czwartek, 8 listopada 2012

Zostałam...

                                                       

                                                          Witajcie dziewczynki kochane!

W ciągu ostatnich trzech dni,dostało mi się od Was wyróżnienia,za co z całego serca dziękuję!!











                                                   Jako pierwsza obdarowała mnie Oaza

Zasady są takie,że trzeba odpowiedzieć na 11 pytań,potem wymyślić swoje 11 pytań i nominować 11 blogów.
Łatwe? No łatwe :)


Pytania od Oazy:

1. Jak masz na imię?   BEATA
2 Ulubiona potrawa?  NIE MA TAKIEJ,BO JEM WSZYSTKO
3. Kim chciałaś być będąc dzieckiem  NAUCZYCIELKĄ
4. Gdzie chciałabyś pojechać na urlop?  NA MALEDIWY
5. Bałaganiara czy pedantka?  PEDANTKA
6. Mieszkanie czy dom?   DOM
7. Ulubiony polski serial   OSTATNIO "PRZYJACIÓŁKI"
8. Książka , którą polecasz.  "ANIOŁ" CARLY NEGGERS
9. Brunetka, blondynka czy ruda?  BRUNETKA
10. Podobna jesteś do mamy czy do taty?  Z WYGLĄDU DO MAMY A Z CHARAKTERU DO TATY
11. Co Ci daje blogosfera?  WIELE RADOŚCI,INSPIRACJI I FANTASTYCZNYCH ZNAJOMOŚCI



Drugą osobą,która uraczyła mnie tym wyróżnieniem była LittleKa 

Pytania brzmią tak:

  1. Słone czy słodkie?   OCZYWIŚCIE,ŻE SŁODKIE!!
  2. Wschód czy zachód? ZACHÓD,BO PRZY WSCHODZIE JESZCZE ŚPIĘ ;P
  3. Weekend w mieście czy na wsi? NA WSI
  4. Owoce czy warzywa?  OWOCE
  5. Boże Narodzenie czy Wielkanoc?  BOŻE NARODZENIE
  6. Morze czy góry?  MORZE
  7. Praca siedząca czy w ruchu? W RUCHU
  8. Prezent robiony czy zakupiony? ZAKUPIONY
  9. Szarlotka czy sernik? SZARLOTKA
  10. Wiosna czy jesień?  WIADOMO,ŻE WIOSNA!!
  11. Kino czy teatr? KINO



Trzecia blogiem,który mnie wyróżnił jest Gliniany Garnek

Pytania następujące:



1. Gotowanie czy pieczenie  GOTOWANIE
2. Rower czy rolki  ROWER
3. Firanka czy puste okno PUSTE OKNO
4. Łąka czy las LAS
5. Kwiaty czy krzewy  KWIATY
6. Film czy książka KSIĄŻKA
7. Kakao czy mleko  KAKAO
8. Leżak czy hamak  HAMAK
9. Schody czy winda SCHODY
10. Pomidor czy ogórek  POMIDOR
11. Filiżanka czy kubek  KUBEK




JESZCZE RAZ BARDZO WAM DZIĘKUJĘ ZA TE WYRÓŻNIENIA.



Moje pytania brzmią:

1.Wakacje czy poważny zakup?
2. Pies czy kot?
3.Na nóżkach czy samochodem?
4.Wiejski domek czy apartament w mieście?
5.Słońce czy deszcz?
6. Komputer stacjonarny czy laptop?
7. Zabawa czy leżenie na kanapie?
8. Taniec czy strzelanie z łuku?
9. Napój gazowany czy sok?
10. Wersja elegancka czy sportowa?
11. Kierowca czy pasażer?


Do nagrody nominuję blogi,które nigdy ode mnie wyróżnienia nie dostały :)



To było bardzo trudne wytypować tylko 11 blogów,mam nadzieję,że żadna z Was nie poczuje się urazona.



Mój bezprzewodowy internet chodzi dzisiaj tak beznadziejnie,ze mam ochotę rzucić laptopem.
No wkurza mnie i tyle!!
W takim razie żegnam się na razie z Wami i do później...może się jakoś łaskawie ogarnie...on,nie ja :)))


P.S.   Wczoraj prasowałam i żyję ;P


Buziaki babeczki


17 komentarzy:

  1. u mnie też masz wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje:***ale nazbieralo sie tego:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niom, tylko nie wiem czym sobie zasłużyłam...:)

      Usuń
    2. tym ze jestes:*****buziaczki poranne:P***...... a teraz ide walczyc z czyms co wielmozny maz sciagnal na komp i wtrynilo mi sie to na startowa strone z neciku,fuj nie chce tego odinstalowalam a to jeszcze mi smrodzi wrrrrrrrrrrrr,zaraz sie wkurze

      Usuń
  3. hahahaha, bardzo Ci dziękuję Kochana...to Ci się nazbierało;)
    Miłego wieczoru;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę,cała przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
  4. gratulacje!! dziękuję za wyróżnienie.
    przepraszam,że cię pominęłam, myślałam, że to wyróżnienie dotyczy blogów krótko istniejących.
    twój blog u mnie jest w czołówce ulubionych!!
    (ale pomaśliłam, hehe)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha pomaśliłaś ale bardzo miło mi się zrobiło :))

      Nie masz za co przepraszać,dla mnie najważniejsze jest to,że jesteście,że przychodzicie,zaglądacie,że komentujecie. To ja Wam dziękuję!! :****

      Usuń
    2. jeszcze się ze mną pomęczysz

      Usuń
  5. senkju kochana :) zaraz odpowiadam na pytanka :)))) gratuluję również i tobie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :-)
    Jeśli nie masz nic przeciwko, odpowiem tutaj na pytanka ;-)
    1.Wakacje czy poważny zakup? Poważny zakup najlepiej wnętrzarski ;-)
    2. Pies czy kot? Ciężko zdecydować, ale chyba jednak kot :-)
    3.Na nóżkach czy samochodem? Na co dzień na nóżkach.
    4.Wiejski domek czy apartament w mieście? Apartament jeśli tylko byłby cały urządzony w moim ulubionym stylu i gdybym mogła zabrać ze sobą wszystkich domowników i zwierzaki.
    5.Słońce czy deszcz? Słońce zawsze, deszcz wtedy, gdy nie muszę wychodzić z domu.
    6. Komputer stacjonarny czy laptop? Laptop :-)
    7. Zabawa czy leżenie na kanapie? Leżenie na kanapie z laptopem najlepiej ;-)
    8. Taniec czy strzelanie z łuku? Ani jedno, ani drugie :P
    9. Napój gazowany czy sok? Gazowany (wiem, że niezdrowy...)
    10. Wersja elegancka czy sportowa? Sportowa, nie cierpię elegancji w ubiorze.
    11. Kierowca czy pasażer? Zawsze pasażer.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje słoneczko, nagrody w pełni zasłużone:)
    Miłego dnia!
    Ja dziś urlopuję:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tych wyróżnien i dziękuję za moje! :) Odpowiem Ci tutaj, jeśli pozwolisz? :))
    1.Wakacje czy poważny zakup? POWAŻNY ZAKUP
    2. Pies czy kot? PIES - MÓJ HUSKY :)
    3.Na nóżkach czy samochodem? NA NÓŻKACH
    4.Wiejski domek czy apartament w mieście? WIEJSKI DOMEK
    5.Słońce czy deszcz? SŁOŃCE
    6. Komputer stacjonarny czy laptop? LAPTOP
    7. Zabawa czy leżenie na kanapie? ZALEŻY JAKA ZABAWA, ALE RACZEJ WYBIERAM ZABAWĘ ;)
    8. Taniec czy strzelanie z łuku? TANIEC
    9. Napój gazowany czy sok? SOK
    10. Wersja elegancka czy sportowa? SPORTOWA ELEGANCJA :)
    11. Kierowca czy pasażer? KIEROWCA

    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń