wtorek, 25 czerwca 2013

A za oknem jakby jesiennie



Witajcie kochani :)

Za oknem zimno,pada deszcz...nawet leje bym powiedziała i niemiłosiernie wieje watr,do tego stopnia,że postanowiłam nie puszczać dziś córki do szkoły.
Pogoda zrobiła się iście jesienna a nie tak wyobrażałam sobie to lato.
Dziś kalosze,parasolka to numer jeden,choć nie ukrywam,że utrzymanie jej przy tym wietrze to nie lada wyzwanie. Wolałabym płaszcz przeciwdeszczowy ale nie mam...
i właśnie dziś uświadomiłam sobie,że muszę sobie taki kupić,bo z parasolką nie zawsze się da iść w takim wietrze.

Ten dzień zapewne spędzę w domu,to doskonały czas na dokończenie prasowania
na samą myśl już mi się nie chce :/




Na tarasie wszystko pływa i wszystko ocieka wodą,nawet kwiaty toną w tej ilości wody jaka spadła od godzin nocnych. Z ranka musiałam ratować moją oliwkę,której doniczka przepełniała się wodą i zaczynała wylewać się od góry.Jeśli nic się nie zmieni do obiadu trzeba będzie ratować całą resztę przed "powodzią"
Ponoć jutro ma być jeszcze gorzej!
Nie podoba mi się to,chcę znów słońce i moje upały a Wy?
Co u Was,też pada?





W domu ciepło i przytulnie,pachnie kawą i drugim śniadaniem...nic nie przypomina tego co za oknem






Trzymajcie się ciepło i głowa do góry,przecież wiecznie lać nie będzie a zresztą prognozy głoszą,że od czwartku znów prawdziwe lato :))
I tego się trzymamy,tak?

Buuuuuziaczki słonka moje! I do następnego :)








42 komentarze:

  1. u nas tez pogoda sie spaskudzila ,ale taka mi odpowiada chociaz dziasiaj troche chlodno bluze musialam ubrac ale znow maja wrocic upaly ,wiec ciesze ,ze bylo troche oddechu..........................ja tez na tapecie mam prasowanko,obiadek a pozniej male domowe spa,czas dla mnie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domowe spa? Taki czas też trzeba dla siebie znaleźć :)) U mnie leje cały czas,bez przerwy,jest okropnie a na dodatek zimno,ledwie 11 stopni...ale poprasowałam prawie wszystko i nawet byłam z M. w marketach kilku :)I tak dzień zleciał ;P

      Usuń
  2. OJ to zupełnie inaczej niż u mnie za oknem, choć w kościach czuję że dziś i tak skończy się podobnym widokiem!! dobrze że się ochłodziło, chwila oddechu po upałach się przydała, ale żeby od razu deszcz:(
    Dziś miałam nadawać nowy look ławie, ale coś nie poszło i trzeba iść do sklepu po drugą...więc mam chwilkę na zaległości blogowe;)
    Miłego dnia Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ciesz się,że nie leje jak u mnie,bo to nic przyjemnego niestety. Coś tam wykombinowała z tą ławą...ale chcesz kupić drugą ławę czy farbę? ;P

      Usuń
  3. U mnie też pada ale cieszę się, że jest trochę chłodniej bo można przewietrzyć mieszkanie w przygotowaniu na kolejne upały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze są jakieś plusy takiej pogody,ileż to człowiek może zrobić jak upał nie dokucza :)

      Usuń
  4. U mnie dokładnie tak samo, choć teraz akurat troszeczkę się przejaśnia:-)
    A na myśl o prasowaniu mam dreszcze, brrrrr...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha widzę,że tu takich co prasować nie znoszą jest więcej ;P

      Usuń
  5. no właśnie!!! też szukam przeciwdeszczykowego płaszcza, tylko znaleźć nie mogę!
    a ja mam słoneczko już i jest duszno i ciepło.
    nad 4 rano musiałam wstać i przycisnąć pokrowiec na stół na tarasie, bo pewnie szukałabym rano u sąsiadów- taki duży był wiatr.
    jak kupisz płaszczyk to daj znać
    miłego dnia:***8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beciulka ja nawet nie szukałam nigdy bo jakoś nie myślałam o tym ale dziś nie szło parasolki utrzymać i doszłam do wniosku,że taki płaszczyk,np.w kropeczki byłby super. Nie wiem jak Ty ale ja zaczynam poszukiwania i nie spocznę nim nie znajdę :)
      U mnie tak wiało,że myślałam iż mi ten namiot wyrwie ...coś okropnego!
      Buziaki

      Usuń
  6. U nas też padał deszczyk i rano ratowałam pelargonie, bo one to juz mają alergie na deszcz, ale teraz przestało padać, zrobiło sie cieplej mimo chmur i nawet balkon otworzyłam :)
    No niech będzie ciepło w niedziele, bo mam zamiar wybrac sie na pchli hihi :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie wciąż pada,tak bez końca :( Moje to są na basenie ;P
      Tak,tak ciepło musi być,bo mam zamiar zapakować rodzinkę i pojechać do rodziców :)
      Ściskam kochana

      Usuń
  7. U mnie w nocy lało i burza nad ranem też była. Teraz jest fajnie - rześko...byle do czwartku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tak byle do czwartku a później znów lato i słońce :)

      Usuń
  8. u nas tez gowniana pogoda az mdlo sie robi ;( PRASOWANKO POWIADASZ PODESLE CI TROCHE MOJEGO !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za prasowanie dziękuję,mam jeszcze swojego trochę hehe,no kurde nie idzie mi to prasowanie ;P

      Usuń
  9. U mnie jest duszno, nie ma słońca ale gorąco. Wiatr nie wieje, chyba mam najładniejszą pogodę w Polsce. Ale do mnie też dojdzie na pewno. Padał mały tylko rano. Mam dzisiaj urzędowe sprawy i zakupy więc taka pogoda mi odpowiada, a dla Twojego prasowania też fajna pogoda. Moja córcia też dzisiaj w domku ale z powodu przeziębienia. Za dużżżżżżżżżżżżoooooooooooo lodówwww, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szczęsciara z Ciebie,że masz taką pogodę,u mnie cały czas pada.Dzisiejsza pogoda bardzo pokrzyżowała mi plany,trudno nic na to nie poradzę.
      Hahaha dzieciaki kochają lody,moja też każdego dnia wciąga cały pucharek :)

      Usuń
  10. Hej, niezły "pakiet" p/deszczowy masz :D . Dzisiaj o 2 w nocy była taka burza i ściana deszczu jakiej jeszcze nie widziałam staliśmy we trójkę w oknie patrząc z niedowierzaniem. Syna nie puściłam dzisiaj na Turbacz, bo się bałam :) Teraz nie pada, ale i słonka brak. Też chce ciepełko!
    Buziaka łap!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie nie wiem co się ostatnio z tą pogodą dzieje,powodzie,tornada,wichury...W taką pogodę to szkoda nawet psa wyrzucić na dwór.
      Buźka

      Usuń
  11. U mnie też jesiennie! Pada i pada.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. w nocy to była ulewa! tak smutno się zrobiło za oknem...

    OdpowiedzUsuń
  13. A u mnie na razie słoneczko wyszło po burzy :-) Ale na spacer za mokro, więc dziś znów muszę sobie odpuścić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mokro to mało powiedziane,jest jak na basenie ;)

      Usuń
  14. u nas w nocy lało! teraz jest wietrznie i chłodno... ale dla mnie to dobra odmiana odpocznę od upałów:P
    po za tym robię rewolucję w domu więc nie szkoda że na dworze nie jesteśmy hihi

    buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewolucję,a co kombinujesz Martulka? Jestem bardzo ciekawa :)

      Usuń
  15. U mnie lało niemiłosiernie w nocy i chyba wszystko się wylało, bo dziś jest słońce i nawet ciepło :)
    Piękne róże!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię jak w nocy pada deszcz a w dzień jest ładnie ale nie zawsze to się udaje.Dobrze,że chociaż u Ciebie ładnie było :)

      Usuń
  16. U mnie tak zle, to nie jest ;))) Pogoda sie pogorszyla, ale jest jeszcze przyzwoicie.
    Buuuuziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja pogoda z przyzwoitością nie ma nic wspólnego :( Miejmy nadzieję,że jutro będzie lepiej

      Usuń
  17. hej Beti:) u nas pada od rana calutki dzień:)
    ślicznie masz w domku...a to co na dworze...lepiej nie mówić i modlic się o szybki powrót słonka:)
    buziaki Beti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę,że tak jak u mnie i tyle w temacie pogody,po co się denerwować.
      Buziaki Aniu

      Usuń
  18. O tym, co sie dzieje za oknem lepiej nie pisać!Szkoda nerwów!hehe
    Kochana piękne róże i ta chustka w gwiazdki cudna!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róże były droższe niż ta chusta :D

      Usuń
  19. odpowiadam tu bo pisze z tel gdzie dziwnym trafem nie wyświetla się opcja odpowiedź:-/ tak czy inaczej kupuje ławę...już jutro:-) póki co zwykła lack z ikea na przetrwanie może być:-)
    miłego wieczoru kochana :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się ta lack podoba i nawet chciałam ją kupić ale chyba wolę coś na kółkach,bo codziennie przesuwam ją,żeby rozłożyć wyrko do spania ;) a ta szklana,co ją mam jest okropnie ciężka.
      Miłego dnia kochana

      Usuń
  20. Haha, takie same miałam skojarzenia - jakby jesień do nas zawitała! :) Zadziwiająca jest pogoda w tym roku, albo upalnie i duszno albo zaraz deszczowo i ziiimno :P Mogłoby się wypośrodkować albo jak dla mnie - zupalnić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem za upałami,przynajmniej człowiek w ciepełku siedzi,popija soczki,wodę,wcina lody a nie trzęsie się z zimna jak g... ;P

      Usuń
  21. Piękna ta apaszka w gwiazdki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń