go będzie brak... ale się zobaczymy,prawda??
Na wiosnę,wrócisz! Będę czekała :)

Wyciągnęłam ciepłe koce,podgrzewacz do herbaty już też zaczyna gościć codziennie.
No cóż,nic na to nie poradzę,więc trzeba się z nią (jesienią) zaprzyjaźnić.
Może wtedy jakoś lepiej będzie mi ją przetrwać a może nawet się zaprzyjaźnimy?
Niczego nie wykluczam :)







Przyniosłam z tarasu moją hortensję,która pod koniec lata postanowiła zrobić mi niespodziankę i zakwitnąć.
Chciałam ją wyrzucić,kiedy to przekwitła za pierwszym razem ale dałam jej drugą szansę a ona tak mi się odwdzięczyła
Troszkę listki jej zbrązowiały podczas moich wakacji ale co tam listki,jak ona ma tyle kwiatów wszędzie





Życzę Wam ciepłej niedzieli i spędźcie ją tak jak chcecie,jak lubicie!

Buziole kochani!!


4 komentarze:

  1. Miłej niedzieli i miłego tygodnia :)
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie piekna pogoda, przesylam pare promykow slonca.
    Milej niedzieli :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Alez u ciebie cudownie wpadam na herbatke................................mnie sie tez chce plakac za oknem piekne slonce,a moj maz rozwalil narzedzia na moim wysprzatanym mieszkanku i skreca szafku,ala plecy mnie bola ,anaosilam sie wczoraj i dzis!!!!ja chce do mamy:****,poviesza mnie fakt ze bede miala nowe zsafki kuchenne i moze wyrobimy sie do SWIAT!!!::::::BUZIACZKI KOCHANA;SMACZNEJ HERBATKI CIEPLEGO KOCYKA;FAJNEGO FILMU:P i MILEJ NIEDZIELI ;******MLA ;MLA
    lece bo moj terrrorysta patrzy na mnie groznie bo ucieklam na chwile na komp:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałej niedzieli. Moja pod kołdrą niestety;/
    te choróbska są wstrętne.
    niech ta jesień będzie słoneczna i sucha...
    buziaki

    OdpowiedzUsuń