niedziela, 9 czerwca 2013

Gałki



Witajcie gwiazdy moje!!

Miałam Wam wczoraj pokazać gałki,jakie udało mi się(!) wygrać u Lilli w Kokonie ale jakoś tak mi dzień śmignął,że nie zdążyłam nawet zdjęć zrobić. 
Gałki są piękne,jeszcze ładniejsze niż na zdjęciach więc moja radość tym większa :)

Lilli bardzo ale to bardzo dziękuję!!

Gałki miały ozdobić szafki w łazience ale ostatnio zmieniła mi się trochę koncepcja i już sama nie wiem...
to jedyne miejsce w domu,które spędza mi sen z powiek
Zobaczymy,na razie cieszą moje oczy w szklanym świeczniku na ławie i są piękną ozdobą ;)
Już dawno nie czułam takiej radości,jak wtedy,kiedy dostałam wiadomość,że wygrałam!

Oj co ja Wam będę tu pisała,zobaczcie same :)





Po wczorajszej burzy i porannym deszczu,zapowiada się piękna,słoneczna niedziela więc pewnie czas spędzę na świeżym powietrzu a Wy? 
Jakie macie plany?

A wieczorem idę na koncert Kamila Bednarka :)
  to ten z telewizji,jakby ktoś nie wiedział ;P


Wspaniałej niedzieli!






32 komentarze:

  1. galki jak zegarki:P
    my wczoraj caly dzien na powietrzu spedzilismy bylo cacy;P
    dzisiaj zobaczymy mielismy plany ale jest burza ,wie moze po burzy bedzie wycieczka lub przejdziemy sie na zamek frankenstiena :P...............milego wieczoru z Bednarkiem zycze kofana moja P****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też burzowa aura ale co tam,damy radę :) Zamek Frankiego? Wow mogę z Wami? To na pewno bedzie wspaniałe przeżycie :D
      Ściskam mordeczko Ty moja i znikam na tarasik :)))

      Usuń
    2. no i nie poszlismy ,w domu siedzielismy nadasani ,rozpetala sie burza miedza nami,poszlo o wies oczywiscie haaaa

      Usuń
    3. Ewelinko a warto te burze toczyć? Wieś też ma swoje uroki. My mieszkamy na obrzeżach Poznania i dziękuję za to Bogu,bo nie stoję godzinę w korku,wszędzie mam blisko i wszystko pod ręką. W centrum Poznania nie byłam wieki...po prostu nie lubię. Tu mi dobrze i chyba nie tylko mi,bo ludzie nagminnie uciekają z samego centrum.
      Pomyśl,że tu masz świeże powietrze,śpiew ptaków,łąki a w mieście smród spalin,chaos, zamieszanie...osobiście lubię ten zgiełk ale od czasu do czasu :)))
      Miłego dnia kochana i głowa do góry!

      Ja właśnie sprzątam mieszkanie,po libacji alkoholowej mojego M. z sąsiadem.No kuźwa jakby trąba powietrzna przeszła a butelek tyle,że myślałam,że z 5 osób było :/
      Wszystko się klei,śmierdzi piwem bleee

      Usuń
  2. Są cudne, bez dwóch zdań ! I pewnie też bym się nimi nacieszyć nie mogła. GRATULUJĘ ( ... i troszkę zazdroszczę... ale tak w pozytywnym tego słowa znaczeniu). Moja niedziela ? sprawdzam, tworzę papiery, przygotowuję się na zajęcia - czyli jak zawsze. I z pięknej niedzieli - nici :P Nawet nie mam kiedy chałupy ogarnąć, co tu mówić o relaksie ;) Ale wakacje coraz bliżej... ! Ściskam baaaardzo mocno i zazdroszczę nadal( i gałeczek i niedzieli ) - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie fajnie jak czasu dla siebie nie masz,może warto sobie powiedzieć DOŚĆ? Wykończysz nam się i gdzie ja będę oglądała taki ładny balkonik? A tak na marginesie to byś coś balkonowego wrzuciła :)))
      No to oby do wakacji i żebyś czas wreszcie dla siebie miała :)
      Buziaczki Maszko :*

      Usuń
  3. Super wygrana:) na pewno znajdziesz dla nich jakieś miejsce:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...oj muszę,bo są zbyt ładne by leżały w szafie :)
      Buźka

      Usuń
  4. Beti... ja zwyczajnie Ci tych gałek zazdroszczę, co równoznaczne jest z moim zachwytem! Wymyśl dla nich fajne miejsce, bo godne są tego jak nic! ;))
    pozdrawiam
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,myślę bardzo intensywnie :)
      Buziol

      Usuń
  5. Kochana one one są piękne...z pewnością znajdziesz dla niech godne miejsce:-)
    cudownego wieczoru życzę...
    ściskam :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. hej:))) u mnie też już gałeczki:))) nawet mam już dla nich miejsce:) zawisną na mojej szafie:)
    już niedługo pokażę:) buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz,Ty przynajmniej wiesz gdzie a ja...? Większość mebli mam bez uchwytów :/
      Buziaczki Aniu :*

      Usuń
  7. Betko gratuluję!!! Cudowne są, chodzą mi takie po głowie...może w wolnym czasie... Widać, że się cieszysz, zdjęcia śliczne:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ewuś :* Ciesze się i to bardzo,bo to niesamowicie miłe uczucie coś wygrać :)))))

      Usuń
  8. Chyba wiem jak wielka jest twoja radośc z wygranej, gdyż ostatnio same wygrałam jedno candy hihi :D
    Gałeczki są śliczne :)
    A wieczór spędzamy przy naleweczce ;)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie,takie rzeczy niesamowicie cieszą :) Szkoda tylko,ze tak rzadko się zdarzają...
      Naleweczka z własnej roboty? Mmmm musi być pyszna!

      Usuń
  9. Gratuluję!;)
    Prześliczne są!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. BOSCHE JAKIE PIĘKNE NO NORMLANIE ZAZDROSZCZĘ !!!!!!!!


    A WIECZÓR Z TERMOMETREM !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj a gdzie to się tak załatwiłaś Patuś?

      Ja troszkę połamana po wczorajszym koncercie.Była moc!!! :))))

      Usuń
  11. Absolutnie piękne te gałki, też o nich marzyłam :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo,mnie się też ogromnie podobają :))))
      Buziak

      Usuń
  12. Niech zdobią, miejsce dla nich samo się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lillu Ty moja kochana jeszcze raz bardzo,bardzo dziękuję! Sprawiłaś mi ogromną,niesamowitą radość :)))))

      Usuń
  13. Cudowne gałki :) Bardzo ciekawy wzór na nich :)
    A jak koncert? Podobał się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Koncert był świetny i już dawno tak dobrze się nie bawiłam! :)))) Później wrzucę fotki.

      Usuń
  14. Pamiętam je :) Są jak żywe :) Czekam na fotki z koncertu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super gałeczki wygrałaś! Rzeczywiście są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekne galeczki kochana. Szczesciara z Ciebie. I jak koncert?

    OdpowiedzUsuń
  17. Goździkowy bukiecik uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń