piątek, 14 grudnia 2012

Oooo choinka!!!




Witajcie kochani!

Jestem,jestem!! Żyję,pamiętam o Was,zaglądam ale jakoś czasu mi brak i serducho strajkuje.
Trochę biegam,załatwiam ale i dużo odpoczywam,by nie nadwyrężać swych nerwów ;P

Dziś krótko,garść inspiracji choinkowych,bo choinka ważna rzecz i ubrać ją jakoś trzeba :))
Ja jestem na etapie szukania mojej wymarzonej...jak tylko upoluję to z całą pewnością Wam pokażę.
Będzie biało srebrna,co nie podoba się mojej rodzince...mają pecha i koniec hahahaha


No to oglądajcie a ja znikam...pozaglądać w kolejne pudła co przytargałam z piwnicy. 
A może znajdę coś ciekawego :)










Wszystkie zdjęcia pinterest


A jak tam z prezentami u Was? Ja jestem w czarnej...dolinie hihihi
Lubię ten dreszczyk emocji...zdążę,nie zdążę ...hahaha

Ściskam Was i do następnego!

HO HO HO!!
    Słyszycie? Idzie!       











32 komentarze:

  1. To widzę, że masz podobnie, co do koloru ozdób choinkowych. Ja co roku ze swoją rodzinką toczę boje o to, jak ma być ubrana. W tamtym roku dałam za wygraną, powiesiłam wszystkie możliwe kolory, a niech się cieszą, ale w tym roku już nie odpuszczę, teraz moja kolej na aranżację :D
    Ja o prezentach nie myślę, siostra z mamą zawsze kupują dla wszystkich, więc mam problem z głowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ostatnio też było gorąco,bo powiedziałam mojemu M. że nie podobają mi się kolorowe światełka i się obraził. Trudno ale mam swoją wizję świąt więc ma być po mojemu,bo ja ubieram choinkę.Kolorowo to może sobie ubrać u siebie w biurze ;P
      Wredna jestem,wiem ;)

      Usuń
    2. Skąd ja to znam ;-) Ostatnio brat kupił niebieskie światełka (śliczne są to trzeba przyznać), a jedyne niebieskie pomieszczenie u mnie w domu to łazienka :P

      Usuń
    3. To niech sobie te niebieskie światełka powiesi w łazience hahaha. Jak facet coś wymyśli to w domu istny cyrk jest ;P

      Usuń
    4. Ale chęci dobre miał i mu przykro było, że ja nie chcę ich do salonu :(

      Usuń
  2. Beti jesteś niesamowita:)! Uśmiałam się jak czytałam tego posta:)
    Masz nerwy dziewczyno, że tak na ostatnią chwilę kupujesz prezenty, ja w tym tygodniu biegałam jak opętana po sklepach, a i tak w końcu prawie wszystko zamówiłam na allegro i teraz czekam na przesyłki (oby się nie spóźniły na Święta).
    A te choineczki moja droga no to cud miód, ja też marzę o takiej ubranej w biało-srebrne ozdóbki, tylko moja rodzinka nie chce się przekonać do takiej... muszę więc popracować nad jakimś kompromisem:)
    Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowita? hahaha niech będzie ;))))
      Po co mam się spinać,to niezdrowe.W tym roku odpuściłam wszelaki stres i święta biorę na luziku.Prezenty zacznę robić jak wszyscy już kupią i luźniej w sklepach będzie.Teraz tyle tego wszystkiego,że nie ma możliwości by czegoś nie dostać.
      Na allegro nie zamawiam,bo dwa lata temu prezent dla mojej teściowej doszedł w wigilię,mało zawału nie dostałam więc "nie dziekuję"
      Kompromis znam fajny...ubierasz sama i robisz taaadaaam,przecież rozbierać jej nie będą by ubrać na nowo,no chyba,że są szaleni hihi
      Buziole

      Usuń
  3. hahaha ... ja nie mam jeszcze dla mego "drogiego" może poczta zdąży;)
    a gdy pierwszy raz ubrałam biało-srebrną choinkę lat temu ze trzy to została odebrana bardzo entuzjastycznie- robiono nawet zdjęcia, choć gdy oznajmiłam jakiego koloru będą dekoracje to kręcili nosem...
    Ale Ty się nie przemęczaj!!!! Normalnie weź się szanuj czy co? Bo jak tam do Cię wpadnę to "nic nie wiem" cmoki na łikend :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie wiem co mojemu "drogiemu" No kurna pomysła mi brak :/
      Nic nie mówił,co by chciał a raczej wszystko ma i bądź tu mądry,taaaa.
      Co do choinki,wiem,że u mnie też się będą zachwycali,bo oni wszystko negują a później mi rację przyznają.
      No się nie przemęczam hahahaha po co,na co i komu to potrzebne,jak się będę spinała to mi gumka w gaciach strzeli hihihi :*****

      Usuń
  4. tu można napisać tylko WOW na te inspiracje choinkowe ... u nas jest zawsze kolorowa i w tym roku też taka będzie :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś każda choinka ma swój urok,żebyśmy nie wiem jak kombinowali.Ja sobie wymyśliłam w tym roku białą z dodatkiem srebra a w zeszłym była srebrno-czerwona :)Jak będzie w przyszłym roku,zobaczymy!
      Buźka

      Usuń
  5. Pilnuj serducha moj M. rowniez ma problemy ♡ Piekne aranzacje , chociaz ja wole moje bombeczki :-)
    Buzki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się nie denerwować,bo to zwykle kończy się atakami i muszę brać krople ale na dzień dzisiejszy trudno.
      Bombeczki masz Madziu słodkie i tego nie da się ukryć :***

      Usuń
  6. Wspaniałe inspiracje, na zywą się skuszę w przyszłym roku...może;)
    Biało srebra będzie piekna!
    Dbaj o serduszko ja ostatnio też się wystraszyłam, po leki musiałam sięgnąć...choć sama wiem że nie tak łatwo sobie odpuścić i nie denerwować się;-/
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żywą kupię chyba w przyszłym tygodniu,bo trochę się obawiam,że w ciepłym pomieszczeniu do świąt zostanie łysa ;)
      Dbam,dbam o siebie...:**

      Usuń
  7. nie forsuj sie i nie przemeczaj bo przyjde i rozga dostaniesz:P****
    pierwsza i ostatnia sa boskie a tak ogolnie to cala reszta tez takie w moim guscie,niestety ja nie jestem konsekwentna haaa:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe a Ty wciąż straszysz ;P a ja się wcale nie boję ;P
      Ja to ogólnie w święta mam coś nie tak,bo mi się wszystko podoba hehe ;)))jak taka sroka,co zobaczę to chcę...aż strach do sklepu wychodzić ;)

      Usuń
    2. haaa mnie ostatnio hrabia gonil bo calym sklepie bo kupilam srebne szyszki na choinke a nie chcialam mu pokazac ze ozdoby znow kupilam,ale byl cyrk,bo obiecalam ze co roku bede kupowala po pare a nakupilam na cala choine heeee i jeszcze widzial ile kosztowaly o malo nie wylysial haaa

      Usuń
  8. Beti kochana a ta z czwartego zdjęcia od dołu...to wnętrze właściwie jest na okładce najnowszego country living :D Skąd je wzięłaś? Może jest tam też więcej zdjęć tego domku ;p Ta kuchnia wygląda bardzo ciekawie.
    Jak coś to daj cynk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę poszperałam i ponoć ta fotka pochodzi z bloga
      http://minlillaveranda.blogspot.com ale pewności nie mam.
      Mam jednak nadzieję,że znajdziesz to,czego szukasz :****

      Usuń
    2. Dzięki kochana! Już idę oglądać.

      Usuń
  9. sliczne zdjecia :-) teraz jestem ciekawa Twojej choinki :-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama jestem jej ciekawa,bo ze mną różnie to bywa ;P

      Usuń
  10. Choineczki cudeńka. U mnie w tym roku mała choineczka oczywiście żywa i wysoko , wysoko postawiona bo maluszek ciekawski i wysoko rączki zadziera. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ali i mała żywa choinka ma swój niesamowity urok :)) Mam nadzieję,że nam pokażesz :)Kiss

      Usuń
  11. My dziś zaczynamy działać z choinką:)Będzie inna niż zawsze i nie wiem, jak wyjdzie;)A Twoje inspiracje powalają!
    Czekam na Twoją choineczkę:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czekam na Twoją,bo bardzo zaintrygowało mnie "inna"
      Buziole Sylwunia :*

      Usuń
  12. Bedzie choinka prawdziwa tyle że przed samymi świętami tato po nią poleci :( dopiero.... światełka białe oczywiście; )) i ... prezenty już w szafie ale ciii ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chcę w tym roku choinkę z przewagą bieli i najlepiej jakby udało mi się ja osadzić w wiklinowym koszu. Odpoczywaj kochana i dbaj o siebie. Pa

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne inspiacje :D
    U mnie w każdym domu inna choinka plus wszędzie stoiki, ale przewaga stylu eco plus biel i srebro:D
    bzi

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne te choinki,moja bedzie taka sama jak w tamtym toku troche pstrokata,oblowilam sie w bombki wiec w tym roku zero kupowania buuuuuuuuuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zeszłym nic nie kupowałam,bo duży zapas miałam z poprzednich lat ale tak sobie myślę,że w tym roku to bym sobie dokupiła coś ale to musi być coś ekstra ;P Mam ochotę na duże białe,srebrne lub przezroczyste bombki,zobaczymy...jeszcze tyle czasu :)))

      Usuń