środa, 3 października 2012

Tyle słońca w całym mieście



Tak,tak słońca mam dziś tyle,że mogę rozdzielać każdemu,kto zechce.
Jest pięknie ale chłodno ale nie ma co narzekać,bo od jutra ma padać.
Szkoda,nie?

Dziękuję Wam z całego serca za tyle słów zrozumienia pod wczorajszym postem.
Dały mi dużo siły.

Nie mogłam za bardzo wczoraj usiedzieć na tyłku więc krążyłam tu i ówdzie,trochę pozmieniałam,trochę poprzestawiałam.
Jutro pokażę Wam pewną śliczność i jak na damę przystało nie dała się zbytnio fotografować ale jeszcze ją dorwę :)

Dziś wyciszam się w domku przy dobrej muzyce,czasopismach i kawie.







I czar właśnie prysł! Sąsiadka poprosiła mnie o zajęcie się jej synem do 14.00
i była sobie sielanka,luz i blues.


Idę gotować zupkę ogórkową i naleśniki.


Do jutra kochani!








19 komentarzy:

  1. Nie strasz deszczem, nie lubię ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. boizu kochana zostaw mi troche zupki:****
    moj stary ma wolne ,i przyniosl grzyby,oddam troche za zupke:P*****

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo też bym zjadła:)))
    odpoczywaj ile wlezie:P choć teraz to już nie wiem czy to taki odpoczynek będzie z synem sąsiadki:P
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to jest armagedon w chacie więc zamiast leżeć wywalona jak foka będę musiała ogarnąć to pobojowisko :/

      Usuń
  4. To ja proszę o trochę słońca...bo u mnie pochmurno i strasznie deszczowo...do tego zimny wiatr i nawet kawa nie pomaga się obudzić. Pozdrawiam :)
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pakuję w wiaderka tyle słonka ile tylko wlezie i wysyłam razem z uśmiechem :)

      Usuń
  5. Fantastyczna gałązka z tymi sysuniami;)))
    U mnie słoneczka brak od jakiś trzech dni,ale najważniejsze, że nie pada;))
    Miłego dzionka,
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ja się natrudziłam by te gałązki zdobyć i jak wreszcie upatrzyłam sobie u pewnego Pana na ogrodzie i go o nie poprosiłam to zadał mi pytanie "po co mi one?" Jak powiedziałam,że do wazonu to zaczął się śmiać i wymamrotał tylko:"kobiety i te wasze dziwactwa" :/

      Tobie też wysyłam pozytywną energię,którą mam od rana i to słoneczko :)

      Usuń
  6. a u mnie juz dziś pada a buuuuu
    a mojej Emi byś nie popilnowała?? :)))
    fajnie foty takie z klimatem

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja Emilka wygląda na bardzo grzeczną dziewczynkę więc nie ma problemu.Moja córka będzie miała zajęcie :)))

      Usuń
  7. Pięknie jest ;) nie ma co narzekać a deszcz? -niech ucieka tam gdzieś ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie dzisiaj swieto narodowe, wiec sie "byczymy" z moim M. :)))
    Ojjj...zjadlabym dobra zupke ogorkowa.
    Buzka :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobyczyć się dobra rzecz,pod warunkiem że ma się na to ochotę :)Zupka była pyszna nie chwaląc się ;P

      Usuń
  9. kochana, dobrze, ze dziś już masz lepszy dzien. całuję cię i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świata nie zmienię (a miałam nadzieję ;P) więc pozostaje mi się z tym pogodzić

      Usuń
  10. Kochana, przytulam Cię mocno do serducha- właśnie przeczytałam poprzedni post... Dobrze, że już jest lepiej- tak trzymaj!

    Jeszcze więcej słoneczka Ci życzę, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Sylwia :* nie mogę się dołować,bo to źle wpływa na moją rodzinę a zwłaszcza na małą.

      Usuń
  11. Cześć :) Ni martw się, wszytko będzie dobrze :)nie dołuj się :) Jak chcesz napisz do mnie, może Ci się zrobi lepiej :)Życzę Ci dziś tyle słońca, ile tylko zmieścić może Twoje serce :) I pomyśl czasem ze blogowe znajomości mogą dodać skrzydeł i trochę otuchy :)buziaki :)

    OdpowiedzUsuń