wtorek, 28 maja 2013

Kiedy pada deszcz




Witajcie kochani.

Bardzo dziękuję za wszystkie rady odnośnie oliwki.Już wiem,że ją przelałam i teraz jest na odwyku. ;)
Oliwka nie ja ;P
Mam nadzieję,że się z tego wykaraska i nadal będzie cieszyć oczy.

Od kilku dni chodzę jakaś nieprzytomna.Nic mi się nie chce,wciąż śpiąca i leniwa.
Pogoda jest beznadziejna jak na maj ale idzie poprawa!
Tak przynajmniej mówiono w prognozie ;) a jak wiadomo z prognozą różnie bywa.
Kalosze i parasolka to obowiązkowe zestawienie w ostatnim tygodniu.
W każdym razie czekam na lepszy czas.

Dziś więcej leżę pod kocem z herbatą w ręce niż się zajmuję rzeczami,którymi zająć się powinnam.
Trochę ogarnęłam mieszkanie i...i właśnie nic
Leżę,przerzucam kanały w tv,podjadam i drzemię.

Właśnie wyszło słońce!!! Jupi!
A jak u Was z samopoczuciem?




Pod tym kocykiem nie leżę sama...





Na prawdę wyszło słońce! Wspaniały widok...chyba pójdę na spacer :)


Trzymajcie się :) Pa!



44 komentarze:

  1. ale słodziak ten pyszczek! wytarmoś go ode mnie:) zazdroszczę słoneczka.. u nas czarne chmury i deszcz, deszcz, deszcz...dobrego dnia kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu słoneczko wyszło tylko na chwilkę,w tej chwili zbierają się znów czarne chmury i tylko patrzeć jak lunie deszcz...
      I wzajemnie :*

      Usuń
  2. podoba mi sie mieszkanie po przemianie,jest takie inne,weselsze:P
    a pogoda mnie juz dobija ,chodze spiaca i zmeczona dzisiaj po ciaglych deszczach wyszlo slonce,a juro znow ma lac i przez weekend tez i w nastepnym tygodniu tez ,jak takdalej pojdzie to ja zasne jak niedziewdz i prosze mnie obudzic jak pogoda bedzie taka jak powinna byc,nie mowie ze deszczow ma niebyc ale caly maj lalo i bylo zimno,przez ta pogode truskawki na polau nie rosna,jak tak bedzie dalej truskawe nie bedzie na moim ulubionym polu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powiem więcej! Jest bardzo jasne i nawet przy takiej deszczowej pogodzie nie ma mroku jak kiedyś ;) Bardzo się cieszę,że taki efekt udało mi się osiągnąć!
      No wiem,że u Was wciąż pada i jest zimno ale u nas lepiej nie jest. Truskawek jest tak mało,że sprowadzają z Chin!! Jestem przerażona bo nie wiem co jem tak naprawdę :/
      Buziaki

      Usuń
    2. no to co spierdalamy do ciepłych KRAIJ ;O

      Usuń
    3. nie ma innego wyjscia jak spierdolic gdzie pierz rosnie haaa

      Usuń
    4. No to pakujemy się babeczki :))))

      Usuń
    5. DAWAJ MI TU SZYBKO @ !!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    6. Jesssu co tak krzyczysz? ;P

      Masz i cicho mi tu ;)))
      betiisu@gmail.com

      Usuń
  3. Milusi zwierzak :) U mnie niestety cały czas pada :( dzieci się nudzą a ja próbuję pracować, ale nie bardzo mi się to udaje. Chyba pójdę pobawić się z dzieciakami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tylko chwilkę słonko było a teraz znów jest pochmurno i zbiera się na deszcz.

      Usuń
  4. Podczas deszczu dzieci sie nudzą :P
    U mnie dziś sloneczko, ciepło, sandałki ubrane :D oraz popołudniowa drzemka na balkonie tez zaliczona :)
    Po tabletkach alergicznych taka drzemka jest obowiązkowa, czlowiekowi odrazu lepiej :)
    Świnka fajniutka, ja miałam niestety tylko same chomiki hihi :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz fajnie Kasiu,u mnie dziś też od rana słońce :)) Chomiki też mieliśmy ale świnka morska to jest najcudowniejsze małe zwierzątko,jakie tylko może dziecko mieć w domu.Bardzo się przywiązuje i okazuje swoją miłość.Polecam! :)

      Usuń
  5. Kocykowy towarzysz na wagę złota;))
    Ale fakt pogoda do d...słońca brak, pokusiło troszkę i gdzie jest, pytam gdzie...ech;(
    Bardzo fajnie z tymi jaśniejszymi ścianami, nie jest przygnębiająco...u siebie koniecznie muszę rozjaśnić, patrząc na przedpokój wiem że wyjdzie na plus;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi no na wagę,zwłaszcza jak się przytula i grzeje ;P
      U mnie dziś już słonko świeci ale ponoć nie za długo,bo ma padać po obiedzie :(
      Justyś rozjaśniaj,bo ja jeszcze nigdy nie byłam tak zadowolona z malowania jak tym razem.Nawet w pochmurne dni jest jasno i ma się wrażenie,że świeci słońce :)
      Buziaczki

      Usuń
  6. Zwierzaczek słodki:)))
    Wiesz Beatko ja też mam dosyć tej pogody, u nas dzisiaj lało okropnie! Zobaczymy jutro...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszyscy mamy dość,bo nie tak wyobrażaliśmy sobie długo wyczekiwaną wiosnę...

      Usuń
  7. cudny zwirzak :* pogoda i mnie dobija :/ grrr


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś musimy to przetrwać...
      Buźka

      Usuń
  8. Mam dla Ciebie u siebie dobrą wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję,nawet nie wiesz jak się cieszę! :)))))))

      Usuń
  9. U mnie pogoda w kratkę :( Straszy deszczem cały dzień, słonko wychodzi na chwilke ... strach wyjśc z dziećmi na spacer, by nie wrócić mokrym do majtek :/

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie a takie cuda obiecywali w prognozie. U mnie to samo,choć dziś przewaga słońca :)
      Na spacerek z parasoleczkami proponuję :)

      Usuń
  10. ŚWIETNE ZDJĘCIA, MOJA DROGA dziękuje za życzenia, dziś również świętuje imieniny - tak mi się nazbierało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli z jednej imprezy wskakujesz w drugą :)

      Usuń
  11. Zima długa, wiosna chłodna, lato może się pojawi na chwilę i znowu zima, łe!
    Czy słońce czy deszcz u Ciebie ślicznie jest!
    Pozdrawiam - D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tego się obawiam,że nim się obejrzymy będzie znów zima i nie zdążymy się nacieszyć słońcem i upałem...

      Usuń
  12. Zapraszam Cię po wyróżnienie:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. samopoczucie dobre, chociaż u mnie też dziś jakoś leniwie - mam ciut mniej mocy, ale chyba nie odespałam po prostu zarwanej nocki przed egzaminem :P Pyszczek słodziuteńki!! Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że egzamin poszedł jak z płatka i było warto zarwać noc :)))

      Usuń
    2. Dzięki, tak poszedł bardzo dobrze, bo na 4,5 ;) Indeks już w dziekanacie, teraz tylko przygotowania do obrony! Pozdrawiam słonecznie, żeby słoneczko wywołać zza chmur :D

      Usuń
  14. Cudne tez zdjęcia z małym mieszkańcem :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale Ci zazdroszczę tego kocyka i luzu, ja nie mam czasu na nic, ledwo wyrabiam się ze wszystkim ! Tak mam juz wszystkiego dość, że nawet nic mnie nic nie cieszy i nic nie daje radości. Muszę odpocząć, wyspać się, uciec od stresu, który mnie po prostu zżera od środka :/ No, pomarudziłam trochę, zamiast napisać coś pozytywnego i budującego ... Ale i tak przytulasy posyłam ;) - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto się zatrzymać i znaleźć chwilkę dla siebie...Jeśli czegoś nie zrobisz od razu świat się nie zawali :)
      Ściskam Maszeczko :*

      Usuń
  16. POD TYM KOCYKIEM JEST COS PIEKNEGO :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha jaka fajna, słodka świnka morska:) Bardzo podoba mi się ten fotelik w tle, właśnie takiego poszukuję...idealny!
    Pozdrowionka słoneczne przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny zwierzak zerka spod kocyka. Milusi taki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny ten Twój towarzysz kocowy i jaka słodka mordka :)

    U mnie dzisiaj słonko ,czego i Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń