czwartek, 22 listopada 2012

Coś srebrnego i coś...




Dzień dobry kochani!!


Na samym początku napiszę,że jesteście wspaniałe!! ale o tym wiecie,prawda?
Bardzo Wam dziękuję za opinie co do malowania frontów.
Chciałabym zacząć jutro ale nie wiem jeszcze jak sytuacja się rozwinie...to znaczy zastanawiam się czy uświadomić mojego M. czy jak zawsze wziąć go za zaskoczenia ;P


Obiecałam,że pokażę resztę moich zakupów.W sumie dużo tego nie ma,bo gdzie to wszystko ulokować jak dom z gumy nie jest :)

Długo,oj bardzo długo szukałam takiej roślinki...takiej srebrnej,która w rzeczywistości wygląda jak sztuczna ale uwierzcie,że jest żywa!
Jak ją tylko zobaczyłam w kwiaciarni wiedziałam,że ona i ja wrócimy do domku razem!
Dowiedziałam się,że im więcej ma światła,tym bardziej srebrna jest.


Znalazłam też domek...i też go przytachałam do domku :)
Chciałam go na biało ale się rozmyśliłam,jak mi się znudzi to go pomaluję.







Pojawiła się też kolejna odrobina koloru...
bardzo lubię patrzeć jak rozkwitają kolejne kwiatki :)








I na koniec! 
Dokupiłam jeszcze jeden gwiazdkowy świecznik,jakoś dwa wyglądały słabo haha








Obiecałam sobie,że już nic z dekoracji do końca roku nie kupię ale jak będzie to nie wiem.
W porywie euforii różnie u mnie bywa hahaha


Trzymajcie się kobietki!

Buziole :****




38 komentarzy:

  1. bardzo udane zakupy. roślinka czaderska, hihi.
    wiedziałam, że pomalujesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roślinkę wszyscy miętolą jak do nas wpadają,bo "fajna ta sztuczna" :))
      Ja też wiedziałam haha ;p

      Usuń
  2. Jest sliczna,widziałam gdzieś w kwiaciarni...po świętach jak jeszcze zima będzie, a już sprzątnę moje złote dekoracje chyba się skuszę o ile jeszcze będą;)
    Mam nauczkę by brać z zaskoczenia, po fakcie i nie ma odwrotu, ale oczywiście z frontami zrobisz jak uważasz...nie wiem jakie podejście ma Twój mąż;)
    Miłego dnia Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć jest kilka odmian tej rośliny,niestety nie zapytałam co to a na doniczce nie ma nazwy :(
      Ja z doświadczenia też wiem,że lepiej postawić przed faktem dokonanym :)))

      Usuń
  3. Piękne są te wysokie świeczniki. W ogóle wszystko jest śliczne i domek i kwiatek i cała reszta. I na pewno pięknie wymalujesz swoje szuflady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwuś :***
      To czy dobrze wyjdzie malowanie,to się dopiero okaże :)

      Usuń
  4. łoł!!! a cóż to za roślinka- jest fajowa! domeczka nie maluj jest debest! a fronty z zaskoczenia bierz, najlepiej jak na gotowe przyjdzie to i psioczyć nie będzie za dużo!
    jak zobaczę taką roślinkę to napewno odgapię, tak jak z biedronkową kawą, cmoki:*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie mam pojęcia jak się ona zwie,bo w kwiaciarni nie pytałam a na doniczce nie ma naklejki z nazwą.
      Hahaha wezmę go z zaskoczenia wezmę,najwyżej mnie zabije ;P

      Usuń
  5. a będzie jak zwykle hehe

    śliczne dekoracje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. WITAJ SLICZNA:***
    Roslinka i domek cudo,ja wlasnie sie rozgladam za takim widzialam taki na necie i przepadlam,normalnie wpadam na kawe fajna ta twoja kropla koloru,mniam:P
    ...........A ja namieszalam na blogu wrrrrrrrrr,zmniejszaj zdjecia jak wklejasz na bloga na 600/600,bo zabraknie ci miejsca na zdjecia tak jak mi i bedzie duzy problem,mnie sie udalo troche miejsca uzyskac ale uwierz zrobilam balanagan na blogu i nie wiem kiedy posprzatam......................buziaczki :********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wpadniesz na kawkę,to Ci taki zorganizuję :D
      Ewelinko ja od dłuższego czasu zmniejszam swoje zdjęcia ale podejrzewam,że predzej czy później i tak będę miała ten problem :/

      Usuń
  7. hehe ja też sobie zawsze tak obiecuję i nic z tego!:))) wspaniałe zakupy poczyniłaś Beti:)))
    ten domek jest tak uroczy , że nie mogę się na niego napatrzeć:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja też i kończy się jak zwykle ;p

      Usuń
  8. Roslinka super, myślałam , że ją pomalowałaś?! ha ha ha . Cudowne te wysokie śiweczniki biało- srebrne, zakochałam się w nich !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój M. myślał,że jest sztuczna i złapał ją za gałązki i uniósł do góry,myślałam,że go zamorduję!!
      Świeczniki kupiłam w Witeksie :)

      Usuń
  9. DZIĘŃ DOBEREK KOCHANA :)
    Ta roślinka jest śliczna :) ale mnie urzekł ten domek - lampion - cudowny jest, uwielbiam własnie takie lampiony w kształcie domku :) buziaczki dla Ciebie - Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A witam,witam :))
      Dziękuję,mnie się też niesamowicie podoba i roslinka i domek :)

      Usuń
  10. Roślinka zadziwiająca!!! Jak sie nazywa ? Zapytam w mojej kwiaciarni:))
    A i jeszcze czy te lampiony z gwiazdką to z jakiegoś sieciowego sklepu ? Szukam takich już od jakiegoś czasu i nie mogę trafić.
    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia jak się nazywa,bo nie zapytałam ;P
      Patti,lampiony i domek zakupione w Piotrze i Pawle :)

      Usuń
  11. jesteś stuknięta! ;) jak się rozpędzisz to chyba nikt i nic Cię nie zatrzyma! ;) Z Twoją werwą do świąt będziesz gotowa już w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe wiem,nigdy normalna nie byłam :)))Zatrzyma,zatrzyma debet na koncie ;P Ja zawsze jestem gotowa...a stroić więcej na święta nie zamierzam już.Dojdzie tylko choinka :)

      Usuń
  12. Ja sobie obiecalam, ze w tym roku deko bedzie eko...ale jak dlugo wytrzymam z zakupami tego nie wiem ;)))
    Podobna roslinke widzialam u mnie w supermarkecie, ale nazwy nie pamietam. Bierz sie do roboty i maluj mebelki.
    Buzki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak taka sroka,co zobaczę to chcę hahaha ale dość,już nic a nic nie przyniosę ;P
      To malowanie mnie trochę przeraża :/

      Usuń
    2. Wcale sie nie dziwie, ze przeraza. Zawsze pozostaje ta mysl...a co jak zniszcze mebelek. Przynajmniej ja bym miala takie mysli ;)))

      Usuń
  13. Wszystko mi się podoba, roślinka cudowna a domek fantastyczny, też mi się taki marzy. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że łowy udane:)))) A domek skąd przytachałaś??? Już się w nim zakochałam!

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udane,udaneee :D
      Domek z Piotra i Pawła :)

      Usuń
  15. Ale domek fajny wyhaczyłaś!!! Roślinka cud miód, w sam raz na święta w takim srebrnym klimacie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko nadzieję,że do świąt jej na zmarnowanie nie spiszę

      Usuń
  16. A a chcialam powiedziec ze to Ty jestes wpaniała :))) super babka i ja Ciebie uwielbiam.... a juz za woisy u mnie to Ciebie ajlowju :)) a domku nie maluj na bialo...ma ładny teraz kolor ... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala Ty mi tak mów a zobaczysz,że jak się rozkręcę to takie głupoty będę wypisywała,że głowa mała.Co jak co ale błaznowanie mam po tacie ;P

      Usuń
  17. Pewnei cos jeszcze znając zycie kupisz:)
    Tak to jest z tymi świętami! :)
    śliczny domek śliczne swieczniki :)
    i fiołek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie,nie,nie!! Już nic nie kupuję,choć ciężko się w sklepie oprzeć :)

      Usuń
  18. No tak! Ja sobie tez obiecałam ale pewnie nie wytrzymam! Ciekawa jestem czy Tobie się uda? Roślinki poszukam bo naprawdę jest ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam na candy - http://kreatywnie.folog.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Też miałam (tak, uschła niestety) taką roślinkę. Jest cudowna, tylko własnie jak ma sucho, to w ogóle tego po niej nie widać. Natomiast takich zarąbistych świeczników, to ja nie mam! I bardzo ubolewam nad tym! O!
    A dekoracje i tak kupisz, ha ha ha. nie zarzekaj się jak żaba błota, bo w świąteczny czas trudno się uchronić :-)

    OdpowiedzUsuń