czwartek, 4 kwietnia 2013

Skandynawsko





Witajcie kochane!

Dziś krótko,bo głowa mi pęka. Kawa wypita...i to nie jedna i nadal coś nie tak.
Zatem zasiądźcie wygodnie i przenieście się razem ze mną do Skandynawii,by nacieszyć oczy fajnymi wnętrzami,pełnymi inspiracji :)

Gotowe? No to zaczynamy!





















Zdjęcia: Źródło





Fajnie było,podobało się? Mnie bardzo!


Ściskam Was ciepło i do następnego :)


P.S.  Jeśli szybko pogoda się nie zmieni to przysięgam,że zwariuje!! ;P
Cmok














15 komentarzy:

  1. Miejscami tak pustawo :P
    Ale podoba mi się bluszcz na okręgu w oknach i to drzewko na trzecim zdjęciu od końca i rozwiazanie plazmy na ścianie bez jakichkolwiek szafek rtv i innych mebloscianek :D A ja tu płaczę, że nie mam jeszcze meblu w salonie a tu widzę, że to mój atut hihi :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh zawsze są jakieś plusy :)))) Mnie się na każdym foto coś podoba i chętnie zabrałabym to do siebie.
      Buziol

      Usuń
  2. jejunciu bylo super,a pierwsza inspiracja pasuje kolorystycznie do mnie obraz na czerwono .........nic tylko sie wzorowac:P........jeszcze tam widzialam pare innych .............a tak ogolnie rzecz biorac to ja chetnie zaadoptuje wszystkie:P!!!!.........lubie tak poogladac takie super wnetrza kiedys to mialam taki rytual ogladalam soebie ladne mieszkania rano do kawy haaaa
    A wiosna no coz ..............

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz,że jak tylko je zobaczyłam to pomyślałam o Tobie? Dodatki bardzo mi się podobają, wszystko tak energetycznie wygląda,zatem działaj Ewelka,działaj!
      Mnie nuda po prostu zabija i nie mając nic do roboty latam po necie w poszukiwaniu szczęścia i tak sobie szperam to tu,to tam :)

      Usuń
    2. a widzsz jak trafilas,a ja czasem szukam i nie moge znalesc haaaa,daj spokoj o nudzie to ja cos wiem,jak tutaj przyjechalam to nie wiedzialam co mam ze soba zrobic,haaaaa,przeciez ja calymi dniami kiedys w pracy siedzialam,byly kolezanki,imprezy ,znajomi ,zakupy a tutaj ,nie mialam nawet do kogo geby otworzyc przez caly dzien,katastrofa ,prawdziwa derpresja!!!.........buziaczki moja kochana i tulu tulu:***

      Usuń
  3. Trzecie i piąte wspaniałe wnętrza!!! ba wszystkie genialne,biel z odrobina koloru, szalenie mi się podoba!!! do tego ta przestrzeń i światło...cudnie!
    O pogodzie się nie wypowiem bo brak słów dosłownie, ale faktem jest że wszystkich nas wykańcza;( trzymaj się kochana i dziękuje za wspaniałe inspiracje!!!
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, ale muszę przyznać że wolę cieplejsze wnętrza. Tutaj jest mi za pusto...czegoś mi brakuje...ale pojedyncze rzeczy to bym z chęcią przygarnęła:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. jeja ty to chyba czytasz w moich myślach ;P Szukałam inspiracji bo część już mam a część to taka pustka ze aż boli .......a Ty mi tu takie perełki serwujesz ol je zaraz uśpię poczwary i pooglądam jeszcze raz buziiiiiii

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, nacieszyłam oczy:)))
    i jak ja teraz zasnę:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podobały mi się wiszące schody , super, buźka

    OdpowiedzUsuń
  8. ale przestrzeni!!!! chciałoby się tak pomieszkać! tylko skąd oni wzięli tyle słońca?
    cmoki :****
    będzie lepiej, może nie najlepiej , ale lepiej;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam duże okna i jasne wnętrza:-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach można się rozmarzyć. Przede wszystkim ta przestrzeń i jasność we wnętrzach. Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. oj Kochana ten salon ze ściana w kolorze kawy z mlekiem - powalający!

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedys tez o takich marzylam...dzis w takich przebywam:))) Zapraszam do mnie serdecznie:)) evliv-home.blogspot

    OdpowiedzUsuń