czwartek, 3 stycznia 2013

Na dworze jesień a w duszy maj




Halo dziewczynki moje kochane!!
Ciekawe czy jakiś Pan tu zagląda,nie?


Dziś jest tak okrutnie brzydko...nieee,nie brzydko,beznadziejnie (to lepsze słowo) na dworze,że aż się nic nie chce.
Nie dość,że leje to jeszcze wieje i ciemno jak w...no wiecie gdzie,prawda?  :))))
Ale ja się nie zrażam,mam doskonały humor i broń Boże,żeby komuś przyszło do głowy mi go zepsuć!
Protestuję i sobie tego nie życzę i już :)))

Byłam dziś na zakupach,trochę poszpiegować co nowego w Nowym Roku i powiem Wam,że nic się nie zmieniło.Wszystko jest jak było,tylko ludzie dziś jakby bardziej smutni...ale to pewnie pogoda.
Na jeszcze lepsze samopoczucie kupiłam sobie tulipanki...żółte i  purpurowe,choć w pierwotnej myśli miały być oczywiście białe ale jest tak ciemno,że pomyślałam,że fajnie będzie "wrzucić" jakiś kolor do chałupy :)

Po świętach prawie nic nie zostało,poza choinką ale i ona jak wczoraj wspomniałam będzie się z nami żegnała,bo nam się panna sypie na całego.W nocy mieliśmy inwazję...bombek na podłogę hahaha
Prawie zawał miałam tak się wystraszyłam :)
A kiedy zniknie choinka pojawią się hiacynty,może żonkile i kto wie co jeszcze ;)
Bratki?? 







I tak przechodząc koło małego butiku zobaczyłam bluzeczkę w grochy w kolorze brudnego różu
i wróciła i ona ze mną.A co sobie będę żałowała,nie?
Nie codziennie mam napad euforii hahaha





Mamy więc kolorowo...w tle gra muzyczka,palą się świece waniliowe,pachnie kawą a w duszy czuję maj.
Chwilo trwaj!!!

A jak u Was z samopoczuciem? Mam nadzieję,że czujecie choć troszkę podobny stan do mojego ;)
Życzę Wam tego! 
Uwierzcie na słowo,że jest bosko tak tkwić w tym wariactwie hahaha


Do następnego gwiazdeczki :****






22 komentarze:

  1. A ja w pracy, ble!!! Niemoc we mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przesyłam duuuużo pozytywnej energii! Zresztą jutro już weekend ;)))Buźka

      Usuń
  2. witaski:P
    kwiatki cudne i bluzeczka jaka fajna ,juz tak wiosna u Ciebie zapachnialo:P
    u nas za oknem ciemnica hiii przy zalaczonych malych lapmkach i swiecach funkcjomuje w domu.............i tak popijam herbatke za herbatka i podjadam ciasteczkami,plan dnia na dzisiaj wykonany ,zostal mi tylko obiad:P:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam obiad z wczoraj więc luzik.Teraz tak sobie siedzę i myślę,co by tu jeszcze ciekawego wymodzić hihi
      Chyba zrobię sobie kąpiel z pianką,nałożę maseczkę na mordeczkę i totalnie odlecę :D To będzie super dzień dopiero!

      Usuń
    2. ja juz kapiel tez dzisiaj zaliczylam:P.......a na obiad planuje paluszki rybne heee wiec duzo roboty nie bedzie:p.........teraz mam czas i powinnam sie pouczyc niemieckiego ale nie mam jakos ochoty ostatnio nic mi do glowy nie wchodzi

      Usuń
  3. Teraz jest fajnie tulipany w środku zimy. I robi sie wiosennie. Wczoraj było słoneczko i czułam wiosnę, a dzisiaj za oknem jesień i chyba dzisiaj nigdzie nie wyjdę. Poczekam do jutra ,jutro może będzie już lato ???? ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha fajnie by było ;)))))niestety jak na razie ma być tylko jesiennie :(

      Usuń
  4. Oby takie chwile trafiały się czesto

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty wiesz jak u mnie.,
    ZAZDroszcze Ci tej energiii :) al etak pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie zawsze tak jest.Często mam wahania nastroju i z takiej euforii wpadam w totalny dół.

      Usuń
  6. ja już czekam na wiosnę i taki tulipanek u Ciebie i mnie bardzo ucieszył... ach jeszcze tylko 2 msc i wiosna wiosna lalalalaa...
    a tymczasem szaro buro i ponuro E mila daje czadu ale co się dziwić jakbym miała komu też bym dokuczała a tak z nudów bo może trafić :)
    cmokam
    a grochy są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiemu dziecku nudzi się jeszcze bardziej niż nam dorosłym. Moja też wciąż marudzi,że nuda a jak ciepło to z dworu do domu jej ściągnąć nie można.Ogólnie małe dziecko jest bardzo absorbujące :)

      Usuń
  7. U Ciebie wiosna.. a u mnie za oknami pada snieg :-) Sliczna ta groszkowa bluzeczka :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie bardziej wolałabym śnieg i mróz a nie typowo jesienną pogodę.Boję się,że jak już wszyscy zapragną wiosny to zima dopiero pokaże pazurki :(
      A bluzeczka jest na prawdę słodka i ślicznie wygląda do jeansów

      Usuń
  8. Zazdroszczę Ci tych pięknych tulipanów. NIECH ŻYJE MAJ...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne tulipany- u mnie nieśmiało wyrastają hiacynty- bluzki zazdraszczam- ja dzisiaj na ciuchach czerwone spodnie zanabyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwone? Super,zawsze chciałam mieć ale chyba nie mam tyle odwagi by je na dupeczkę wciągnąć. Może za stara jestem,nie wiem hahaha
      Hiacynty bardzo lubię ale ich zapach po pewnym czasie staje się dla mnie męczący i lądują w łazience hihi

      Usuń
  10. O jejku piekne kwiaty, wiosny sie chce...ja chce! Kochana niech ten nastroj ci nie mija, w taka iscie jesienna tym bardziej wskazany usmiech i dobre samopoczucie bysmy nie zwariowali...a na ulicach ludzie faktycznie jacys smutni z posepnymi minami...
    Sciskam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyś ja też chcę i pewnie wiele z nas też :)
      Takie samopoczucie chciałabym mieć zawsze,bo fajnie tak z radością przezywać każdy dzień :)Tego sobie i Tobie życzę!

      Usuń
  11. hej Beti słońce:) tak brzydko przeokrutnie, ale Twoje tulipanki troszkę rozpromieniają ten okropny wietrzny dzień:)
    ściskam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń