piątek, 9 listopada 2012

Gwiazdkomania





Witajcie w piątek!
A jak piątek to weekendu początek :))


Czy zauważyłyście,że światem zaczynają rządzić gwiazdki??
Wszędzie ich pełno,na kubkach,talerzykach,miseczkach,poduszkach,szalikach,kocykach i tysiącach innych rzeczy.
Gwiazdki tu,gwiazdki tam i ja swoje gwiazdki mam :)

Wczoraj do mojej domowej kolekcji gwiazdkowej,dołączyły lampki.
Latałam jak opętana z tymi światełkami...gdzie,gdzie mam je powiesić??
Po wielu przymiarkach,kombinacjach i akrobacjach znalazły swoje miejsce w kuchni nad blatem.
Pewnie długo tam nie powiszą,bo ja z tych kobiet jestem,co owsiki w dupsku mają i wciąż coś zmieniają.
ale dziś rymuje,o cię Florek :))

Mój szanowny M. jak zobaczył to ryknął śmiechem. "No to mamy gwiazdkę w listopadzie"
A mamy i to nie jedną ;P







Wczoraj umówiłam się z kumpelą,tą samą co te 5 tysięcy w sklepie zostawiła na coli,że w przyszłym tygodniu jedziemy na giełdę na Franowo,po jakieś cuda świąteczne.
Trochę boję się tam jechać,bo to bardzo niebezpieczne miejsce...
bardzo wciągające...można tam wszystko stracić...
Za każdym razem co tam jestem wracam z pustym portfelem i nie ważne czy mam 100 czy 500 złotych.
Wszystko przepuszczam,co do grosza...za to mam same cuda i nikt nie jest w stanie przebić mojego szczęścia...no chyba,że ci co wygrali po 17 milionów w ostatnim totku ;P

Kurde kupiłabym sobie całe to Franowo na własność za te miliony hahahaha :)))
a że nie gram to nie mam




Dostałam jeszcze jedno wyróżnienie od Martusika więc zgodnie z zasadami odpowiem na pytania:


1. czarny czy biały?  BIAŁY
2. Pies czy kot?  PIES
3. blondyn czy brunet? BRUNET
4. Kryminał czy komedia? KRYMINAŁ
5. Prowadzenie auta czy miejsce pasażera? WIADOMO,ŻE KIEROWCA
6. Dom czy mieszkanie? DOM
7. Kawa czy herbata? HERBATA
8. Słodkie czy słone? SŁODKIE!!
9. wiosna czy jesień? WIOSNA
10. Ulubiony serial w tv? PRZYJACIÓŁKI
11. Opalanie czy zwiedzanie? ZWIEDZANIE


Dziewczynki moje kochane jeszcze raz bardzo Wam dziękuję. 

Witam serdecznie nowe osóbki,nowych podglądaczy i cichych "zaglądaczy".
Dziewczyny piszcie komentarze,bo ja o wielu z Was nie miałam nawet pojęcia a bardzo chcę Was poznawać!!

Pamiętajcie,że zawsze możecie napisać do mnie maila,jeśli nie chcecie publicznie :))
W każdym razie DZIĘKUJĘ!!! Bez Was to moje pisanie nie miało by sensu.










Wspaniałego weekendu moje gwiazdeczki :***


35 komentarzy:

  1. Hehe uśmiałam się z komentarza Twojego męża ;) Mój też by tak skwitował i na pewno postukałby się w czoło ;) Ja swój domek mam zamiar stroić w tym roku dużo wcześniej. Święta spędzamy na Mazurach, więc chcę troszkę "poświętować" w domu. Pozdrawiam Cię serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie święta cieszą zawsze na długo przed świętami,za to po świętach jestem już zmeczona tymi wszelkimi dekoracjami i tak tęsknię za wiosną,że mam ochotę w pierwszym tygodniu "Po" rozebrać choinkę i wszystkie stroiki pochować i tak sie zwykle kończy. Ja zwykle święta spędzam też poza domem więc okres przedświąteczny cieszy najbardziej :)

      Usuń
  2. Kochana ja dostane depresji zaraz oddaj mi te gwiazdki moje kochene haaaaa:*****
    a tak powaznie fajniutko :Pa ja dlubie w kompie nie wiem co stary robil ,od wczoraj walczyl jakis program atywir.ale to nie wirus ciagnal jakies dupstwo odinstalowalam to wczoraj a to dalej smrodzilo mi na stronie ,teraz cos poniaciskalam bog wie co i nie ma tego myslisz ze bedzie oki:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i draatulacje nagroda za nagroda nio nioo_P***
      ach te gwiazdeczki tralalala:P*

      Usuń
    2. g nie d znow napisalam co wiedzialam:P

      Usuń
    3. A to mężuś tak namieszał,a ja myślałam,że Ty ;P
      Napisałam u Ciebie na ten temat więc powtarzać się nie będę

      Mi to się te gwiazdki z ikea podobają,takie jak śniezynki...urocze :))

      Usuń
    4. udalo sie heeee jestem mistrzuniu tralalalala
      kurcze ta ikea specjalnie po te gwiazdki nie pojade za daleko
      ale moze gdzies na miescie beda podobne:P
      buziaki urocza gwoazdeczko:****

      Usuń
  3. No w sumie fajny pomysł z tymi gwiazdkami. U mnie pewnie pojawią się wraz ze śniegiem, a na razie śniegu nie ma ;/ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak śniegu nie będzie na święta,to co wtedy?? ;P

      Usuń
  4. zaszalałaś w listopadzie, ale w końcu jest jeszcze 11- święto też można gwiazdkami uczcić.
    ja mieszkam koło centrum- Bronisze- ful wypas wszystkiego od kwiatków do starocie. zapuszczę dopiero na początku grudnia bo tak jak Ty z gołymi ręcami nie wracam. dobrego łikendu :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci,że pierwszy raz w życiu stroję w listopadzie,na łeb mi padło jak bum cyk ;P Zwykle robiłam to na dwa tygodnie przed świetami a teraz jak się napatrzę na te wszystkie duperele świąteczne to mnie ponosi.

      Mogę do tego centrum z Tobą?? :))))Uwielbiam takie miejsca,wołami mnie z takich trudno wyciągnąć :)Buziole

      Usuń
    2. jeśli tylko masz ochotę to zapraszam:)))

      Usuń
  5. Bardzo dobrze, ze ubierasz swoje mieszkanko w swiateczne szaty bo ja juz tez planuje ;))) Powiedz kolezance, zeby tym razem wziela troche mniej pieniazkow na zakupy...hihihi.
    Buzki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha powiem :))) Zresztą dostała nauczkę i teraz jest już bardziej rozgarnięta. Madziu od planowania do strojenia długa droga.Ja już nic nie wyciągam bo mnie do psychiatry rodzinka wyśle.Nooo poniosło mnie bez wątpienia ;P

      Usuń
  6. Beti Kochana widzę, że mamy dużo wspólnego;)
    U mnie też w mieszkanku królują gwiazdki w różnych postaciach, a lampki-gwiazdki wiszą już od tygodnia:)))
    M. mówi że poszalałam, bo w listopadzie robię święta, ale co ja poradzę, że tak mi się te gwiazdki podobają...
    Poza tym też mam tak, że długo przed świętami lubię bawić się dekorowaniem i cieszyć się tą atmosferą, a po Świętach szybko wszystko chowam.
    A jak wrócisz z tych szaleństw zakupowych to koniecznie się pochwal:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli wychodzi na to,że sama nie jestem :))Zawsze to jakieś pocieszenie hihi
      Całuski

      Usuń
  7. no u mnie już od progu gwiazdy witają :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli tą twoją najmniejszą i najukochańszą? :)))

      Usuń
  8. A u mnie gwiazdki już dawno w różnych formach się przewijają, ale od wczoraj mam renifery :D Niedługo pokażę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś widziałam slicznego srebrnego reniferka ale 60zł :( Drogo,fakt,że był dość spory.
      Oj pokaż,pokaż...pewnie są super :))

      Usuń
  9. Beti bardzo fajne te Twoje gwiazdeczki:) tak cieplutko się zrobiło:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne, cudne, cudne!!! genialny i ponadczasowy motyw gwiazdkowy...i dobrze że opanowały świat;)
    Miłego weekendu Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda,że mój M. nie jest tego samego zdania ale faceci się nie znają,nie?
      Miłego Justyś :***

      Usuń
  11. boskie, dla mnie lampki i gwiazdki mogą świecić całą jesień i zimę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też,zwłaszcza jak tak ciemno i beznadziejnie za oknem.

      Usuń
  12. Wow, jakie śliczniusie, też mam takie, hi hi:)
    Dobrze, że mój tak nie marudzi, a wręcz sam mi te gwiazdki kupił:)
    Wyglądają cudnie, stwarzają niesamowity klimat, więc się nie przejmuj, i Twój się w końcu do nich przekona;)A jak nie, to trudno, w końcu mieszkanie to Twoje królestwo, prawda?

    Ściskam kochana:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwunia ale on sam mi je w zeszłym roku kupił.Jemu chodzi o to,że tak wcześnie zaczynam stroić a ledwo się święta skończą i ja wszystko chowam,bo zmęczona jestem tymi ozdóbkami :)
      Sama wczoraj doszłam do tego,że trochę mnie w tym roku poniosło,jeszcze w listopadzie tego nie robiłam hehe

      Usuń
  13. Strasznie Ci zazdroszczę bliskości Franowa- ja tam też byłam kilka razy i również zostawiłam wszystkie pieniądze:( Oj pobuszowałabym tam szczególnie przed świętami ale za daleko niestety:(
    Gwiazdki fajnie wyglądają w kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak zamieszkałam w Poznaniu a było to jakieś ponad 15 lat temu,to nie miałam pojęcia o tym cudownym miejscu.Kiedy wreszcie koleżanka mnie tam zabrała,to tak jakbym trafiła do nieba.Cuda i cudeńka i chyba przez 3 godziny nie mogłam sie zdecydować co zabieram do domu :))) Teraz już bardziej nad tym panuję hahaha :))))

      Usuń
  14. U Gwiazdeczki jest gwiezdziście ....:))) no pieknie...u mnie tez juz lampionki wisza na obrazie :)) własne mam zamiar je opstrykac :)) Kisss pięknotko :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię taki klimacik stworzony własnie przez takie gadżety ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też już wyjęłam swoje lampki-gwiazdki :) Dają cudowny klimat wieczorem.
    Ściskam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  17. nastrojowe te gwiazdeczki:) w te jesienne szare wieczory idealny dodatek! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń