niedziela, 2 grudnia 2012

Adwent



Witajcie kochani!

Dziś rozpoczynamy pierwszy tydzień adwentu więc na szybko zmontowałam wczoraj z tego co miałam świecznik.
Chwilka zabawy,trochę ozdób i jest :)
W realu prezentuje się zdecydowanie lepiej ale mój telefon niestety robi mi na złość i zdjęcia wychodzą do bani.

Halo św.Mikołaju ja bym aparacik chciała!! Ale nie do zębów...fotograficzny! :D

Pewnie i tak,jak co roku,przyniesie coś innego ;P







Parę dni temu do domku przybyły cyprysiki,w tym roku ciemnozielone.
Jeden stanął na podłodze a drugi cieszy moje oczy na stole.








Przybył do nas też renifer hihi 

Grzecznie pozował ale zadowolony z tych rogów nie był ;)))







Ściskam Was mocno !!

Pięknego dnia cukiereczki :)










37 komentarzy:

  1. HAAA co ty mu zrobilas,wyglada zabawnie ,boroczek:***
    no zmajstrowalas fajny wienec,wyobrazni Ci nie brakuje:P.........mnie mikolaj nic nie przyniesie,podobno stare kozy dostaja tylko prezenta pod choinke:P.......buzka:*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawnie wygląda ale szczęścia na pycholku brak ;P
      Taaaa bo wyobraźnia to ważna rzecz więc jak się nie ma co się lubi to...się kombinuje ;P
      Stara czy nie prezent się należy więc jak mój Mikołaj zapomni to się z nim policzę.Jak na razie to mój zasmarkany,kaszlący jak jasny gwint a ja tylko z ciepłą herbatką biegam i mlekiem z miodem :/
      Buziol

      Usuń
    2. to kuruj go ,bo mikolaja juz tuz tuz:P:***

      Usuń
    3. No skacze koło niego jak koło jakiegoś króla :P Ciekawe czy się opłaci hahaha ;))))

      Usuń
    4. buuuuuuuuu hrabiego znow karetka wywiozla,kiedy sie to skonczy a w piatek byl na kontroli i milo byc oki!!!

      Usuń
    5. O mamo,no masz! A co mu,że on tak ciągle po tych szpitalach lata?
      Tulam mocno Ewelka :****

      Usuń
    6. kamienie nerkowe,mialy sie rozpuscic ,dzisiaj bedzie zabieg,mam nadzieje ze wszystko dobrze pojdzie ,bo juz mam dosyc:****

      Usuń
  2. No i zapanował świąteczny klimat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj czuć już zbliżające się święta :))))

      Usuń
  3. Jeśli chcesz dostać aparat od św. Mikołaja to napisz do niego list :D :D
    a choinkę też już ubrałaś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty,choinka o tej porze to byłaby lekka przesada ;P

      Usuń
  4. psiak chyba pomocnikiem razem z moją E. będzie św. Mikołaja hihi

    odliczamy...

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Summerek bardzo lubi dzieci więc z całą pewnością byłby zadowolony :)

      Usuń
  5. to święta na całego! uroczy reniferku ;)))
    cmoki :****

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny stroik adwentowy ;) pieseczek jaki piękny :}

    OdpowiedzUsuń
  7. Niczym rudolf tyle że nosa czerwonego nie ma...;)
    Z tymi cyprysami to prawie już jakby choineczki stały;)
    Ech...aparat i ja bym chciała, nie mam wymarzonego ale by był lepszy od posiadanego;)
    A stroik świetnie sie prezentuje...
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosa nie dał sobie założyć więc nie chciałam go tak dręczyć :)
      Ty chociaż masz jakiś a ja zostałam bez i niesamowicie mnie wkurza robienie telefonem,bo nie oddaje tego tak jak bym chciała i jeszcze jakieś rozmazane wychodzą :(
      Buziole

      Usuń
  8. święta w pełni już u ciebie. renifer boski!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mikolajowi zapewne trzeba podpowiedziec, co chcesz dostac na gwiazdke ;))) Twoja dekoracja tzn. renifer jest najorginalniejsza jaka do tej pory widzialam...hahaha :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba właśnie będę musiała,bo sam się nie domyśli,niestety :/
      Hihi renifer właśnie smacznie śpi ;)

      Usuń
  10. hej Beti!:) ślicznie u Ciebie... takie adwentowe klimaty bardzo lubię hehe i piesek mnie zaczarował w tych rogach reniferów wygląda elegancko:)
    uściski dla Ciebie na nowy tydzień

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj świątecznie już świątecznie. Piesek przecudowny, i cierpliwie pozuje jak model, super !!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modela z niego nie będzie,bo się uśmiechać nie chce i grymasi ;P

      Usuń
  12. Ale pieknie ...:)) a psinka reniferowa jaka sliczna :)))
    Na piatke z plusem :))) kisss gwiazdeczko :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznie u ciebie :-) i wieniec piekny :-) a piesek wyglada uroczo, ale tak zal mi go troszke ;-) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato bardzo dziękuję a psiaka niepotrzebnie Ci żal,bo krzywda mu się żadna nie działa i nigdy nie dzieje.Ten pies ma lepiej niż niejedno dziecko na świecie i życzyłabym sobie,by wszystkie zwierzaki miały takie domy,jaki my stworzyliśmy temu psu :)))

      Usuń
  14. Och Beti, jak u Ciebie już świątecznie:) i pięknie:)
    A piesiu przesłodki jak zawsze!
    Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak czuć już święta zaglądając do ciebie,u mnie jeszcze dekoracje cały czas w moich łapkach,pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podziwiam,bo ze mnie straszny leń i wolę kupić ;P

      Usuń