czwartek, 20 grudnia 2012

Szał,dziki szał ;P



Witajcie !

Dziś będzie bardzo krótko,bez zbędnego ględzenia,bo wiem,że czas goni i za wiele go nie macie. Tym bardziej dziękuję,że macie ochotę do mnie zaglądnąć ;)
Zgodnie z obietnicą zamieszczam zdjęcia mojej  zielonej.
W zależności od światła a za wiele go od wczoraj nie ma,choinka różnie się prezentuje,jednak najpiękniej wygląda wieczorem,kiedy zapalone są światełka i świece.









Dziś mam zamiar wreszcie udać się po prezenty dla moich bliskich...bo jak to mówią,lepiej późno niż wcale 

Lubię tak sobie dozować emocje...ten szał pomiędzy sklepowymi półkami,wyrywanie sobie z rąk,pot,łzy...
hahaha trochę mnie teraz poniosła filmowa 
fantazja ;)))))

Dam radę! Cóż to dla mnie takie prezenty...PIKUŚ ;P
Nie takie rzeczy robiłam w swoim życiu :D
właśnie teraz mi się przypomniała najgłupsza rzecz jaką zrobiłam...
kiedyś Wam opowiem parę scenek,bo ten świąteczny czas nie jest odpowiedni dla takich wygłupów ;P







Dziś też zabieram się za bigos i resztę frykasów świątecznych
Będą gotować,smażyć,piec i szaleć...mmmm będzie się działo :)
a wszystko w takt świątecznej muzyki







Uciekam,bo miało być krótko,zatem gdybym zaginęła w tej kuchni i pośród sklepowych półek to

WESOŁYCH ŚWIĄT!!!!


P.S. Nie przesadzajcie z tym jedzeniem,ok? ;))




28 komentarzy:

  1. Srebne ozdoby i swiatelka wygladaja oblednie alez ona blyszczy uwielbiam to,ja dzisiaj jeszcze luzik gotuje dopiero w poniedzialek bigosik zrobie po swietach haaaa,taki sobie plan obmyslilam:P.........haaa juz sobie Ciebie wyobrazam,buszujaca po sklepach i robiaca zakupy,ja chce w sobote poplasac ale czy cos kupie nie wiem wnerwi mnie pewnie szal dzikich krow przy przebieralniach i kasach ale bede sie napawala ,ogladala i dotykala:P.........udanych zakupow moja kochana i kup prezen rowniez dla siebie:P*****
    WESOLYCH SWIAT:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wróciłam i to co się dzieje w sklepach to jakiś koszmar!! Przy każdej kasie czeka się po pół godziny a byłam w 4 dużych marketach! Jestem wykończona ale szczęśliwa bo kupiłam prezenty,zrobiłam zakupy spożywcze,alkoholowe na drugi dzień świąt.Nawet nie mam siły ruszyć palcem a kumpela wyciąga mnie do kolejnego marketu ;P Przepuściłam dziś tyle pieniędzy,co zwykle przez cały miesiąc...stary mnie zabije ;P
      W niedzielę zakupię tylko w kwiaciarni gwiazdę betlejemską i finito...;))))))
      Nawet ręce mnie bolą ale to chyba od dźwigania,bo przytargałam z auta setki toreb...trzy razy szłam do niego...ech...dobrze,że to już koniec ;))))
      Buziol

      Usuń
    2. jestem ciekawa co w tych torbach przytachalas,ja mam wszystkie likierki i winka tylko dla siebie,bo moj nieczego nie tknie tralalala,a w piatek wieczorem idzie na firmowe spotkanie swiateczne wiec caly wieczor tylko dla mnie,cisza spokoj likier wisniowy i pilot z telewizora caly moj:P........ja wysle w poniedzialek starego po zakupki spozywczehaaaa
      ja w tym czasie ogarne domek ,taki jest plan robimy wszystko razem i sie anguzejemy w swieta haaaasprytnie co:****

      Usuń
    3. W torbach "prezenta" i mnóstwo jedzenia,prawie jak dla kompanii wojska ;P
      Mój mi dziś rano też zapowiedział,że dziś siedzi do bólu,bo musi jakieś auto złożyć na cacy,to też będę sama z córką.
      Dziś wrzucam tylko bigos a reszta jutro i w niedzielę :) Ogólnie w tym roku czuję luz blues i no stres :))))
      Aaaaa i jeszcze muszę sobie prezent kupić,bo mój M. stwierdził,że on po pierwsze nie ma czasu,by po niego jechać a po drugie nie wie co.Zostawił mi pieniądze i problem ma z głowy.Chyba kupię sobie jakąś szmatkę i perfum i będzie ok :)

      Usuń
  2. no to powodzenia w wydzieraniu prezentów;))) naostrz sobie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe nie ostrzyłam ale czuć było w powietrzu wkurzenie ludzi.Niby wszystkiego pełno ale jak się chce coś kupić to nic nie ma ;P Przeżyłam,teraz piję kawkę i jadę...do centrum handlowego z kumpelą hahaha ;P

      Usuń
  3. Choinka śliczna!!!! A w tej białej donicy wygląda super!!!
    Ja bigos zaczynam robić jutro:)) Dzisiaj zwłóczę wszystkie zakupy:))
    A prezenty robimy tylko dla dzieci więc wszystkich innych mam z głowy:)) A że w tym roku dzieckiem będzie tylko moja Olka a ona w grudniu wyczerpała limit prezentów na najbliższe 5 lat tak więc pod choinka będzie pusto:)
    Trzymaj się ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Ja niestety też będę ten bigos robiła jutro,bo dziś sił brak. Jutro nie mam w sumie nic do robienia więc będę gotowała :)
      Ojej to ładnie zaszalała,że wyczerpała limit hihi ;P
      Moja tak wymyślała,że żeby jej to kupić,co sobie zamarzyła to musiałabym zrobić skok na bank ;))))

      Usuń
  4. piękna u Ciebie ta choinka marudziłaś o doniczkę a ona bardzo fajna :P
    powodzenia w wybieraniu prezentów kup coś fajnego też dla mnie :P
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha mogłaś mówić wczesniej,teraz już po zakupach więc nie ma szans na prezent.Ale chwila,chwila...Ty chyba ostatnio zostałaś zasypana prezentami więc limit masz wyczerpany ;P

      Usuń
  5. Wspaniała...pasuje w tej donicy!
    Kurcze wszystkie kolory mają coś w sobie, że zdanie zmieniam co chwilę, chyba tylko turkusy do mnie nie przemawiają jeśli chodzi o święta...twoje ozdoby w bieli i srebrze wyglądają wspaniale...do rozważenia za rok;)
    Miłego dzionka;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ten czas tak na nas działa,że wszystko nam się podoba. Człowiek jakiś jak naćpany łazi,co zobaczy to chce ;P To znaczy ja tak mam :))))
      Ja już wiem,że zestawienie biel i srebro zostanie u mnie na dłużej.Podoba mi się i już hihi ;)))

      Usuń
  6. Super ta choinka wygląda w tej donicy. A co do prezentów to Cię podziwiam że jeszcze znajdziesz na to czas :) Powodzenia w pichceniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasu u mnie dostatek,bo jakoś specjalnie się nie spinam :) Wszystko już zakupione więc teraz czas zacząć gotować!
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. To miłego szleństwa we wszystkich odmianach, jakie planujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Choinka cudowna :)))
    Ja wlasnie sie ciesze na typowo polskie jedzonko...ono tylko tak w Polsce smakuje ;)))
    Buzki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu mi tam jedzonko smakuje zawsze i sprawia niesamowitą przyjemność :)

      Usuń
  9. Masz prześliczną zieloną, jest taka w moim stylu.
    Pozdrawiam i życzę Ci wszystkiego co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ale choinka! Piękna.
    Wesołych Świąt kochana-zresztą chyba nawet nie trzeba życzyć, bo z Tobą na pewno takie są :)
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Radosnych, zdrowych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rodzinnych, pełnych niezapomnianej magii i ciepła Świąt :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śniegu po pas
    Radosnej pasterki
    Prezentów moc
    Pysznego karpia
    Gwiazdki z nieba
    I udanego skoku
    do 2013 roku!

    MOC RADOŚCI I UŚMIECHU W TE ŚWIĘTA DLA CIEBIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Betii skarbie..Twoja zielona jest extra!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję, że do mnie zajrzałaś, dużo szczęścia w tym nowym roku, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń