środa, 19 czerwca 2013

I wszystko już wiadomo :)

DZIEŃ DOBRY!!

Ależ upał...u Was też?
No nie ma czym oddychać ale nie przeszkadza mi to nic a nic. Jestem dzieckiem lata i lubię kiedy jest tak ekstremalnie gorąco ;)

Wczoraj był taki dzień,kiedy to człowiek nawet palcem nie kiwnie. Cały dzień leżałam na tarasie,nawet zaliczyłam niekontrolowaną drzemkę i mało brakowało a spaliłby mi się garnek,bo zupa się wygotowała.
Obiadu nie było...były truskawki,lody i arbuz...i też dało się przeżyć.
Wieczorkiem piwko w szlafroku...no żyć nie umierać :)))))

Dziś z kolei mam wenę na sprzątanie,będę nawet myła okna,bo nie mogę na nie patrzeć,takie jakieś okurzone.Czeka też prasowanie ale wiecie jak ja to "lubię",nie?


Wracając do tematu tego kartonu to informuję,że część z Was sprytnie zauważyła co tam jest ;P
Tak,tak! Nie mylicie się,to ogrodowy pomocnik.
Widziałam takie na szwedzkich blogach,później u Asi z Green Canoe i wiedziałam,że jeśli tylko trafię na taki,to bez niego nie wyjdę.
Potrzebował małego podrasowania i w sumie miał być biały ale po zaimpregnowaniu Altaxem spodobał mi się taki ciemny. Na razie zostanie w takiej wersji,no może półki pobielę a jak mi się znudzi,to pomaluję na biało :)
I ot cała zagadka


Sprawdza się idealnie,brał już udział w grillowaniu jako stolik pod naszego elektrycznego grilla i jest ok.
Z boku ma wieszaczki na ręczniki,ściereczki czy grillowe sztućce.
Gdyby ktoś chciał to znajdziecie go w Juli,w kolorze naturalnego drewna.





W takim był kolorze,do własnej inwencji twórczej :)






Znikam myć okna a wieczorkiem obiecuję,że do Was zawitam.
Bawcie się dobrze!










47 komentarzy:

  1. Pomocnik wpisał się idealnie w Wasz klimat :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,przyznaję idealnie się spisuje :)

      Usuń
  2. U mnie 35 stopni i rowniez nie narzekam, tylko mam niesamowitego lenia ;)))
    Ja juz sie domyslalam co to bedzie i super wyglada :))) Milego grilowania z nowym pomocnikiem ;)))
    Buuuuuziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też temperatura taka sama,od leżenia człowiek się rozpływa a mnie się myć okna zachciało ;P Jeśli byś chciała schudnąć to polecam,pot spływa gdzie się da :D
      Buziole

      Usuń
  3. ja wstalam dzisiaj o 7.00 zeby pranie poprasowac i nie zemdlec od ciepla hiiii..................ogrodowy pomocnik supcio pasuje na Twoj tarasik ,podoba mi sie taki fajnie wpasowal sie w mebelki :P.............buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie chciałabyś do mnie wpaść i poprasować? ;P Ponoć w sobotę ma być 19 stopni więc poczekam na delikatne ochłodzenie. Teraz zrobiłam sobie mrożoną kawkę i sprzątam... lubię takie dni,kiedy sprzątanie sprawia mi przyjemność :)))
      Ściskam kochana Ty moja :***

      Usuń
    2. jak 19 stopni to pikus,moge prasowac:P...jak robisz mrozona kawke ,tez chce sobie zrobic:P

      Usuń
    3. To wpadaj do mnie :P mam truskawki i ciasteczka i zakończyłam domowy armagedon hihi
      Teraz jest tak cudownie czysto i wszędzie pachnie,że rozpływam się normalnie :))))
      Kurde jeszcze czkawka mnie zaatakowała :/ grrr

      Usuń
    4. TY NO PATRZ A MNIE KUZWA NIE ZAPROSZA NO NIEEEEEEEEE

      Usuń
    5. No patrz Ewelka,a ta to się wszędzie chce wepchnąć hahahaha ;P Zaprosimy ją też? Ja bym ją zaprosiła,bo ona zabawna jest hihi :))))
      No to chodź Pati...niech stracę :P

      Kiss gwiazdy moje

      Usuń
    6. na jak nie jak tak przeciez my trzy rozbojnice jestesmy nie:P***.................swiezutka piekna chatka ,truskawki,bujaczek ja sie wprowadzam,moge .............................buuuuuuuuuuuuuuuuuuuziaczki wysylam czwartkowe:P****

      Usuń
    7. ze jak mi tu czerwony dywan rozkladac !

      O NALOGACH POGADAMY !

      Usuń
    8. Pati żeby Cię w niego zawinąć i wywieźć do lasu? ;P hehehe O jakich nałogach mówisz kochana,ja tam żadnych nie mam :))))

      Ewela wprowadzaj się...M. się ucieszy hahahah :))))

      Usuń
  4. Fantastyczny mebelek! Zdecydowanie "must have" balkonowo-tarasowy. Piękne miejsce stworzyłaś:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Kombinuję jak mogę,bo fajnie tak później podziwiać efekty :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Dla zdrowia to czasami nawet trzeba tak poleniuchować.... prasowania nie cierpię taki jak i Ty, przekładam kupkę stale powiększającą się z miejsca na miejsce i chodzę obok...
    Pomocnik pasuje Ci idealnie i myślę że w tym kolorze nawet bardziej:))
    Pozdrawiam gorącooooooooooo ... u mnie dziś 30 stopni w cieniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię dokładnie tak samo,omijam szerokim łukiem hehehe
      Jak mi się znudzi ten mój pomocnik to go przemaluję,na razie podoba mi się taki jaki jest :)
      Buźka,u mnie też upał na maksa :/

      Usuń
  6. Do tej wikliny pasuje taki jaki jest! Hmmm...zachorowałam...pogadam ze sponsorem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe mój sponsor bardzo długo mnie dręczył,nim udało mi się go przekonać :)))
      Przekonuj,przekonuj...ja go u Ciebie widzę w bieli :D
      Buźka

      Usuń
  7. my umieramy masakra ta temperatura Nati dzielnie walczy z upalami mamy basen parasol ale ah szkoda gadac ;( czasu za duzo na odpoczynek nie ma bo wiadomo ciagle ktos i cos ...to sobie ponarzekalam hahaha

    pomocnik Boski ! chyba wpadne jak bendziemy sie urlopowac i ukradne go hahahahahaha

    a pranie ja mam makabryczne 3 kosze bleeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak,dziś można zdechnąć od tego upału ale mnie tam nic nie rusza,sprzątam sobie i mam wszystko w nosie.Muszę wykorzystać wenę "sprzątaczki" ;P
      Nic nie ukradniesz,bo ja mam wszystko na oku a zresztą mój pies stróżujący Cię zje hahaha
      Na temat prasowania się nie wypowiadam buuuu

      Usuń
  8. Bombowy! chyba muszę odwiedzić Julę ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam,bardzo fajna rzecz :)
      Ściskam

      Usuń
  9. Beti podaj nr katalogowy tego pomocnika ogrodowego bo nie mogę go namierzyć na stronie sklepu Jula. Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko podałam Ci na Twoim blogu :)

      Usuń
  10. Wspaniały stoliczek, regalik...chętnie bym taki sobie wstawiła choćby do kuchni, oczywiście w wersji białek;)
    A pogoda daje czadu, oj daje...ale tez wolę to niż chłód i deszcz...uwielbiam bezpłatną saunę i solarium, hahaha;)
    Ściskam Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mebelek można wszędzie wcisnąć,no pod warunkiem,że blat ze stali komuś nie przeszkadza :)) Ja tak sobie myślę,że jakbym miała jeszcze jeden...małż tego nie przeżyje hihi :))))
      ...bezpłatna sauna i solarium...hahaha DOBRE!! Muszę to zapamiętać :))))
      Buziaki Justyś

      Usuń
  11. No fajny pomocnik, właśnie takie foto było na tym kartonie :P
    W sumie też bym go przerobiła na "konsolkę" do sypialni hihii :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Ty spryciulko :P Szczerze Ci powiem,że nawet nie zauważyłam początkowo,że widać na tym kartonie co tam jest :/ No trudno,wtopiłam ;P
      Kasiu ja tak sobie patrzyłam,to wystarczy mieć stary drewniany regał,taki z Ikea czy skądinąd i można sobie samemu takie coś sklecić :)
      Buziaki

      Usuń
  12. Ja bym na razie go nie malowała na biało. Ładnie pasuje do całego zestawu.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z Twojej wizyty i dziękuję za radę profesjonalistki :))) O malowaniu na razie nie myślę,bo zakwasy dają do dziś popalić hihi :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Świetny mebelek. Doskonale pasuje do reszty. Nie malowałabym bym go na razie. W tej wersji wygląda naprawdę świetnie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę :) Malowanie raczej mi nie w głowie teraz :)))
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. dziewczyny to mają oko przez karton dojrzą co w nim :D
    pięknie u Ciebie rano wpadam na kawę :p

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa sokoli wzrok...i wcześniej wiedziały,że na kartonie niż ja zauważyłam hahaha
      Oj gapa ze mnie...to przez ten upał ;P
      Buziak

      Usuń
  15. U mnie też upalnie na szczęście!!! Mebelek super, mnie się podoba w takim kolorze jak teraz-pasuje idealnie. Marzy mi się podobny w pokoju, ale kolorystycznie nie dopasuję do moich mebli (kolor calvados), w sumie narożnik mam brązowy...! Fajny taras-moje marzenie.
    Pozdrowionka ślę-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko kolorek możesz sobie zrobić jaki chcesz,bo w oryginale mebelek jest sosnowy,stan surowy.Wystarczy kupić bejcę w kolorze jaki chcesz i masz swoją wersję :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. Widziałam je w maju w Jula. Taki ciemny wygląda zdecydowanie bardziej elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dopiero na początku czerwca otworzyli Julę więc nie miałam pojęcia ale jak go zobaczyłam wiedziałam,że bez niego nie wyjdę...:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  17. Szkoda, że takich fajnych sklepów nie ma w mojej bliskości. Szafka super !!! TEż bym takie chciała dwie nawet a co. Świetnie wygląda i pasuje do całości. Ja idę smażyć się do ogrodu, buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam dwie ale małż nie dał się przekonać więc dobra i jedna :)))

      Usuń
  18. Beti, ale masz tam cudnie...chyba bym nie wychodziła stamtąd :)
    szafeczka jest genialna!:D
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu ale uwierz,że w takie upały nawet tam nie da się wysiedzieć jak słońce świeci.Teraz najlepiej siedzieć w domu i pozamykać wszystko :)

      Usuń
  19. Fajny pomocniczek i kolor bardzo ładny mu nadałaś :)

    OdpowiedzUsuń