środa, 10 kwietnia 2013

Zapraszam do szafy!




Witajcie dziewczęta!


Dziś post troszkę inny niż zawsze,ponieważ chciałabym Was zaprosić na wiosenne wietrzenie szafy!

Razem z Patti z bloga kuradomowa-patti wpadłyśmy na pomysł otworzenia bloga,gdzie będzie można...to znaczy Wy będziecie mogły sprzedać rzecz,której nie chcecie w swojej szafie.
Co to będzie,same decydujecie...Za ile? To też od Was zależy ;)



Jeśli jesteście chętne zapraszam do tworzenia nowego bloga o roboczym tytule:

                         SZAFA PARTY (KLIK)








Zgłoszenia możecie nadsyłać na adres Patti

patti3@o2.pl.

Po otrzymaniu zaproszenia będziecie mogły od razu wystawiać swoje ogłoszenia!



Ja ze swej strony serdecznie zapraszam,myślę że każda ze stron skorzysta :)
Stronka już działa i pojawiły się pierwsze oferty.


To jak,spotkamy się na wiosennej wyprzedaży???


ZAPRASZAM!

10 komentarzy:

  1. swietna roboty i super pomysl mialas,po co wyrzucac jak mozna zwyczajnie sie wymieniac lub odsprzedac i w szafie zrobic fajny porzadeczek:P........mam przeczucie ,ze blog okaze sie przebojem:P.....................buziaki i tulu tulu***

    OdpowiedzUsuń
  2. Obyś miała rację,bo fajnie by było w tak przyjemny sposób pozbywać się rzeczy :)
    Ogólnie bedzie można sprzedać tam wszystko od ubrań począwszy po garnki kuchenne!
    Przyłączysz się?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się uwinęłyście z tym pomysłem!!! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysl i jak szybko zrealizowany !!!
    Buuuuuziolki***

    OdpowiedzUsuń
  5. Super...grunt to dobry pomysł!!!
    Przyjemne z pożytecznym;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pisałam wcześniej WCHODZE W TO!!!
    Ja jestem szybka w realizowaniu swoich pomysłów ale ty to torpeda jesteś:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. my kiedyś z Paulą tworzyłyśmy takiego bloga:)))) wiosennewietrzenieszafy się nazywał:) i nawet obrazek miałyśmy ten sam:) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. :) muszę zrobić fotki rzeczy do sprzedania :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń