wtorek, 9 lipca 2013

Trudna łazienka

Dzień dobry!!


Witam serdecznie nowych obserwatorów i tych,co są ze mną dłużej również.
Cieszę się,że jesteście!! :))






Rzadko ostatnio coś piszę...chyba tematy mi się skończyły a może to efekt tego,że moje mieszkanie jest małe i nie ma co w nim wymyślać?
Sama nie wiem.
Zostało tylko jedno pomieszczenie,którego nie lubię od samego początku a to właśnie tu,zaczynam i kończę mój dzień więc powinnam mieć inne doznania.
Kiedyś ktoś mi powiedział,że trzeba je zaakceptować...starałam się ale nie mogę!
Jak patrzę na to wszystko,na cały ten chory układ sanitarny to mam ochotę wziąć młotek i rozwalić wszystko w mak.Niestety nie mogę :(
A o remoncie mogę pomarzyć.

Łazienka,niecałe 6m2 w beżu...nudna i nieustawna przez wc,które stoi na środku lewej ściany.

Próbuję nadrabiać dodatkami i robić dobrą minę do złej gry i jakoś przełknąć gorycz mojej porażki,bo ta łazienka to porażka!

Chyba nadeszła pora,by i ona przeszła transformację jak reszta mieszkania ale niestety nie mam pomysłu.
Nie umiem sobie z nią poradzić,nie wiem jakie dodatki,jakie kolory,by to miało ręce i nogi.









Jeśli macie jakieś pomysły,sugestie to chętnie poczytam,bo mi już brak pomysłów :/


Pozdrawiam


Miłego dnia :)






51 komentarzy:

  1. byc moze nie lubisz tego pomieszczenia , ale wiesz co Betusia ... nie jest zle ... nawet powiem ze fajnie wiec przestan narzekać ... ja mam biało -szarą ... nawet jest ok ... ale z aparatem to ja sie do nie nie zmieszcze tak jak Ty ... mam łazienkę kurdupla hahah :))) Widzisz teraz... inni mają gorzej :))) buzka skarbie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala Ty wiesz jak ja się muszę nagimnastykować by tu zdjęcie zrobić? Mało światła,do tego wszędzie coś stoi...grrrr beznadzieja
      Ileż ja bym dała za biało-szarą łazienkę :D
      Buziolki

      Usuń
  2. Beti ,ty narzekasz!!!!!ja bym chciala taka lazienke!!!niestety moja jest w rozsypce,dodatki jej nie pomoga ,wiec sobie odpuscilam,dywanik pod nozki,zapomnij ,na tym ;;GIMOLICIE;; tak dobrze czytasz,mam gumolit w lazience!!!to na tym gumolicie nic fajnie nie wglada,ale mam wciaz nadzieje ,ze moze kiedys bede taka lazienke ja Ty ,wiec nie wymyslaj mi tu dyrdymalow:P***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelka mi najbardziej przeszkadza to beznadziejne ustawienie tego kibla a kolory są ok,bo ja lubię beże z brązami :) A nie myślałaś by na ten gumolit położyć panele podłogowe? I wtedy kombinować dalej :)))

      Usuń
    2. nie chce sie rozdrabniac,tam trzeba remontu od podstaw ,ale jakos przeciagam to ...................zobaczymy

      Usuń
    3. No tak,ja tak przeciągam malowanie mebli w kuchni ale chyba zbliżam się do momentu kulminacyjnego :)

      Usuń
  3. Kochana ciesz się, że jest w beżach a nie w turkusie, najlepiej właśnie wybierać neutralne kolory, lub kolory natury do takich miejsc gdzie remont nie zagości szybko. Nie jest źle z tą łazienką popracuj nad dodatkami. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie z dodatkami mam największy problem ;P

      Usuń
  4. Jeśli Cię to pocieszy to u mnie jedna łazienka jest w bardzo ciemnych granatach i jedynie biel mebli i podłogi ją trochę rozjaśnia. Pamiętam, że kiedy pierwszy raz po przeprowadzce miałam tam wejść do wanny, to mnie dreszcz zimna przeszedł, tak niemiłe i nieprzytulne wrażenie robiła. Wyobraź sobie jak łatwo takie ciemne płytki się czyści, kiedy znać każde jedno pociągnięcie szczotki oraz odbicie palców ;-) Druga łazienka tak jak u Ciebie jest w beżach wpadających w żółcie, ale żeby było weselej to jest wyłożona płytkami sprzed kilkunastu lat (wzorki jakie wtedy były modne pewnie kojarzysz ;-)). Niestety zmian pewnie ta łazienka nieprędko się doczeka, ta druga również. Marzy mi się taka nowoczesna w jasnych barwach, pomarzyć można...
    Twoja mi się bardzo podoba, nie masz na co narzekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już nie narzekam,bo chyba nie powinnam skoro inni mają gorzej :/ Najgorsze jest to,że kazdy remont łazienki to "gigantyczne" koszty i nie można sobie ot tak zmieniać kiedy się chce.

      Usuń
  5. Noooo ... moja też do rozwalenia :/ Ale wiesz co? damy radę ... no powiedz,że damy radę ?! ... - wytrzymać z tym stanem rzeczy ;)Ja chyba będę musiała . Muszę się skupić na wymianie futryn i drzwi, łazienka musi poczekać. Twoja też musi poczekać - na łaskawsze oko. Nie jest źle :) Buziaczki zostawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy damy? Musimy,bo innego wyjścia nie widzę! Drzwi i futryny to też temat,który mnie dręczy ;P
      Dziś mam dzień zrzędzenia hahaha

      Usuń
  6. hihi ja też nie cierpię swojej łazienki na dole bo ma panele na suficie i płytki niebieskie ...Twoja od mojej o niebo lepsza więc nie jojcz :P

    buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski jest modny :P
      Ok,już nie będę tak jęczała :)

      Usuń
  7. Beti, dla mnie jest OK. Może zmień tylko dodatki jak Ci się znudziły :) Uważam, że tym sposobem można wiele zdziałać
    Ja w zimie robiłam remont łazienki- PRAWIE 5m2! Miałam plany co do koloru płytek, wymyślałam przeróżne dekory, ale w tak małym pomieszczeniu zdecydowałam się na szaro-białe. Mąż się zgodził :D nawet jest zadowolony bo ma w niej swoje ulubione zielone dodatki w postaci pojemnika na mydło i ręczników. Ja jestem przeszczęśliwa! Może kiedyś jak się odważę wrzucę fotki na bloga. Powiem Ci, że gdyby moja wyglądała tak jak Twoja to nie remontowałabym wcale.
    Buziaki-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pisałam Ali,że szaro-biała łazienka mi się marzy,najlepiej biała z szarymi dodatkami...albo odwrotnie hahaha,sama nie wiem ;P Zazdroszczę CI Twojej,musisz pokazać!!!! Obiecaj!! ;P
      Tak sobie myśle,że może pójdę w styl marynistyczny? Nic już nie wiem :)
      Buziaki

      Usuń
  8. hej , plakat z kamorami super...ja bym wybrała sobie jeden styl lub jeden rodzaj dodatków i dobierał tylko dodatki...np, pomyśl o elemencie związanym z tymi kamieniami... Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz rację ale nie mogę się zdecydować czego chce ale jak napisałaś o tych kamieniach to może styl marynistyczny? Zwariuje! ;)))
      Buziaki Gosiu

      Usuń
  9. Zgadzam się z przedmówczyniami, że ta łazienka to na prawdę nie jest tragedia :) Jedyne co mi przychodzi do głowy to może jakieś białe półki nad szafką gdzie można byłoby skupić te dodatki - odciągnęłyby uwagę od toalety. Obrazek z kamieniami super - dałabym go bardziej w bok żeby wisiał tuż nad toaletą. Dodatki, które widzę też bardzo mi się podobają :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O półce myślałam ale tam gdzieś idą rury od ogrzewania i boję się,że istnieje możliwość przewiercenia ich i na końcu trzeba będzie kuć ściany,by to naprawić.Obrazek nad toaletą? Muszę spróbować. Dziękuję za podpowiedzi! :)

      Usuń
    2. skoro półki odpadają to może jednak ten obrazek nad szafkę ;)

      Usuń
  10. Jak chcesz to zamienie się z toba na moja łazienkę i zobaczymy kto ma gorzej :P hehe
    Ale ja przestałam się moja przejmować, bo za kilka lat wyproadzimy sie stąd i w nowym mieszkanku zrobimy wszytsko od poczatku do konca według nas :)
    A kafeleczek od gory do dolu to zazdraszczam, ja mam pastelowo żółte cos do polowy ściany :P Jakies takie to do niczego nie podobne i ani piekne :P
    Także nie narzekaj :D inni maja gorzej hehe :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już nie narzekam!! ;P Spróbuję pozmieniać dodatki i zobaczymy co z tego wyjdzie :)
      Ściskam

      Usuń
  11. Beti (dzięki za miłe słówko na początku, to chyba??? m.in. do mnie :)))
    A co do Twojej łazienki. Jeszcze nie przeczytałam komentarzy dziewczyn, a chciałam dokładne napisać to co one. Nie jest zła! Jest tak naprawdę jest całkiem fajna. Jak Ci się znudziła (wiem coś o tym ze swojego podwórka) to daj dekory (są chyba takie na klej) i może dodaj sobie jakiś letni kolor; może turkus. Nie, nie, nie .... nie narzekaj. Mi się podoba.
    Przy okazji - dzięki wielkie za odwiedzinki u mnie. S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wszystkich więc do Ciebie też :)
      O dekorach na klej nie miałam pojęcia więc bardzo dziękuję,muszę poszperać w sklepach. Jeszcze nie wiem co tam zmienię ale z całą pewnością coś się zmieni. Myślałam właśnie o odcieniach niebieskiego,jakiś styl marynistyczny...pomyślę :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. pocieszę... moja ma trochę mniej:) moim zdaniem wystarczy ją odświeżyć, zmienić dodatki... :) i będzie jak nowa:) Moja była ciemnoniebieska super obskurna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wcale nie jest tak źle. Spojrzyj na nią z większą sympatią i zainwestuj w efektowne dodatki. Będzie super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za swoją opinię i radę :)

      Usuń
  14. Beti Kochana to nie widziałaś mojej...o zgrozo!!! tam to dopiero nie chce sie wchodzić;-/ mi sie podoba...i jest w beżu więc jak dla mnie super!!! skoro remont nie wchodzi w grę to może dodatki inne, coć na ścianę,hmmm;)
    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama już nie wiem co z nią zrobić,chciałam półki nad wc ale tam gdzieś biegną rury od ogrzewania i nie mamy pojęcia gdzie a nie chciałabym się wwiercić w jakąś,bo trzeba będzie całą ścianę kuć a wtedy mąż mnie zabije ;P

      Usuń
  15. Powiem tak: grzeszysz!!!! Jest bardzo ładna, ale rozumiem, że mogła sie znudzić. Może nowe dodatki pomogą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biję się w pierś!! ;P Chyba masz rację,że to bardziej wynika ze znudzenia nią...jakby nie było muszę coś z nią zrobić :)

      Usuń
  16. I co Ty chcesz Kobieto od tej łazienki? Jest w fajnym kolorze, wszystko w niej gra. Fakt nie jest to spa ale glazura super, koszyczek i dodatki swietnie dobrane, lustro piękne. Oj nie narzekaj, łazienka jest the best. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ali ale chyba pragnę jakiejś odmiany :)

      Usuń
  17. oj tam, oj tam. jak się nie da remontowo to z innej strony ugryź. styl marynistyczny jest super. biel, granat, czerwień idealnie współgrają z beżem i niklem. trochę piasku, trochę muszelek, latarnie morskie, kotwice, liny, sznurki i masz nową łazienkę. uda się na pewno! czekam na efekty Twojej pracy cmoki :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę wciąż nad tym,w ostateczności pójdę w turkus taki jaśniutki lub niebieski...chyba ;P

      Usuń
  18. No po takim wstępie spodziewałam się czegoś innego. Przeciez ta łazienka, choć filigranowa(ja tez nie mam szczególnie dużej) jest całkiem fajna. Jeśli chcesz ożywić ją, to faktycznie parę disignerskich dodatków(nie za wiele żeby nie przytłoczyć) i będzie super. Możesz wymienić szafeczkę na taka która będzie bardziej rzucała się w oczy swoja oryginalnością albo kupić tapetę samoprzylepną w jakieś fajne wzory, teraz jest ich spory wybór w sklepach czy w internecie i okleić ta która masz.Wszystko zależy od tego jaki styl preferujesz, ale naprawdę możesz nawet na takim metrażu stworzyć świetna łazienkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo,najgorsze jest to,że ja sama nie wiem czego chcę ;))

      Usuń
  19. Kochana, masz świetną bazę, do której każdy kolor pasuje. Może i to wc mogłoby być w innym miejscu, ale nie jest tak źle. Ja zostawiłabym takie dodatki jakie masz, czyli muszelki, kamienie, wiklinkę; to wszystko jest bardzo naturalne i przyjazne dla oka. Dodałabym jakiś mocny kolor np na podłodze - ciepły pomarańczowy dywanik i takież same ręczniki.
    Jest fajnie; nosek do góry! :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam zielone,co ożywiało trochę a później mi się zachciało bardziej elegancko i poszłam w srebrne a teraz to już sama nie wiem czego chcę.Trudno mi się zdecydować...Dziękuję Kasiu za rady :****

      Usuń
  20. Jaka tam trudna łazienka, ja bym ją wzięła w ciemno :))

    OdpowiedzUsuń
  21. ok :))) mogę zaszaleć i doradzić:)))) ale fajnie:))))))
    Kochana łazienka jest bardzo, bardzo fajna. Fakt, beż po jakimś czasie robi się smutny, wiem, bo mam jedną łazienkę w takich kolorach i po 6 latach mi się po prostu opatrzyła. Ponadto taki rodzaj kafli - piaskowe maziaje, narzuca raczej styl elegancki, więc nie da się w zgodzie z tym kolorem i fakturą wprowadzić niepoważnych dodatków... Jeśli szukasz inspiracji, to może jakoś odmienię złą passę moją wizją ;)))) Chętnie podsunę pomysły, może coś Cię zainspiruje:))))))
    Łazieneczka nie jest mała, jest po prostu standardowa. Skoro kibelek stoi na środku, to zrób z tego atut, nie próbuj tego maskować, bo to na nic. Wyrzuciłabym ciemne kosze (nota bene mam identyczny na bieliznę i jak stał w mojej grafitowej łazience, to było tam ponuro, mimo, że to przecież wilkina, która zazwyczaj ociepla wnętrze. Też wzięłam brąz, bo jakoś biały wydawał mi się niepraktyczny. Teraz stoi gdzieś w sypialni..).
    No więc kosz i koszyczek na drobiazgi wylatują. Posunięcie drugie - półki, najlepiej biały połysk, pasujące do szafek - po prawej stronie ubikacji, dwie, albo trzy, aż do bojlera - efekt byłby taki, że po obu stronach kibelka miałabyś miejsce na ekspozycje gadżetów. Dodatkowo na takich półkach pięknie wyglądałyby ze trzy białe wilkinowe koszyki i po prostu jasne ręczniki ładnie ułożone. Takie jasne ręczniki bardzo odświeżają wnętrze, więc dałabym ich tam kilka na takich półkach (w ikei białe ręczniki są całkiem niedrogie). Między bojlerem a ubikacją miałabyś też możliwość ustawienia na takiej półeczce czegoś wysokiego, na przykład jakiegoś kwiatka na długiej łodydze w białej, albo perłowej donicy. Albo sztuczny w wazonie...
    Posunięcie czwarte - zdjęłabym obrazki z kamieniami ze ścian, i znalazłabym drugie duże lustro, podobne w stylu do tego, które już masz i powiesiłabym, ale nie w pionie, a w poziomie, tak nad szafką i kibelkiem, na całej długości. Albo dwa lustra w pionie (koniecznie tak, żeby było nad ubikacją). Uzyskasz efekt powiększenia i odbicia światła :)))) No i zagospodarujesz tą przestrzeń na ścianie - zabudowywanie jej szafkami będzie przytłaczające i chyba niepraktyczne.
    Dodatki - postawiłabym na biel, złoto, srebro i perłę. A dla wydobycia życia z tej łazienki - może jakieś jedno różowe pudełko????... albo ładny flakon z perfumami.... Ogólnie drobiazgi użytkowe włożyłabym do białych koszy lub misek, żeby nie wprowadzały chaosu.
    A pod prysznic też wtedy jakaś różowa myjka ;))))) I całość byłaby pięknie połączona:))))

    Nie widzę umywalki....

    Kochana, ja uwielbiam urządzać:)))) Zmieniać:)))) W ogóle traktuj mnie z przymróżeniem oka:))) Ale jeśli mogłabym pomóc Ci się jakoś przełamać i odnaleźć pomysł na łazienkę, to się polecam ;))))))) Mogę nawet naszkicować Ci mój pomysł:))))
    xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Agnieszko,bardzo ale to bardzo Ci dziękuję za tyle pomysłów.Myślałam już o półkach ale tak jak pisałam wyżej dziewczynom,na ścianie tej z kibelkiem idą gdzieś rury od ogrzewania gazowego,nie mam pojęcia gdzie,bo mieszkanie jest z drugiej ręki.Jeśli zaczniemy wiercić to być może natrafimy na rury i jak pierdyknie trzeba będzie kuć całą ścianę by się do tego dobrać a wtedy małż mnie udusi.Najsensowniej byłoby powiesić lustro i to na klej z wiadomych powodów ;P
      Kosze przemaluję na biało i może zrobię nowe wsady,pomyślę też nad nowymi dodatkami...
      W każdym razie bardzo,bardzo dziękuję!!

      Usuń
    2. Kochana, i lustra i podpórki pod półeczki można chyba przykleić na specjalny klej... tak myślę...
      :)
      Cieszę się bardzo ;*******

      Usuń
  22. Aga ma rację te brązowe kosze troszeczkę przytłaczają, małe wnętrze powinno mieć jak najwięcej jasnych akcentów, które wprowadzają lekkość i optycznie powiększają, podobnie jak lustra.Kochana jeśli znudził Ci się kolor płytek, zawsze możesz je przemalować, są specjalne do tego farby.Rozumiem Cię w 100% mimo tego, że Twoja łazienka jest ładna, mogła Ci się najzwyczajniej znudzić - też tak mam.Czasem zmiany są potrzebne!
    Buziaki
    W razie pytań pisz śmiało;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli chciałabyś zmienić kolorystykę, to zmień na coś kolorowego, co będzie Cię rozweselać, najlepiej ulubiony kolor - ale w jasnej tonacji! I np. z ciemnymi dodatkami :) Ja uwielbiam barwę niebieską, więc bym pewnie postawiła na błękity, to jest zresztą często wybierany odcień do łazienek. Ale póki co dobrze radzisz sobie dodatkami :) Zawieś sobie może typografię z jakimś pozytywnym przesłaniem, które będzie Ci umilało czas spędzany w łazience :) Kadzidełka, żeby zapach relaksował i dobrze kojarzył się z nielubianym wnętrzem... Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak ja miałam dosyć swojej łazienki ktoś mi doradził - pomaluj kafle. Nie zorbiłam tego bo wkrótce mieliśmy się przeprowadzać ale wiesz co? Mozesz zawsze spróbować. zawsze chciałam mieć marynarską lazienke i nic z tego nie wyszlo :) Ale Twoje nie jest zła. Moze jakies lustro w poprzek duze? cos bym na bialo pododawała :) puszyste reczniki bialusieńkie, lustro wlasnie i moze biale kwiaty w wazonie? :)Ściskam i zycze pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. hehe wariatka! ciesz się, że masz taką, bo sama widziałaś jaką ja mam - na dodatek nie swoją, więc już całkiem nic zrobić nie mogę. Ale powiem Ci szczerze,że mi też szybko się nudzi np ustawienie w pokojach i muszę często zmieniać , przestawiać meble, coś dostawić, coś zabrać - tak już mamy z tymi naszymi mieszkaniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super :)) Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się tym postem (albo innym;) na kolejnym już link party :D
    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń