sobota, 1 grudnia 2012

Kalendarz oczami faceta ;)

Hallo gwiazdeczki moje!!


I mamy grudzień! Aż się wierzyć nie chce,bo dopiero niedawno było lato.
Jejku jak ja za nim tęsknię a jednocześnie nie mogę doczekać się świąt.

Jak już przy świętach jesteśmy to pokażę Wam jak mężczyźni widzą święta. Z całą pewnością nie wszyscy ale jakaś ich część ;)
Skoro dzieci mogą mieć swój kalendarz,kobiety swój,to dlaczego facet ma nie mieć swojego??

I tak go właśnie widzą!! Taaaadaaaam!!

Co Wy na to?






Kobieta się produkuje...paczuszki,stroiki,druciki,patyczki a facet? Przyczepi sobie kapselek i sru...
 i wie co wypić każdego dnia ;P

Takie to proste,nie?? A my kobiety zawsze sobie kłody pod nogi rzucamy haha

A tak poważnie...to aż się boję pomyśleć jak mogą wyglądać "święta według faceta"
 Strach się bać!! ;P


A jak u Was przygotowania??

U mnie jak na razie cisza przed burzą,bo dość sporo jeszcze czasu na sprzątanie ale czekam...
W tygodniu chyba zacznę piec pierniczki,które i tak do świąt nie doczekają,bo zostaną zjedzone przez łasuchy  więc do świąt jeszcze z 5 partii upiekę hihi


Znikam na kawę a później na zakupy.

Do kiedyś :)))

16 komentarzy:

  1. jaki świąteczny nagłówek!
    u mnie jest trochę inaczej, mąż to chyba zaznacza sobie w kalendarzu gdzie się raczy położyć, bo piwo to raczej ja proponuję;))
    udanych zakupów :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz,mój mógłby z Twoim sobie rękę podać :D a my możemy w tym czasie sobie popiwkować hihi :)))

      Zakupy spożywcze więc żadnej przyjemności :/
      Buziole Beciu

      Usuń
    2. wczoraj byłam z Gwiazdą w "home&you"- zachwyt w oczach małej - bezcenny i kupiła sobie łabędzia na choinkę oczywiście różowego, a taki sam, no prawie we Flo- 11,99 a tam 9,50 a zawsze myślałam, że tam drożej jest- ot niespodzianka.
      jakby co to schładzam piwko ;))))

      Usuń
    3. Nas dorosłe baby święta cieszą i nie możemy się już doczekać a co się dziwić dziecku.Moja też jak sroka,wszystko by chciała :)))Z różowym jej przejdzie,zobaczysz.Każda dziewczynka musi przez to przejść hihi
      Schładzaj,będę wieczorem ;P

      Usuń
  2. Ale pomysł ciekawy z tymi kapselkami.
    U mnie kalendarz jest ale nie mam czasu na posta i zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak zawsze wszystko chcę robić a na końcu nic nie mam :)
      I tak to ze mną jest.
      Skoro tak mało czasu masz to życzę chwili dla siebie i złapania oddechu :))))

      Usuń
  3. kalendarz przedni haha chciałabym taki :D


    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta nie takie rzeczy robiłaś i zdolne ręce masz więc taki kalendarz to dla Ciebie pikuś :))))
      Buziol

      Usuń
  4. hej Beti tak wesoły ten kalendarz adwentowy made by facet:)
    u mnie dziś cudny dzień , wspaniały spacer po wrocławskim rynku ... było cudnie, a teraz oddaję się przyjemności oglądania co u Was:)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dziś do południa cudownie świeciło słoneczko a później zaszło i zaczął prószyć drobniutki śnieg.Najważniejsze,że aura się wypogadza i samopoczucie ulegnie znacznej poprawie :)))

      Usuń
  5. u mnie przygotowania pelna para dzisiaj kupilam sobie prezent pod choinke heeeee,a kalandaez wyczesany,jajcarze z tych facetow:P.........my mielismy kalendarz sobie zrobic ale jakos tak wyszlo,moze dzisi wieczorem pomysle nad nim:P.......pirniczki na swieta pieke juz w tym tygodniu i nie wolno wyzerac bo pod prad podlacze haaaa........no tulutulu i buuuuziaki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się nie chciało myśleć nad kalendarzem ;P ale może w przyszłym roku.Dziś montowałam świecznik adwentowy z tego co miałam w domu,bo tak jak obiecałam nic nie kupuję z ozdób! Wyszło chyba fajnie,no mnie się widzi a oto chyba chodzi :)
      U mnie też by się przydało pierniki pod prądem zrobić,bo wiecznie ktoś podkrada po cichaczu.Człowiek się narobi a oni jak się dopadną to jeden wieczór i nie ma.Dlatego robię zawsze kilka razy,trochę im wkładam do puszki a resztę wrzucam do słoja i chowam w bezpiecznym miejscu :)))
      Buziole :****

      Usuń
    2. Zapomniałam zapytać co sobie kupiłaś pod tą choinkę??
      Mów mi tu szybko! ;P

      Usuń
    3. plaszczyk kupilam sobie ,no nie wiem czy w mrozie w nim wytrzymam 5 minut ale na ciepleszje dni i wiosna bedzie jak ta lala............ja troche bombek kupilam w tym roku ale my nie mamy ozdob choinkowych prawde mowiac ,a ze stroikow mam badylek i wieniec z kory adwentowy z tamtego roku,....te oozdoby wcale nie sa takie tanie to pierwsza rzecz a druga takie obwieszanie mieszkania tez nie jest potrzebne ,no chyba ze ktos lubi:P

      Usuń
  6. ahahahaha...w sam raz dla mojego gdyby nie praca;)
    Przygotowania? jakieś...dosłownie, nie czuję;(
    Póki co staram się nie mysleć o tej całej gorączce i kolejkach w sklepach.
    Miłego wieczoru Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  7. My w adwencie to cieple grzynce popijamy...tak niemieckim zwyczajem ;))) Ach...ty wiesz, ze ja juz swietami zyje :***

    OdpowiedzUsuń