niedziela, 9 września 2012

Pewna Lara i chwilka wytchnienia



DZIEŃ DOBRY WRZEŚNIOWA NIEDZIELO!!

Korzystając z chwili ciszy i odrobiny czasu dla siebie postanowiłam do Was napisać.
Od piątku moje życie przypomina jedną wielką imprezę. Drzwi do mieszkania się nie zamykają i telefony nie przestają dzwonić.
Nigdy bym nie przypuszczała,że imprezowanie może mnie tak zmęczyć ale pocieszam się,że jeszcze dziś i ewentualnie w poniedziałek(urodziny mojego M.) i wszystko wróci do normy.

Z tego miejsca chciałabym podziękować naszym przyjaciołom i znajomym za życzenia i czas jaki nam poświęciliście i za wspaniałą zabawę :)
dziś nie mogłam podnieść się z wyra hihi

Dziś powinno być już spokojniej,bo na popołudnie zapowiedzieli się teściowie.Uffff  :))
I taki żarcik,który uwielbiam ;P
"A mamusia na długo przyjechała?? Oj to się mamusia nawet kawki nie zdąży napić :))"

A tak poważnie to "mamusia" całkiem fajna i co najważniejsze nie daje złotych rad i nosa nie wściubia do mojego kurnika.

Dziewczyny jakiś czas temu odkryłam wspaniałą płytę Lary Fabian...
jest cudowna,uwielbiam ją!!
Polecam bo kto raz jej posłucha zakocha się w niej bez pamięci :)
To taka typowo babska płyta





Chciałam również podziękować Wam za wszystkie życzenia urodzinowe i sama złożyć Wam je,bo jak się okazało jest nas,zodiakalnych panien w świecie blogowym bardzo dużo.
A zatem
 wszystkiego najlepszego,dużo radości,uśmiechu na twarzy,mało zmartwień i spełnienia najskrytszych marzeń



MIŁEJ NIEDZIELI!!



13 komentarzy:

  1. milej niedzieli:P***
    i baw sie ile sie da,bo zycie przeciez takie krotkie tralalala:***

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie za życzenia, bo ja też wrześniówka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rowniez zycze milej niedzieli i zmykam poniewaz rowniez jestem umowiona na 15.00 :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego dobrego dla solenizanta :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Dobrego Kochana! A imieninki tez chyba mialas? No i dla Meza rowniez w poniedzialek!

    Sciskam!

    Dagi

    "A mamusia na dlugo...?" :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Daguś! Imieninki mam w dzień kobiet :D
      Mężulkowi przekażę :)a mamusia tylko na parę godzin hihi :))))

      Usuń
  6. sto lat :**** wszystkiego najlepszego!
    uściski dla Ciebie i męża też pozdrów w poniedziałek.
    uściski
    a płytę muszę zobaczyć:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! A płyta to taka jak to mój M. mówi "babska pościelówa" :))

      Usuń
  7. podusie - mniam!
    i cmoki na tydzień:*

    OdpowiedzUsuń
  8. DZIEWCZYNY KOCHANE BARDZO WAM DZIĘKUJEMY Z M. ZA WSZYSTKIE ŻYCZENIA!!

    OdpowiedzUsuń
  9. I już po niedzieli,
    ale wszystkiego najlepszego życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki ładny bukiet. Ja również spóźniona, ale składam najszczersze życzenia i przede wszystkim spełnienia marzeń!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień dobry :)
    Dołączam się do życzeń i zapraszam po odbiór wyróżnienia do mnie :)całusy Ania :)

    OdpowiedzUsuń