środa, 5 września 2012

Słodkie prezenty i wiara w sens pisania

Witajcie w środę!

Jak się macie,bo ja świetnie :)Humor dopisuje,popijam kawkę,przeglądam Wasze blogi,w których mam ogromne zaległości a w międzyczasie wrzucam kolejne pranie do pralki,która od poniedziałku na mega obrotach.
Jedynie do pogody nie mogę się przyzwyczaić ale to pewnie wynika z tego,że Chorwacja każdego dnia witała nas wysoką temperaturą i wspaniałym słońcem. Niestety w Poznaniu dziś pochmurno i zbiera się na deszcz :(
Czujecie w powietrzu jesień?? Ja niestety tak!

Wczoraj obiecałam,że pokażę jakie to prezenty dostałam od Was.
W dzień wyjazdu na wakacje przyszła paczuszka od Beci z Nic nie wiem
a w niej własnoręcznie przez nią zrobiony medalion,który wygrałam.

Beatko z całego serca dziękuję,bo jest piękny!!




W paczuszce było również serduszko,które od razu przypadło do gustu mojej córce i mi je podwędziła :)))




                                              BARDZO DZIĘKUJEMY BEATKO cmok


                      Na czterech blogach czekały również na mnie kolejne wyróżnienia.

Dostałam je od Magdaleny z bloga Impressionen ,od Madzi z My love...sweet home, od Misi z Me&Home




kolejne


                                                     


dostało mi się od trzeciej Magdy z Moje kolory ziemi

Dziewczyny jest mi niezmiernie miło...zastanawiam się tylko czym sobie na to zasłużyłam...

Jeszcze raz DZIĘKUJĘ!


Dostałam też mały prezent od mojej córki...pachnący woreczek lawendy,który kupiła mi na wakacjach




Na dziś to tyle.Wszystkim serdecznie dziękuję!

Trzymajcie się!! Paaaaaaa



7 komentarzy:

  1. no to nazbieralas super fajne prezenciory:P
    i gratulacje kochana:***..........JESTES WSPANIALA i wyroznienia jak najbardziej:**
    A co do jesieni czuje ,ja czuje juz jej zapach ,wszedzie gdzie tylko rusze ,chociaz pogoda jest piekna ,lece na rowerek troche tluszczu spalic:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Ewelka bardzo Ci dziękuję!!
      Ja niestety w tym sezonie rowerem jeździłam tylko dwa razy,a to za sprawą przebytego zabiegu i lekarskiego zakazu :(
      A tak na marginesie,jakiego tłuszczu,chyba tego w lodówce ;P

      Usuń
  2. cieszę się, że spodobały się wytworki, ale, ale nad serduchem miałaś popracować :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beciulka serduszko jest tak śliczne,że nie ma co tam poprawiać,idealnie wpasowało się w pokój córki :)która jest nim zauroczona :))))

      Usuń
  3. Piękne prezenciki:)
    No i muszę Ci pogratulować potrójnego wyróżnienia:)) Zasłużyłaś, zasłużyłaś!!! I fajnie to wyszło, bo wszystkie trzy wyróznienia są od trzech Magdalen hehe :))))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam zaleglosci w wyroznienach.Dostalam i do dzisiaj nie napisalam posta :((( U mnie jest piekna pogoda, cieplutko , sloneczko swieci oby jak najdluzej.
    Buzka

    OdpowiedzUsuń