wtorek, 2 lipca 2013

Trochę słońca



Nareszcie jest ciepło,nawet bardzo ciepło!! 
Tak długo na ten moment czekałam,po ostatnim ochłodzeniu.
Jest słońce,duuużo słońca i cieszę się jak dziecko z lizaka :)))
Mam tylko nadzieję,że dzisiejszy dzień nie jest tylko tak na podpuchę,że będzie z każdym dniem cieplej i tylko cieplej.

Kurtkę i chustę odstawiłam do szafy i nie chcę tego widzieć aż do jesieni.
czy lato zrozumiało?
W domu też przyszedł czas na odrobinę słońca,nie tylko tego za oknem.
Z dolnych partii szuflady wyjęłam żółte poszewki i korci mnie,by wymieszać ten żółty z turkusem



Z dzisiejszego spaceru przyniosłam jakieś roślinki,bardzo spodobał mi się ich słoneczny kolorek
i jestem ciekawa co dalej z tego będzie





Kupiłam nową ramkę,do nowych schodów...mam ostatnio bzika na ich punkcie




Wciąż coś znoszę...trawy,kwiaty polne...wszystko co wyda mi się interesujące :)
i cieszę się z lata,które tak bardzo kocham!




Do następnego kochani.  Paaa


34 komentarze:

  1. U mnie rowniez sloneczko :))) Kombinuj, przekladaj, ukladaj, mieszaj kolory...szalej w swoim mieszkanku ;)))
    Buuuziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe kombinuję Madziu...jak koń pod górkę hihi :))))

      Usuń
  2. Nareszcie słoneczko:) Ślicznie u Ciebie Beatko, wszystko pasuje do siebie idealnie i nowa rameczka urzeka....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak,słońca wreszcie dostatek i cieszę się bardzo,bardzo :)))
      Ewuniu bardzo Ci dziękuję :****

      Usuń
  3. hmmm żółty i turkus...brzmi bardzo letnio:-)
    ja też czekam na to słoneczko, tym czasem moja Manka zapalenie płuc dostała i w domu siedzimy choć nie goraczkuje więc na krótko na spacerek wychodzimy korzystając z.pięknej pogody...podobają mi się Twoje przytaczane zielska:-) też tak mam:-)
    jak najwięcej słoneczko Tobie i dla nas życzę:-)
    buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sobie pomyślałam a czuję się trochę znudzona bielą ;P Pewnie chwilowo ale zawsze to jakaś odmiana :)
      Ojej to się Mania doprawiła.Moja miała w zeszłym roku i trzy tygodnie z tym walczyliśmy. Przy takiej pogodzie to spacery jak najbardziej wskazane dla samego dotlenienia się i myślę,że nie powinny zaszkodzić aczkolwiek powinno się wyleżeć zapalenie płuc.
      Zielska latem muszą być,zresztą ciężko im się oprzeć skoro wokół tyle ciekawych roślin :)
      Kurujcie się dziewczyny :***

      Usuń
  4. Masz bzika na punkcie schodów czy ramek ? :D hihi
    Oj tez musze takie wielką rame zakupić na moje wesele, ale o tym więcej jak już wszystko skonczę hihi :D
    U nas tez cieplutko, słonecznie, fajnie :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na punkcie schodów ;P heheh a ramki też lubię :)
      Ja też szukam dużych ale w normalnej cenie a nie z kosmosu!
      Słońca Kasiu...mnóstwa :)

      Usuń
  5. Od tego jest właśnie lato. Cieszmy się i znośmy jeśli się da!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam lato i niesamowicie się z niego cieszę :)

      Usuń
  6. No nawet i u mnie świeci i jakby mocniej grzeje niż zwykle .
    A kolorki mieszaj , mieszaj latem takie kolorowe szaleństwa jak najbardziej wskazane :)
    Pozdrawiam słonecznie o zmierzchu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację,lato to kolory więc dlaczego ma być wciąż tak samo kolorystycznie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. jak to mówią turkusu nigdy nie za dużo, a w połączeniu z żółcią daje wakacyjny efekt- czego Ci życzę:) ciepło i jeszcze cieplej miejmy nadzieję, że tak do końca sierpnia będzie.
    A ja ostatnio natykam się w sieci na zdjęcia schodów opuszczonych domów- istna magia.
    pozdrowionka cieplutkie:****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakacji to mi się bardzo chce...to znaczy urlopu gdzieś z piaskiem w tle,słońcem i zimnym piwem :))) Jak na razie to tylko o nim marzę,bo u nas to raczej zawsze spontanicznie :))) Oby tylko pogoda była całe wakacje i by te dzieci nie musiały narzekać na brak pogody i nudę z powodu deszczu itp.
      Mnie schody oczarowały...
      Buziaki

      Usuń
    2. oj tak piasek i ciepłe wody to jest to, mam nadzieję, że się uda w sierpniu:)))

      Usuń
  8. a tutaj dzisiaj pada,ale niech sobie pada ja mam problem wiekszej rangi moj monitor w nowym nabytku nie spelnia moich oczekiwan,jest ciemny i kolory oddaje calkiem inaczej niz jego poprzednik ,bleeeeeeeee,nie moge sie przyzwyczaic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie padało w nocy a teraz znów mega upał :D
      Przyzwyczaisz się do tego nowego tylko to kwestia czasu :)
      Buziol

      Usuń
    2. haaa wrocilam dzisiaj podziwiac ,Twoje zdjecia ,dopiero teraz widac jakie te poduszki sa kiciate i maja zajefajny kolor...jak Cie sie znudza to wiesz haaa,ja mam hopla na puncie poduszek zawsze mi malo:P

      Usuń
    3. Na tym tle to ja też mam ale ostatnio bardzo upodobałam sobie te w szarościach,jakoś najbardziej je lubię. tych kiciatych mam kilka kolorów...żółte,zielone,turkusowe i fioletowe,te ostatnie gdzieś w czeluściach piwnicy schowane. Muszę zrobić zdjęcia i posprzedawać kilka rzeczy bo miejsca powoli brak :/

      Usuń
    4. nie sprzedawaj ich ,teraz masz tak ze wszystkie wzory i kolory pasuja,teraz ich nie chcesz ,a za jakis czas sie z nimi przeprosisz ,wiem cos o tym:P

      Usuń
    5. hehehe być może,zwłaszcza po długiej zimie mam ochotę na kolorów moc ;P ale nie mogę trzymać wszystkiego,bo się nie mieszczę w szafach ;P

      Usuń
  9. Beti u nas dziś rownież przepiękne słoneczko:)))))))))
    ślicznie u Ciebie, tak letnio z tą żółtą poduchą i kwiatami:) uwielbiam takie trawy prosto z pola!:)
    dobrego popołudnia kochana

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też kocham lato! Dobrze, że w końcu przyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się niesamowicie cieszę!!

      Usuń
  11. Lato w pełni, a ja od piątku zaczynam urlopik;)
    Kochana żółty z turkusem jak najbardziej pasuje;)
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz fajnie więc życzę Ci kochana by pogoda dopisała tak na 200% :)))
      Buziaki

      Usuń
  12. Jest coraz cieplej! Dzisiaj to nawet upalnie! :) Ja też się z tego niesamowicie cieszę :) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie, nie ma to jak słoneczne dni. Jeszcze dwa tygodnie i urlop! Mam nadzieję, że słoneczka nie zabraknie :)))
    Ściskam Cię Słoneczko ;)- D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne aranżacje u Ciebie, ta wąziutka półka już jest w moim posiadaniu sztuk dwie tylko czeka na powieszenie. Pozdrowionka i udanej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mieszaj z turkusem, będzie suuper ! Dzbanek i jego zawartość bardzo letnia i wakacyjna :D Przytulaska zostawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja turkus uwielbiam ... mieszaj Betunia ...ile sie da :)))
    Buziaki :))) cmok cmok cmok :)

    OdpowiedzUsuń