niedziela, 16 czerwca 2013

Paczka i pled od Armaniego


Hello kochani!!

Ostatnio czas leci jak opętany,pewnie dlatego,że wciąż coś kombinuję...
wiercę,skręcam,maluję...trochę grilluję z przyjaciółmi i tak czas leci :)
Wczoraj pół dnia spędziłam w Ikea i powiem Wam,że nic tak nie relaksuje jak pobyt w tym sklepie 
taki żarcik ;P

Uprzejmie informuję,że kontrola z urzędu zakończona i efekt końcowy dobry...bez szału ale najważniejsze,że   bez kar finansowych ufff
Z racji tego,w piątek nadarzyła się okazja do świętowania,trochę pogrillowaliśmy i spędziliśmy fajny czas z przyjaciółmi. Było wesoło...sąsiadom trochę mniej,bo spać nie mogli ;P 
niektórzy pozazdrościli i wczoraj zrobili swoją imprezę :)
U nich też było wesoło,spać nie mogłam ja...

Ale do rzeczy! 
Będąc ostatnio z moją połową w Juli i tak spacerując tu i tam,kątem oka zobaczyłam go!!
Moje serce mocniej zabiło i wiedziałam,że muszę go mieć.
M. kręcił nosem,że po co nam to,że nie potrzebne,że drogie...jak to facet ;P
W końcu udało mi się go przekonać i jest!
Niestety dziś Wam go nie pokażę...wiem okrutna jestem ale muszę go dopieścić,bo wymagał małego podrasowania :)
Proszę o cierpliwość!










Za to pokażę Wam śliczny pled od "Armaniego" jaki ostatnio zakupiłam za całe 6zł :)))
Uwielbiam takie zakupy,człowiek szczęśliwy bo ma fajną rzecz i pełen portfel  i uśmiech od ucha do ucha





W kolejnym poście pokażę Wam co kryła tajemnicza paczka i jak jej losy potoczyły się dalej :)

Na dziś to tyle więc znikam zrobić sobie kawę

Całuję i ściskam







39 komentarzy:

  1. 6 złotych? Nieeeeee ja nigdy nie mam takiego szczęścia!
    Z niecierpliwością czekam, aż ujawnisz zawartość paczki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się bardzo rzadko zdarzają takie okazje a szkoda :)
      Ujawnię na pewno :)

      Usuń
  2. Ale miałaś farta z ty kocem!!!! Piękny jest.
    Tajemnicza jesteś z tym nowym zakupem, ale coś mi mówi ze oczy z orbit nam wyjdą jak pokarzesz TO w całej okazałości:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak,poszczęściło mi się jak nigdy :) rzadko można upolować coś fajnego
      Ewuś tajemnicza nie ale chcę dokończyć na tip top a później Wam pokażę :)
      Buziaki

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wszystko w swoim czasie...pewnie we wtorek pokażę,no może w środę ;P

      Usuń
  4. Stawiam na klimatyzator bo upały maja nadejść :) Pled jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie klimatyzator ale pomysł dobry hihi :)))

      Usuń
  5. pled jest cudny!!!!
    co tam jest???

    buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pled piękny:) Ciekawa jestem co w tej paczce z Juli:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś co ostatnio bardzo mi się marzyło :)

      Usuń
  7. Beti, jesteś bezlitosna! Wiesz przecież, że kobieta z natury niecierpliwa jest i czekanie to katorga...!
    Pled piękny, baaaardzo Ci go zazdroszczę!!! ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem ale trzeba podgrzewać atmosferę haha :P Żartuję! Jak skończę to pokażę :)

      Usuń
  8. Pled super:)))) Jak nic przygarnęłabym do pokoju synka, pasowałby mi tam jak nic:)) Oj uwielbiam takie złotówkowe zakupy!!!!!!!!! Czasami jeszcze bardziej cieszą niż te na które wydaje się dużo więcej kasy....
    Pozdrawiam cieplutko
    Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Nie sztuka kupić drogo,sztuką jest znaleźć jakąś perełkę za grosze :)

      Usuń
  9. pled zajefajny!!!:P.....u mnie tez nie obylo sie w sobote bez zakupow do domu ,ale daje spokoj i nie robie posta,by nie rozpetac znow afery,(przemycilam zakpy cichaczem w dzisiejszym poscie haaaa)...................prosze, prosze ,ja chce widziec tu i teraz co jest w kartonie,przeciez nie bede mogla spac z ciekawosci................robi sie u ciebie tak po skandynawsku z fajnym klimacikiem:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam,widziałam!! Udane te Twoje zakupy :)) Facet im mniej wie i widzi tym lepiej śpi ;P
      Co w kartonie pokażę już we wtorek...chyba ;P

      Usuń
  10. a na tym kartonie jest foto tego co to będzie :P
    No chyba że to karton od czegoś innego :P
    czekam z niecierpliwością na więcej fotek !
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha spryciulo Ty ;P Ciii,bo się wyda :)))

      Usuń
  11. Ale ekstra pledzik zdobyłaś!I ta cena...szok!
    Ciekawa jestem bardzo co tam się kryje w tym kartoniku;)))Czekam więc na pościka;)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pledzik też mi się bardzo podoba :))) a co w kartonie pokażę w kolejnym poście

      Usuń
  12. Kochana Ty!!!!
    Co to jest Jule???? Bo ja nie wiem. I co jest w TEJ paczce?!?! Nie mecz nas! :))
    Kocyk jak z zurnala, swietny lup!!! Taki rasowiec!

    Sciskam i dobrego tygodnia!
    Fajnie napisalas o tym grilowaniu. :)

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dagi to taki market ze wszystkim i z niczym prosto ze Szwecji. Co skrywa paczka pokażę jutro :)

      Usuń
  13. Super okazja! Trzeba mieć szczęście do takich zakupów :)
    Strasznie jestem ciekawa co tam masz w tej paczce :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem szczęście się do mnie uśmiechnęło :) a co skrywała paczka pokażę już wkrótce

      Usuń
  14. Tam widac na opakowaniu male co nie co ;))) Pled wyglada super :)))
    Milej nocki :***

    OdpowiedzUsuń
  15. trzymasz w niepewności!! ach Ty! mnie się już grillowanie powoli nudzi
    miłego tygodnia:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My rzadko grillujemy więc jeszcze nie czuję się znudzona :) trzeba korzystać jak pogoda jest

      Usuń
  16. Haha, dla mnie też buszowanie po Ikei to pewna forma relaksu :D Jestem ogromnie ciekawa, co też w tym pudle się mieści :) A w ogóle teraz po kontroli to możesz odpoczywać i imprezować do woli! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się odpoczywać i wyzbywam sie stresu,który ostatnio dał mi popalić a taras to taki mój azyl. Jutro pokażę co skrywało pudło...ale nie oczekuj wielkiego wow ;P

      Usuń
  17. ale super!!! :)))))))))))
    pokaż no pokaż!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co jest w paczce!? Pled fajny. Sąsiedzi chyba też hihi. Ja mam nad sobą pianistkę, która codziennie nas "ukulturalnia" a mąż chce ją udusić!
    Kontrola bez kary-świetnie!
    Pozdrowionka ślę-D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś pięknego Kochana...trafić na takie cudo i to w takiej cenie...wow!!!
    pozytywnie zazdroszczę;)
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham takie zakupy !!!! Pled jest bombowy. Ostatnio jeżdżę i biorę wszystkie obrusy , prześcieradła i coś z nich mam zamiar klecić, jakieś przykrycia na łóżka, poduchy. Ale taka krateczka to cudo !!!! :)

    OdpowiedzUsuń