środa, 28 listopada 2012

W zeszłym roku w grudniu


Witajcie wieczorową porą!

Zaległa cisza...uwielbiam ten stan,kiedy wszystko mam ogarnięte,Paula poszła spać, 
M. udaje,że ogląda tv a dobrze wiem,że śpi ;))) i popijam sobie moją zieloną herbatkę z opuncją.
Od czasu do czasu podjadam łyżeczką miód i wdycham zapach świeczki z goździkiem
  (taki mój nowy patent,który wczoraj wymyśliłam)
Lubię wieczory...palą się wszędzie świece i jest tak ciepło i bezpiecznie.
I siedząc tak sobie totalnie wyluzowana i przeglądając moje zdjęcia z poprzednich lat wpadłam na folder ze zdjęciami z grudnia  zeszłego roku i nie tylko. Nawet nie miałam pojęcia ile się rzeczy u mnie zmieniło!
Fajnie tak powspominać i jak można się pośmiać z kolorów na ścianach,z dodatków i innych moich pomysłów,nie zawsze dobrych :)

Tak było w zeszłym roku...oczywiście czerwień i srebro,to już tak standardowo u mnie :)











I mój fotel,jeszcze z białym obiciem...myślę,że wkrótce i fotel czeka kolejna metamorfoza






Teraz marzy mi się żywa,pachnąca choinka w wiklinowym koszu...oczywiście białym...
i tak bardzo chcę,by na wigilię był śnieg,taki trzeszczący pod butami...
i zapach pierników i radość i kolędy...
i moja rodzina,którą kocham najbardziej na świecie...



Dobrej nocy i kolorowych snów :****





37 komentarzy:

  1. oj już nie długo będzie choinka :)) a mi dziś też się trafił wieczór siedzący przed tv chyba od dwóch lat pierwszy :)))

    ludwika zazdraszczam ;)
    buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie dla tego wieczoru cieszę się,że mam już "duże" dziecko,które daje mi spać w nocy a w dzień spokój ;P ale wiem co czujesz,bo kiedyś i moje było małe i potrzebowało uwagi a dziś mam to na szczęście za sobą :)Buźka

      Usuń
  2. Fajnie tak powspominać i poogladać stare zdjecia. Otoczenie się zmienia, my się zmieniamy. I koniecznie żywe drzewko ! A jakie kolory w tym roku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory jak zawsze czyli biel,srebro i czerwień w minimalnej ilości i raczej tylko na choince :)

      Usuń
  3. O, z tym koszem białym, to już mi się podoba :D Fajnie miałaś w zeszłym roku, a śmiać to ja się mogę, owszem, ale ze siebie, że tak ładnie nie miałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiem,że każdego roku człowiek uczy się czegoś nowego,coś podpatrzy,coś dokupi i zawsze jest inaczej. Ja mam w głowie tyle pomysłów,które chciałabym zrealizować ale na 43 metrach trudno to wszystko wdrążyć,bo jak wiadomo,co za dużo to i świnia nie chce ;)

      Usuń
  4. oj jak świątecznie, choineczka wspaniała, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze 3 tygodnie i święta:) oj doczekać sie już nie mogę:)
    pięknie było u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz,że ja też? Mam nadzieję,że będą piękne i takie jak sobie wymarzyłam :)))

      Usuń
  6. ale choina,na pierwszy rzut oka myslalam ,ze zdjecie z katalogu wkleias i napiszesz taka bedzie moja choinka w tym roku:P..............buuuuuuuuuuuuziaczki z rana:************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha ale mi tu wciskasz Ewelka ...z katalogu...dobre sobie :))))
      Buziole wariatko Ty moja :*****

      Usuń
    2. jestem ciekawa czy w tym roku moja bedzie urodziwa haaaa,bo w tamtym nie bylam usatysfakcjonowana moim deko na choince haaaa,chociaz sama w sobie byla ladna:Pno ale staram sie i robie postepy:P

      Usuń
    3. Będzie,będzie wierzę w Ciebie i nie wierzę,że zeszłoroczna była niezbyt ;)))

      Usuń
    4. byla uwierz, bombki byly fioletowe chociaz nie lubie tego koloru ale jakos jak je widzialam i do tego ich cena bylam w sudmym niebie haaaaa,ale to pikus jak juz ja obwiesilismy tym foletem okazalo sie ze swiatelka padly haaaa swiecily jakby im sie nie chcialo,wyobraz sobie ze zamiast wygladac swiezo i jasno byla ciemna jak na pogrzeb-juz nigdy wiecej :P...........nie wiem chybanie mam jej zdjeci a szkoda

      Usuń
  7. Ooo jak pieknie u Ciebie :*** U mnie bedzie zywa choinka...nie potrafie inaczej :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu Ty nawet nie wiesz jak ja chcę żywą,bo u mnie zawsze sztuczna :( Mam zamiar w tym roku to zmienić :)

      Usuń
  8. piękną miałaś choinkę, ja w tym roku marzę o pniu zamiast stołka pod choinką... a ścieg będzie, na pewno gdzieś....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że ten śnieg będzie u wszystkich,bo nadaje piękny,świąteczny klimat i dzieciaki się bardziej cieszą :)))
      Pień też bym chciała ale mój M. powie,że mi już całkiem odbiło ;P

      Usuń
  9. Co do świeczek w domku to mam tak samo, mężuś zawsze się pyta po co je zapalam. W salonie często mi zdmuchuje, bo twierdzi, że mu się odbijają w ekranie telewizora. Och Ci mężczyźni. Uwielbiam takie wieczory, kiedy dzieci śpią a mąż podsypia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co,wszyscy faceci są tacy sami,mało romantyczni,nie budują nastroju i jak zwykle tv najważniejsze. Ten czas jest właśnie dla nas,by odsapnąć,zresetować się :)))

      Usuń
  10. To mamy podobne marzenia, na śnieg czekam z utęsknieniem, by ta dołująca szarość za oknami zniknęła...a choinka pachnąca...może za rok;)
    Pięknie, miło powspominać...ja takich zdjęć nie mam;( choinka wspaniała, pierwsze zdjęcie niczym z katalogu;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko tej pogody to już wszyscy mają dość.U mnie dziś leje i jest taka ciemność,że musiałam pozapalać świece :)

      Usuń
  11. uffff a ja się wystraszyłam, że to już tegoroczna choinka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny klimat i piękne ozdoby! Czyli nosa do dekorowania miałaś już od dawna :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie było u Ciebie na święta, wierzę że w tym roku będzie jeszcze ładniej.
    Ja tez tak sobie marzę już o świętach.
    Mam takie wrażenie że w tym roku one będą jeszcze bardziej wyjątkowe, ale chyba o rok tak się wydaje. To chyba ten wiek i dzieci, dojrzewa się i dorasta do pewnych rzezy.
    Bardzo się cieszę że to już w sobotę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę się doczekać :))a nad dekoracjami świątecznymi wciąż pracuję

      Usuń
  14. Cyprysik własnie dzisiaj przytargałam do domu ;) aaah chciałabym już ten zapach żywej choinki w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz,że ja też dziś kupiłaś :D Lubię mieć na święta małe choineczki :)

      Usuń
  15. u nas choinka zawsze kolorowa :D a ten Twój fotel jest fajny w każdym wydaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był taki moment,że chciałam by choinka była z tylko z białymi ozdobami.Jak bedzie to się jeszcze okaże ;)

      Usuń
  16. A ja kochana Betii pisząc swoj post o smakolykach uwzglednilam Ciebie i teleportacje.... wszytsko napisałam :))))) kissss pięknotko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tak...widziałam jak od rana kusisz,diablico Ty jedna ;P

      Usuń
  17. coraz bliżej święta, coraz bliżej święta, coraz bliżej święta...
    uważaj na rózgi ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały rok grzeczna jestem więc rózgi nie dostanę ;P

      Usuń