środa, 22 maja 2013

A kiedy świeci słońce




A kiedy świeci słońce jest  bosko!
Uwielbiam,kiedy słonko wdziera się do domu z każdej strony...
Siedzimy sobie na tarasie,popijamy wodę z cytryną i leniuchujemy.
Dziś nie jestem sama...




Karmelek bardzo lubi bujanie,koło swojej pańciuni. Pełne zadowolenie...



Jest gorąco,trzeba wyciągnąć bardziej łapeczki...




albo nie...wolę się pozaczepiać :)


A tu Summer zazdrosny,bo on na bujaczku nie może...
widzicie to spojrzenie?






Cudny dzień...ale czas udać się wreszcie na ryneczek ;)

Dużo słońca Wam życzę!








42 komentarze:

  1. U nas slonca brak, caly tydzien deszczowo ;)))
    Slodziachne masz te zwierzaki :))) Pieska mi troszke zal, ze mu pancia na bujaczek nie pozwoli ;)))
    Buuuuziolki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko zamknęłam za sobą drzwi od mieszkania po przyjściu z ryneczku to przyszła burza z gradem i piękna pogoda jest tylko wspomnieniem :(
      Madziu piesek nie może leżeć na bujaku bo ślini i jak już wlezie to nie chce zejść i warczy przy próbie zrzucenia.Taki widzisz on niegrzeczny.
      Ściskam

      Usuń
  2. Cudnie u Ciebie!!!! I słodka świneczka:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. moge byc szczera?,tak:?-to jestem zazdrosna:P,tutaj nie ma takiej fajnej pogody,ani ciepelka ,ani sloneczka i nie zapowiada sie tez na to,caly maj byl do bani heee,a jeszcze dodam ,ze jestem zazdrosna o tarasik i bujaczek hiii:P********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdrośnico Ty niedobra! ;P Ledwo przyszłam z ryneczku to przyszła burza z gradem i słoneczka już nie ma i zimno się zrobiło. U nas raczej maj był ładny i słoneczny,rzadko padało i temperatura też ok.Oby tak dalej :))))
      Kiss

      Usuń
  4. przepiękny fotel - o taki marzę dniem i nocą :-)
    pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu szukaj na allegro,własnie tam kupiłam swój za grosze aczkolwiek zbyt urodziwy to on nie był ;)
      Buziak

      Usuń
  5. Summer chyba Cie ugryzie za chwile :) Słonka zazdroszczę, u mnie teraz burza nadciąga. Pokój wygląda ślicznie w promieniach słońca, i kwiatuszki też. Ta szarość chodzi mi po głowie coraz bardziej. Widzę, że "pańciujesz" na całego. Fajnie!
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słonka już nie ma po burzy :(
      No to Dominisia wałeczek w dłoń i malujesz kochana,malujesz :D

      Usuń
  6. Beti dawaj tu z tym Sloncem bo mnie Kur....szlag trafi zimno deszczowo do dupy .....kupilas mi pomarancze ;P

    A domek piekny ;)

    BUZIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati dałabym,oj dała ale słońce poszło w siną dal po burzy,teraz zimno i wieje :( Wszystko przez Ewelkę,bo mi pozazdrościła hahaha
      Pomarańczy nie kupiłam...są truskawki...to znaczy były,bo właśnie ostatnią wrzuciłam do mordki ;P

      Usuń
    2. bosche nie ma pomaranczy no nie mam depreche jak nic ;(

      Usuń
    3. E tam,wciągnij jakąś czekoladkę i po depresji będzie. Wiedziałam,że uzależniona jesteś od kawy ale od pomarańczy? Nic nie mówiłaś ;P

      P.S. Załatwiłam Ci miejsce na odwyku hahaha ;)))))

      Usuń
    4. Beti co ty ;O Ja mam wiele uzaleznien ;) ale trzymam w tajemnicy ;)

      mam nadzieje ze odwyk jest u ciebie na tarasie juz sie pakuje OL JEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    5. Hahahaha podejrzewam,że po tym "odwyku" u mnie to by nas musieli na prawdę na odwyk wysłać. Pełna libacja,nałogi,kurwy...uuuu teraz to mnie już poniosło heheeh To bez tych "k" ale jakiś striptiz męski mógłby być,cio?
      Pakuj się pakuj,czekam z kawą i lodami...:D

      Usuń
    6. buahahaha poplułam lapa ;)

      A może tak sushi z jakiegoś przystojnego K ;) o to jest idea ;O

      WYSYŁAM SIĘ POCZTA NIE WYSZCZELAM ARMATA LECEEEEEEEEEEEEE


      OL JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

      Usuń
    7. No wiesz ale świntucha z Ciebie Plujesz na lapa,jak tak można ;P

      Sushi nie lubię ale jakby ten K był mega przystojny to i bym to sushi wpieprzyła hehehe :)
      Jakieś macanko wskazane,cio? Jak się bawić to się bawić :)))))
      Dobrze,że mój M. tego nie czyta bo by mnie powiesił na suchej gałęzi hihi Zresztą głupoty głupotami a życie życiem :)
      Coś długo lecisz z tej armaty! A może Ty się nie w tą stronę wystrzeliłaś? ;P Tak to jest jak się z geografii kiepskim było hahaha :)))

      Usuń
  7. Urokliwy kącik, też tylko siedziałabym najchętniej i coś dobrego popijała :-)
    Stworzonko przesłodkie a zazdrosny psiak wygląda rozbrajająco!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie masz na tym tarasie!!! Zazdroszczę Ci takich metrów:)
    Zauważyłam przepiękny dywanik...cudo! Jak nie lubię dywanów tak ten bym przygarnęła bez chwili wahania:)))
    Cmoki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast dywanu miała być lampa ale jak go zobaczyłam to nie było odwrotu,musiałam go mieć :)

      Usuń
  9. Taras śliczny zwłaszcza w słoneczku...u mnie też zimno i była burza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też po burzy i pięknej pogody już nie ma ...

      Usuń
  10. Ojacie jak fajnie a u nas sloneczka jak na lekarstwo ale co tam poczekamy:-) jejciu jaki karmelek slodki, uwielbiam swinki morskie uwielbiam chyba mojego Bryanka przekonam, ze koniecznie musimy swinke taka miec, uwielbiam jak one tak pociesznie kwicza hihihii, slodziak!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwuś Ty to taka dobra duszyczka jesteś i Tobie to się każde stworzonko podoba :)))) a Bryanek może zaprzyjaźni się,zresztą jakby zjadł świniaczka toż to by dopiero tragedia była. Mój psiak już się do niej przyzwyczaił ale jest okropnie zazdrosny ;)

      Usuń
    2. Sylwuś Ty to taka dobra duszyczka jesteś i Tobie to się każde stworzonko podoba :)))) a Bryanek może zaprzyjaźni się,zresztą jakby zjadł świniaczka toż to by dopiero tragedia była. Mój psiak już się do niej przyzwyczaił ale jest okropnie zazdrosny ;)

      Usuń
  11. Karmelek, haha, cudowne imię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi dziękuję :))) to pod to futerko

      Usuń
  12. Dziś mały zwierzyniec;)) Karmelek uroczy;)
    Słońce to cudotwórca, u mnie niestety dopiero późnym popołudniem zagląda ale warto czekać cały dzień na te kilka chwil podczas których mieszkanie jest skąpane w promieniach słonecznych;)
    Ściskam i tego słoneczka mnóstwo życzę;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak,życie bez słońca byłoby okropne...i takie szare...
      Tobie również słońca kochana!

      Usuń
  13. Beti, ale ślicznie masz tam w tym słoneczku:))) u mnie też właśnie wyszło po deszczu i coś czuję, że zaraz będzie i tęcza:) karmelek jest przekochany! wyściskaj go ode mnie:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karmelek wyściskany :))) ona ogólnie lubi przytulasie,bo z niej wielki pieszczoch :)
      Pogoda zrobiła się okropna,taka trochę jesienna i wieje jak nad morzem przy sztormie ;P
      Buźka

      Usuń
  14. fajne foty popstrykałaś ja tez uwielbiam słoneczko mmmmm
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy jest ktoś,kto słońca nie lubi...

      Usuń
  15. Beti- pięknie uchwyciłaś promyki słońca zaglądające do domu.
    Taras pięknie urządzony- wieczorami musi być na nim uroczo.
    Uściski serdeczne.
    Ps. Idę posprzątać na moim (natchnęłaś mnie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej się na coś przydałam,skoro natchnęłam :)
      Taras o każdej porze dnia jest fajny,pod warunkiem,że jest ciepło a dziś zimno i wieje :(

      Usuń
  16. Zazdroszczę Ci słońca i odpoczynku! U mnie od paru dni zimno i pochmurno, a jeszcze w niedzielę było tak pięknie!
    Fajnie jest u Ciebie na tarasie :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie po wczorajszej burzy pogoda taka sama jak u Ciebie,też zimno i wieje okrutnie :(
      Pozdrawiam

      Usuń
  17. U mnie trochę słońca trochę deszczu było, ale potrzebny, przynajmniej nie muszę podlewać , ha ha ha . Fajny zwierzaczek, a psiak nie ma chęci go schrupać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,deszcz też jest potrzebny więc i ja się ciesze,że podlewać nie muszę :)
      Psiak chce się bawić ze świniakiem ale problem sprawia im wzrost ;P Zbyt duża różnica hihi

      Usuń