sobota, 22 czerwca 2013

Zawieszona



Witajcie w sobotę...letnią sobotę!

Uff dziś troszkę lżejsze powietrze,pewnie dlatego,że powiewa wiaterek i niech tak zostanie proszę!
Wczorajsze prasowanie w upale wykończyło mnie,pomimo tego,że rozebrałam się do majtek ;P
Stałam twardo przy desce i wmawiałam sobie,że żaden tam upał nie jest w stanie mnie złamać
I wiecie co? Udało się! :)

____________________________________________


Będąc ostatnio w Ikea zakupiłam sobie półeczkę na zdjęcia. Po ostatnim malowaniu ściana nad kanapą została taka nudna i goła a ta półka wydała mi się idealna.
Dekoracje na niej można zmieniać często,w zależności od nastroju,pory roku i własnego widzimisię :)

Na razie jest skromnie,bo nie znalazłam w rozsądnej cenie ramek,takiej wielkości jak chcę.
Poczekam,aż tak mi się nie pali
Najważniejsze,że półka wisi i nie jest już tak smutno :)

W pierwszej mojej wizji miały wisieć dwie...jedna nad drugą lub złączone razem ale po przymiarkach jakoś nie za bardzo mi się to spodobało. Nie pasuje mi i już. Może kiedyś ją dowieszę...na razie leży w kącie i czeka na swój czas.

Wkład do czarnych ramek to podzielone na pół zdjęcie z tegorocznego kalendarza i powiem Wam,że bardzo mi się podoba,nawet kolorystycznie wpasowało się do szarości...a reszta to chwilowe "szaleństwo" hihi




Pastele nadal rozłożone i bardzo je lubię,choć czasem myślę,że przydałoby się coś z pazurem.
Ogólnie jest jak jest i mało się zmienia,bo lubię stan obecny,jedynie kwiaty zmieniają się w wazonie...
goździki,róże a ostatnio polne kwiaty...





Wczoraj obiecałam sobie,że dziś będzie taki dzień,kiedy robi się tylko to,na co przyjdzie ochota...
taki totalny spontan i mam zamiar się tego trzymać.
Nastawiam się na wiele przyjemności dla ciała i ducha
Muzyka,kremiki,balsamiki...coś słodkiego i dobrego

Takiego luźnego i dobrego dnia i Wam życzę kochani.

Do następnego :)







51 komentarzy:

  1. No pokla super ;P ja mam palete i tam tez maja byc ramki ktorych nie znalazlam do dzis niestety wiec stoi czesciowo pusta ;(

    DZIEN PRZYJEMNOSCI POWIADASZ TEZ CHCE ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati Ty mi tu ramkami nie zamydlaj "oćków" ;P a dzień dla siebie zawsze możesz znaleźć! :)
      Wysłałam Ci maila...

      Usuń
    2. a prasowanie u mnie czeka he na natchnienie chyba ;P

      Usuń
    3. Ja z prasowaniem jeszcze też nie skończyłam.Tyle się tego nazbierało,że czeka mnie kolejny cały dzień przy żelazku :( buuuu

      Usuń
    4. ha ja nawet nie zaczęłam a gdzie mi tu myśleć o końcu !

      Usuń
  2. Pięknie ta półeczka na kanapą jest zagospodarowana! A co do żelazka to stałam tak w czwartkowy upał i myślałam że się ugotuję:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewunia :* Doszłam do wniosku,że prasowanie w taki upał to totalne wariactwo hihi :))))

      Usuń
  3. hej laseczka:P**
    to zdjecie z kalendarza jest zaczepiste!!!!,ja chcialam nad telewizorem na polce pare ramek wiekszych postawic ale spada mi ten szajs ta polka jakas nachylona jest .............................mowisz do majtek ,no niezle,tutaj byla tez taka hica ze sobie myslalm a moze bez majtek bedzie chlodniej haaaaa,ale mamy juz po upalach od dwoch dni jest pogoda idealna,no nie liczac burzy z malym tornadem haaaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może źle masz Ewelka przyczepioną tą półeczkę i dlatego spadają? :) Też chcę duże ramki czarne ale ceny mnie odstraszają a męzul już nie chce sponsorować :( Powiedział,że ramki są zbędne i gadaj sama do siebie babo...
      No upał był taki,że nawet myślałam o lataniu na golaska hihi ale moim wieku,to już nawet nie ma co podziwiać hahahaha ;P U mnie zapowiadają burze każdego dnia od dwóch tygodni i oprócz paru błysków nic się nie dzieje.W sumie to i dobrze,bo boję się burzy a zwłaszcza tego wiatrzyska,które jej towarzyszy :/ U nas ma być chłodniej od poniedziałku ale nei wiem czy będę zadowolona z tego faktu ;P

      Usuń
    2. wiesz co z ta polka mielismy problem od samego poczatku ,ona w pierwszy dzien nam spadla,jakims cudem telewizor ocalal i ona tak wisi bo wisi ale lepiej jak na niej nic nie stoi,a sciagnac jej nie moge ,bo reszta mebli wygladalaby smiesznie ,chcialam przewiesic ta wiszaca szafke ale tez jej ruszac nie bedziemy ta sciana jest do dupy...............faceci tak maja nic im nie potrzebne ,wszystko jest drogie i inne farmazony...............my dzisiaj jedziemy do miasta i mam zamiar kupic znow jakies nowe gowno do domu haaaaa

      Usuń
    3. O tak,najważniejsze że ocalał telewizor,bo gdzie by "królowiec" Twój ogladał to i tamto ;P
      Jak by porządnie przymocował to by nie spadło i tyle w tym temacie. Mój jak mi kiedyś miał dziurę w ścianie zrobić to mi kuźwa taką grotę wyrył,że można by było zwiedzać hahaha (dobrze,że tego nie czyta,bo go skompromitowałam publicznie ;)))) Od tamtej pory sama wszystko wiercę,nawet się nauczyłam jakie wiertło do czego a wiertarka to moja najlepsza przyjaciółka :P
      Ewelinko kochana ile żyjesz na tym świecie? Przecież nie od dziś wiadomo,że facetom nic co do domu jest,nie jest potrzebne.Im tylko pilota dać od tv i są szczęśliwi.
      Nie będę pisała dalej bo jeszcze coś głupiego napiszę i źle się to skończy :))

      Usuń
  4. Gratuluje pomysłu i zakupu, ja już zakupiłam stolik balkonowy w Jula ...jest idealny, dzięki za linka. Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to bardzo się cieszę Gosiu,że Ci się podoba stoliczek.Mam nadzieję,że się pochwalisz jak go pomalujesz :)) Bużka

      Usuń
  5. Bardzo mi sie podobaja te foteczki z kalendarza w czarnych rameczkach .... :))) wogole mi sie podoba wszytsko :)))
    buziaczki Betulko kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne obrazki wyszły z tego kalendarza - tak lubię najbardziej - jak się znudzi można zmienić bez żalu że się na coś kasę wydało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam o tym ale masz rację! :)))
      Buźka Beciu :*

      Usuń
  7. hihi ja wczoraj prasowałam nowe fieraneczki przywiezione z pl, ale dobrze że były dwie bo prasowac nie lubię a i gorąco też mi było :)
    Fajna półeczka, też takie lubię, co można u mnie zobaczyć, można zmieniac kompozycje do woli ale tak jak mówisz jak się podoba to po co zmieniać :)
    am tak samo hehe :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prasowanie to ogólnie taka głupiego robota,człowiek nastoi się,namęczy a za chwilkę to ląduje w koszu z brudami i od nowa ta sama robota. Tak,tak półeczka fajna sprawa i jak bardzo można zmienić wygląd ściany :)))
      Buziaki Kasiu :***

      Usuń
  8. Wzajemnie kochana. Ja ciągle myślę nad tymi półkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam,bo są na prawdę bardzo fajne :)

      Usuń
  9. Fajna koncepcja z tym zdjęciem przeciętym na pół, w czarnych ramkach wyglądają przepięknie. Bravo za pomysł Beti.
    U mnie teraz deszcz i burza.
    Pozdrawiam - D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dominiczko :))) Właśnie takie rzeczy,zrobione z niczego najbardziej mnie cieszą,bo nie sztuką jest wydać majątek...
      U mnie dziś od 6.20 lało i lało,teraz chwila przerwy a jakie powietrze świeże i rześkie :)
      Buziole

      Usuń
  10. też taką półeczkę mam w planie kupić :)


    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Półka super wkomponowała się, poduchy białe też świetnie wyglądają. Odmiana ogromna , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe poduchy są tu od bardzo,bardzo dawna ;P

      Usuń
  12. Bardzo fajnie zaaranżowałaś to miejsce. Lekko, delikatnie, ale z charakterem. Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi mów,tak mi dobrze hahahah Dziękuję Kasiu :)

      Usuń
  13. Ja rowniez myslalam o takiej poleczce...super to wyglada ;))) Letnie pastelowe poduchy widze :))) U nas po ogromnych upalach przyszlo ochlodzenie. Prasowanie na dwie osoby idzie dosc sprawnie, a mezulek do pracy potrzebuje tylko polo koszulki, na pol elegancko, wiec nie musze sie meczyc z koszulami...yuuuupi ;)))
    Buuuuuziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas od rana lało jak z cebra i też się ochłodziło...teraz jest tak super i pooddychać jest czym :)
      Ja na całe szczęscie nie muszę prasować koszul,bo bym sobie w łeb strzeliła,no nienawidzę tego i już...w ogóle nie znoszę prasować. Mąż który prasuje to skarb! :D
      Sciskam Madziulku :****

      Usuń
  14. Super to wygląda też mam zamiar ją kupić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnio będąc w Ikea też zakupiłam sobie takie półeczki dwie dłuższe do salonu i jedną krótszą, która zawiśnie nad małego łóżkiem.aktualnie leżą w kącie i czekają, az w końcu ktoś się weźmie za ich zawieszenie;))Piękne grafiki!
    buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś jak ja bym czekała aż mój luby mi to powiesi to ona by do dziś nie wisiała ;P Wiertarka w dłoń i za chwilkę masz :)
      Ściskam

      Usuń
  16. Świetny pomysł z tym zdjęciem. Półeczka super. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hahaha, witaj w klubie Kochana, ja wczoraj z lejącym po tyłku się pocie też prasowałam, sterta była taka że aż wstyd!!!
    Półeczka i z nią wspaniale!! ja tez mam i jak na Twoją patrzę to stwierdzam że moja ciut za wysoko wisi!!! wygląda świetnie!!!
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie skończyłam a sterta rośnie od nowa buuuu
      Półka bardzo mi się podoba a co do wysokości,to mi się wciąż wydaje,że ona jeszcze niżej być powinna...ale to może hihi :)))
      Buziolki

      Usuń
  18. Czy ten napis "home" zrobiony został ze styropianu ? Bardzo pomysłowe.
    Postery również bardzo mi się podobają:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tak ze styropianu :) Dostałam od koleżanki,która sama zrobiła :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  19. Beti u Ciebie robi się moja droga coraz ładniej! i zdjęcia jakie ładne tworzysz:))) ślicznie u Ciebie z tymi rameczkami i bukietem kwiatów:) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kombinuję jak mogę choć nie zawsze dobrze mi to wychodzi ale staram się :)

      Usuń
  20. Jest świetna i faktycznie daje dużo możliwości zmiany aranżacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę :) Fajnie,że dołączyłaś do mnie,bardzo mi miło

      Usuń
  21. Też planuje zakup tych półek, fajne są do aranżacji przestrzeni- bez wiercenia można zmienić klimat. I co ważne dla mnie - nie są drogie :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic więcej dodawać tu nie muszę,bo zgadzam się w każdym calu :)

      Usuń
  22. Genialnie wygląda to podzielone zdjęcie, chyba podkradnę Ci ten pomysł:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale super , obrazki są świetne a schody hipnotyzują od pierwszego spojrzenia!

    OdpowiedzUsuń