czwartek, 27 czerwca 2013

Nieciekawa taca

Witajcie.

Dziś wreszcie nie pada więc jest nadzieja na poprawę pogody i całe szczęście...
i to tyle w tym temacie ;P

_______________________________________

W zeszłym tygodniu szwendając się po sklepach rzuciła mi się w (moje śliczne zielone ;P) oczka taca.
Owalna z rattanu,taca zwykła byle jaka,mało zachwycająca.
Popatrzyłam,popatrzyłam i poszłam dalej ale coś nie pozwalało mi przestać o niej myśleć więc wróciłam na następny dzień i kupiłam.
Cena 25zł...przy kasie 15 jupiii!!
Wiadomo,radość wielka :)
Wiedziałam,że nie pozostanie w tej wersji i że koniecznie muszę nadać jej nowy "look"
Jak wiadomo,biała farba ważna w domu rzecz więc poszła pod pędzel i prezentuje się teraz tak







Przeważnie "robi" za tacę na tarasie ale w obecnej chwili i w trakcie opadów deszczu stoi dumnie na komodzie i cieszy moje oczy.
A tak brzydula wyglądała na początku 



Różnica spora,prawda? Teraz z niej prawdziwa dama z klasą a nie byle jaka panienka ;P

I na koniec moje niebo...jeszcze z chmurami ale wierzę,że idzie ku lepszemu :)




Na dziś to tyle,znikam szykować obiadek dla mojej rodzinki a Wam życzę pogody ducha i samych radości na resztę tygodnia :)

Buuuuuziaczki!



51 komentarzy:

  1. Tak wyglądała niepozornie a teraz jaka odmiana ! Zupełnie inna taca !!! Jakaś i koronka w środku, ślicznie !!!
    Pogoda u mnie podobna, chmury, trochę słonka ale ma być lepiej , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że i Tobie się podoba :) Koronka była ale mało rzucała się w oczy.
      U mnie właśnie wyszło słońce :))))

      Usuń
  2. Bardzo udana metamorfoza, a cena faktycznie zachęcająca :-) Bardzo lubię wyroby wiklinowe i tak sobie cały czas myślę, czy by krzesła nie kupić właśnie wiklinowego.
    Na weekend musi być ładnie bo ja wyjeżdżam w plener i jak będzie padać, to wkurzę się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj koniecznie,ja też marzę o takich do stołu ale cena trochę odstrasza przy ilości 6 sztuk.
      Będzie,będzie ciepło,nawet bardzo ciepło i duuuużo słonka :)

      Usuń
  3. no wiesz co brzydula:?Phiii,ja mam slabosc to tych rzeczy,lubie ............... zrobilas z niej prawdziwe cacko,ladnie jej w bieli,a pogoda sie zepsula i tutaj ,ja wlasnie wrocilam ze spaceru pod parasolem bylo chlodno i deszczowo ale przyjemnie,no ale slonko by moglo wrocic jesli mozna poprosic:P.........ja wczoraj olalam sprawe obiadu ale na dzisiaj mam zaplanowane drugie danie bardzo smaczne:P....................buziaczki**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie przed chwiluchną wyszło słoneczko o yeah! Liczę na wspaniałą pogodę na weekend :)
      Z doświadczenia wiem,że wszystko co potraktuje się białą farbą wygląda o niebo lepiej więc nie było wyjścia.
      A co masz dziś dobrego? :D

      Usuń
    2. mam zamiar zrobic pieczen wieprzowa faszerowana suszonymi sliwkami do tego ziemniaczki z koperkiem i salatka a jutro beda resztki na obiad haaaa

      Usuń
  4. Zobaczyłaś w niej potencjał a to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo się z tego cieszę,że jednak się zdecydowałam.Warto było :)

      Usuń
  5. Ohh! Deerrr !!! i jaki piekny :)))
    U mnie niebo podobnie wyglada ...z Antosiem wyczekujemy pogody zeby pojsc na spacerek a Jasiek juz tak bardzo chce na plaże ... słoneczko wiec moze zaswieci nam ! )))

    Kisss Kisss Betusiu moja kochana ! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się Jaśkowi,bo ja też chcę na plażę,poskakać w wodzie i poczuć ten specyficzny morski zapach. No tak,tak trzeba Antosia wietrzyć na spacerach,jeszcze w takim klimacie jak u Was to wskazane.Pogoda na pewno się poprawi,to kwestia czasu :)))

      Usuń
  6. przed ta taca rzeczywiście nie zbyt ciekawa ale po już o niebo lepiej...
    u nas też dziś nie pada kosiarki idą w ruch bo trawa do pasa;)

    pozrawiaM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ci zazdroszczę tego koszenia!! Skoszona trawa to jeden z moich ulubionych zapachów i kojarzy mi się z dzieciństwem,latem i piękną pogodą :))

      Usuń
  7. o jeny jaki okropny ;P ( dla lub tego najlepiej wpakuj do paczki i wyślij mi ) hahahaha śliczny jest ! nie ma to jak sliczne zielone oczy przenikliwie widzące potencial tam i tu ! ......

    jENY DAWAJ TU TEGO JELONA !

    buzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczy zielone,życie szalone :D
      Wyślę Ci mailem tego jelenia,tylko musisz sobie go wydrukować ;P
      Cmok

      Usuń
  8. Wow, a ktoś pisał, że ma dwie lewe rączki ;-) jest idealna :-* słońca życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej no,do malowania zwykłego to nie trzeba mieć żadnych zdolności,toż to dziecko małe potrafi :)

      Usuń
  9. Troche farby potrafi zdzialac cuda. Dzieki brzydkiej pogodzie mozesz byc pewna, ze nie sfotografuje Twoich pantalonow na tarasie ;)))U nas rowniez sie rozpadalo.
    Buuuziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze u nas wyszło słonko i nie pada od wczorajszego wieczora :P a po drugie nie dasz rady fotki zrobić,bo nie mam nic wywieszonego! I co teraz? hehehe Latają tu jakieś dziwne helikoptery ale czujna jestem ;)))))

      Usuń
    2. Nie znasz dnia, ani godziny Kochana ;)))

      Usuń
    3. Nie strasz,nie strasz :P

      Usuń
  10. Super, w bieli zdecydowanie jej lepiej!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydobyłaś z niej piękno tą farbą. Proszę ile może zdziałać odpowiedni puder:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. No no fajnie wyszło :)
    My juz po obiadku :D
    Pyszne kotleciki zrobiłam, aż na jutro zostało jeszcze hihi :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  13. Beti wspaniała robota:) dobrze, że kupiłaś, a jeszcze lepiej, że odmalowałaś:))) prezentuje się świetnie! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Taca w nowej odsłonie jest świetna. W bieli prezentuje się elegancko i lekko. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam,przyznam nieskromnie :)

      Usuń
  15. zdecydowanie lepiej...kolejny raz.potwierdza się że nie ma to jak biel:-)) swoją droga jest super, nawet nie wiem czy sobie nie uplotę z papierowej wikliny :)
    ściskam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż jak słyszy,że muszę zakupić białą farbę to widać panikę w oczach hehe Teraz przymierzam się do malowania frontów kuchennych :) To będzie dopiero wyzwanie.

      Podziwiam,że potrafisz tak z papieru wyplatać,mnie to jakoś nie idzie :/
      Zdolniacho Ty :)))

      Usuń
  16. Taca wygląda o niebo lepiej. Nie ma to jak "SE" przemalować na biało nie?
    Pozdrawiam - D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tak lubię pomazać pędzelkiem :D

      Usuń
  17. Prześliczna!! Lepiej wygląda w bieli niż w pierwotnej wersji :) A jaką farbą malujesz takie rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lou :) Maluję zwykłą akrylową Śnieżki.

      Usuń
  18. Jak ja uwielbiam takie metamorfozy! Niby nic... trochę białej farby... trochę koronki... a jaka różnica!
    No i biały rules! hahaha ;) Super wyszło!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię szybkie metamorfozy,bo za chwilkę widać efekt :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  19. Koszyczek ma teraz nowy blask. Chyba i ja mam taki jeden do przemalowania:)
    U mnie też nie pada - buźka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tylko słonko i jeszcze raz słonko :))))
      To koniecznie musisz przemalować,będzie idealnie pasował do Twojej nowej pięknej kuchni...albo na błękitno go :D

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Dokładnie,tak niewiele potrzeba by zmienić to co brzydkie i nieciekawe :)

      Usuń
  21. Fajnie że taca jest wysoka, bo dzięki temu według mnie wyglda efektownie. Takie proste przemiany czasem dają kosmiczny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,mało pracy a efekt błyskawiczny :)

      Usuń
  22. Pomysłowa jesteś, podoba mi się. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) To tylko magia białej farby!

      Usuń
  23. Dobry zakup :) biała farba działa cuda, ale największa magia to wyobraźnia, która potrafi banalny przedmiot zamienić w coś naprawdę atrakcyjnego. Wspaniale wyszło, robota na piatkę :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń