środa, 2 stycznia 2013

Nowy Rok i nowa ja





Witajcie w Nowym Roku!!

Kochani bardzo dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne i noworoczne.
To bardzo miłe!
Starałam się Was w miarę możliwości odwiedzać,jeśli u kogoś nie byłam bardzo przepraszam.

Święta,święta i po świętach i mamy kolejny rok,jaki będzie to się okaże.Mam nadzieję,że równie dobry jak 2012,bo uważam,że najgorszy nie był...poza końcówką grudnia.

Okres świąteczny to był dla mnie czas wielu przemyśleń,zastanowienia się nad moim życiem...co dalej.
Podjęłam kilka decyzji...czy będą dobre czas pokaże,mam nadzieję,że tak.

Był taki czas,że czułam się jak w Matrix'ie,trochę zagubiona,przerażona...ciężko było wstać nawet z łóżka.
Dziś wiem czego oczekuję od życia,czego chcę i będę o to walczyć.
Ten rok będzie dla mnie...ja jestem w tym roku najważniejsza!

Wyplułam ten jad,który mi na jęzorze siedział,teraz tylko same dobre rzeczy!!

Ogromnie się cieszę,że już wszystko wraca do normalności,bo ten czas nic nie robienia,siedzenia i ciągłego jedzenia doprowadzał mnie do szału.
Dziś wstałam radosna jak skowronek i mimo tego,że pogoda bardziej jesienna niż zimowa nie przeszkadza mi to zupełnie.


Dziś też zniknęło kilka dekoracji świątecznych...mam ich po prostu już dość,moja głowa pragnie wiosny ale wiem,wiem trzeba poczekać.Dlatego też choinka nadal stoi i światełka również zostały na parapecie.
Ale ten stan pewnie długo nie potrwa,bo słynę z tego,że szybko się nudzę i muszę wprowadzać coś nowego.
Obstawiam,że jeszcze dwa tygodnie maks i choinka zniknie.

A jak u Was,jeszcze świątecznie czy już myślami jesteście z wiosną?
Jakieś noworoczne postanowienia,marzenia?
Ja nic nie postanawiam,bo zwykle i tak nic  z tego nie wychodzi a marzenia trzymam skrycie,dopóki się nie spełnią :))
Jakiś chaotyczny ten post więc wybaczcie ;P



Ściskam Was mocno i na ten Nowy Rok życzę wszystkiego dobrego,spełnienia marzeń i tego wszystkiego czego sobie tylko zażyczycie!

Buziaczki




31 komentarzy:

  1. A myslałam że tylko ja szalona jestem i juz zgarniam te świąteczne akcenty...jestem za bielą, już nie świątecznie ale jeszcze zimowo!!! choinkę trzymam do niedzieli, czeka na kolędę i sio;))
    Kochana życzę ci pomyślności i spełnienia marzeń, realizacji planów i zdrówka bo to najważniejsze;))
    Ściskam;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać nie tylko my tak mamy,bo na innych blogach też święta idą w niepamięć :)U mnie kolęda pewnie nie prędko więc założyłam,że do połowy stycznia zielona postoi,potem ją wykopię ;P

      Justyś dziękuję i Tobie również wszystkiego dobrego :***

      Usuń
  2. Beti ja tez juz powoli pozbywam się niektórych świątecznych dekoracji, ale jednak choineczkę zostawiam na potem... chcę , aby jeszcze troszkę nacieszyła nasze oczy, zwłaszcza, że na święta byliśmy poza domem...
    :)
    Do siego roku raz jeszcze kochana:*** buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas na nowe dekoracje? Obiecałam sobie,że w tym roku kupuję tylko to,co mnie na maksa zauroczy :)))

      Do siego Aniu :***

      Usuń
  3. witaski laseczka:P****
    U mnie jeszcze caly zestaw swiateczny w pelnej krasie:P,chociaz przyznam sie ze zawsze deko swiateczne znikalo zaraz po swietach i zostawala tylko choinka w tym roku wyjatkowo jeszcze mnie nie znudzilo:P,ale choinka bedzie maks do niedzieli i wlatuje..............ja juz wczoraj planowalam jaki kolor jajek kupie na wielkanoc haaaa,bo mam niebieskie zajace wiec chcialam cos pasujacego do nich zebys widziala mine starego kiedy tak sobie gadalam o zajacach wielkanocnych haaa

    trzymam kciuki za pomyslonsci w tym roku :P buziakuje i tulu tulu:P****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa spokój ducha ;P a ja z tych co robale w dupsku mają i w pierwszym tygodniu "po" pakują wszystko do pudła i zakopują głęboko.Choinka jeszcze chwilkę postoi,niech cieszy,zwłaszcza wieczorem.
      Hahahaha a wiesz,że ja dziś też patrzyłam co mam na wielkanoc ;P ale bez obaw jeszcze nie zamierzam wyciągać.To bardziej jak taka noworoczna inwentaryzacja :))))))

      Nie dziękuję,bo nie chcę zapeszyć ale obiecuję,że dowiesz się pierwsza jak będę pewna na 100% :)))
      Ściskam słońce!

      Usuń
    2. no ja z tymi niebieskimi zajacami w tamytym roku troche glupio zrobilam ale co tam co wymysle ,bo nie wyrzuce ich to pewne...........jestem naladowana na 150 z ledwoscia udalo mi sie wek´jsc na bloger,komp mi sie psuje!!!!!jak ja wytrzymam ta rozlake az naprawimy przeciez to moj najlepszy przyjeciael na tym odludziu ,to dopiero bedzie szkola przetrwania jak siadzie balkiem buuuuuuuuuuu,boziu oby to nie bylo cosic co bedzir trzeba oddac na pare dni do naprawy bo umre chyba,ciekawe czy ten komentarz wskoczy heee

      Usuń
    3. Hehehe wyskoczył ;P a tak poważnie to mój też chodzi ostatkiem sił i mam nadzieję,że wytrzyma do zakupu nowego ale to pewnie potrwa jeszcze kilka miesięcy.
      Rozumiem Cię doskonale,bo faktycznie komp to takie okno na świat i czasem myślę,ze bez niego nie potrafiłabym już żyć.

      Co do zajęcy to ja zawsze kupuję wszystko w bieli,bo do wszystkiego pasuje i jakoś najbardziej mi się widzi. U mnie w rodzince już wszyscy wiedzą,że jak prezent to w bieli ;)))) Ewelka a może je spray'em pomalować? A jak nie to niebieski połączysz z żółtym,typowo świąteczny miks wyjdzie :D Masz dużo czasu na przemyślenie tego tematu ;)

      Usuń
    4. haaa udalo mi sie ,to nie komp tylko myszka:P haaa ............a zajecy nie bede malowala,wygladaja jakby sie sfufali haaa,dokupie jajca niebieskie i bedzie gicior,mniej lub bardziej fajnie ,a zreszta o czym ja tu gadam odbija mi juz:P...milego wieczoru:P:****

      Usuń
    5. Hahahaha No i pięknie,zawsze jest jakieś wyjście :D Niebiskie jajca ;))))
      U mnie myszka wymieniana jest kilka razy do roku,bo mój M. często nią uderza o stół ;P Jak kupię sobie nowego laptka to będzie miał zakaz dotykania go hehee ;))))
      Takie konstruktywne odbijanie wskazane :)Buziol wariatko :*

      Usuń
  4. Szczęśliwości po pachy każdego dnia mimo, że rok trzynastkę w tle ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesądna nie jestem... dziękuję z całego serca :*

      Usuń
  5. no spełnienia planów życzę!!!!
    a choinka u mnie out po 15-tym. bez śniegu to tak jakoś nie bardzo mi się to podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też do połowy stycznia stać będzie :)

      Beciulka nie dziękuję by nie zapeszyć.W przyszłym tygodniu powinnam wiedzieć czy moje pierwsze zamierzenie wypali :)
      Buźka :***

      Usuń
  6. Wszystkiego dobrego Kochana w Nowym Roku.
    Trzymaj się mocno, niech te Twoje skryte marzenia co do jednego się spełnią i niech ten 2013 będzie Twój. Życzę Ci z całego mojego serca. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki słoneczko :****** i wzajemnie!

      Usuń
  7. Dziękuję za życzenia. Życzę aby ten rok był taki jaki chciałabyś aby był. Radości i zdrowia !!!
    Cieszę się, że jesteś , bo już za Tobą zatęskniłam i w nowej odsłonie , super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż jedna osoba za mną tęskniła hihi :P
      I ja za życzenia dziękuję ;)

      Usuń
    2. I fajne lampiony. A choinkę rozbieram we wtorek, już zaczyna się sypać. Reszta dekoracji chyba zostanie, lampki szczególnie, bo fajnie i przyjemnie.

      Usuń
    3. Ja poczekam do środy a później out z nią :)bo też się sypie skubana ;P

      Usuń
  8. Wszystkiego dobrego w nowym roku :-) Realizacji planów i marzeń!!!
    Ja między świętami a Nowym Rokiem wzięłam się ostro za porządki w szafkach i przy okazji cała czerwień została spakowana. Wyjęłam to, co turkusowe i już od razu lepiej czuję się we własnym wnętrzu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe ja jak dziś posprzątałam tą graciarnię to też jakoś tak "normalnie" się zrobiło :)
      Pędzę zaraz do Ciebie zobaczyć co i jak :D

      Usuń
  9. Oby Twoje plany zawodowe i nie tylko zrealizowały się w 200%, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już miałam podziękować ale się w jęzor ugryzłam ;P
      Podziękuję jak ogarnę te moje sprawy :)))
      Buziaki

      Usuń
  10. mam tak jak Ty,że wiem iż za kilka dni choinka i inne duperele zacznie mnie wkurzać,ale byle do kolędy :) i nie popychaj czasu,myśląc już o wiośnie,ciesz się każdą chwila w Nowym Roku,tego Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mój największy problem...ja wciąż pędzę,gdzieś gonię.Wyprzedzam swoje myśli,czasem organizm zamęczam i po co? Czasem warto się zatrzymać i cieszyć chwilą...tą chwilą :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  11. Masz choinkę w srebrze. Bardzo łądna. Wszystkiego dobrego w nowym roczku :-)!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja czekam aż ksiądz przeleci po kolędzie i dekoracje Świąteczne fruuu choinka długi nie postoi bo się już sypie :)))

    samych serdeczności w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nim ksiądz dotrze to z choinki tylko badyl zostanie hehe :)))bo podobnie jak z Twojej też leci igliwie na maksa.

      Szczęsliwego Nowego Roku Martulka :**

      Usuń
  13. Duzo zdrooowia Tobie zycze...mysle szczegolnie o serduchu :)))
    Moj wyjazd pomalu dobiega konca, a to oznacza...swieta zakonczone.
    Powrot do rzeczywistosci mnie czeka ;)))
    Buzki

    OdpowiedzUsuń